Fitness Seller

De YBF NK 2008 Foto's en Uitslagen staan op de GIANT! site!

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Het heeft even geduurt (schoolvakantie...), maar de pagina is er dan toch gekomen: de uitslagen en foto's van de YBF NK 2008 staan op de GIANT! site!

Van de meer dan 2200 foto's die ik heb geschoten zijn er uiteindelijk 1608 overgebleven die goed genoeg waren om te kunnen gebruiken. In het begin van de wedstrijd heb ik wat zitten rotzooien met de instellingen van mijn camera, dus ik heb helaas niet van iedereen perfecte foto's, maar naarmate de wedstrijd vorderde kwam ik er weer in en werden de foto's beter en zaten er zelfs wat juweeltjes bij.

Alle foto's komen binnenkort in een fotoalbum te staan, van waaruit je ze als download kunt bestellen (ja, dat zal me wel weer wat opmerkingen opleveren, dat ik ze gratis moet weggeven en zo...).

Voor de uitslagen en de foto's van de YBF NK 2008 moet je hier klikken. Veel plezier!

Nog een voorproefje:

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie!

Alle foto's komen binnenkort in een fotoalbum te staan, van waaruit je ze als download kunt bestellen (ja, dat zal me wel weer wat opmerkingen opleveren, dat ik ze gratis moet weggeven en zo...).

Geen schande om jezelf te laten waarderen voor de tijd en moeite die je erin hebt gestoken hoor. Ik geef je groot gelijk.

Asgar Azzi als laatste ??? Das echt van het een naar het ander.

jah, maar hij stond ook minder dan hard dan hij normaal staat. kijk maar naar zijn eerste wedstrijden. Daar kon je echt niet om heen.

@ Robin

Als je de foto's heb wil ik ze graag bestellen hoor:D
Het was me eerste wedstrijd en daar wil ik een leuke herinnering aan hebben...

@ Robin

Als je de foto's heb wil ik ze graag bestellen hoor:D
Het was me eerste wedstrijd en daar wil ik een leuke herinnering aan hebben...

Ben bezig om een fotoalbum klaar te maken met de mogelijkheid de downloads te bestellen en te betalen via PayPal. Moet ook nog even de prijs vaststellen... dacht aan iets € 2.50 per foto (origineel, 3 MB) en een euro of twee meer als je de foto bijgewerkt wilt hebben (recht zetten waar nodig, bijgeknipt, etcetera). Je krijgt dan de originele en de bijgewerkte foto.

Het voordeel van dit systeem is dat je de mooiste foto's uitzoekt en minder betaalt (afhankelijk van het aantal foto's dat je wilt) dan wanneer je een DVD zou bestellen. Klinkt dit okay?

Ben bezig om een fotoalbum klaar te maken met de mogelijkheid de downloads te bestellen en te betalen via PayPal. Moet ook nog even de prijs vaststellen... dacht aan iets € 2.50 per foto (origineel, 3 MB) en een euro of twee meer als je de foto bijgewerkt wilt hebben (recht zetten waar nodig, bijgeknipt, etcetera). Je krijgt dan de originele en de bijgewerkte foto.

Het voordeel van dit systeem is dat je de mooiste foto's uitzoekt en minder betaalt (afhankelijk van het aantal foto's dat je wilt) dan wanneer je een DVD zou bestellen. Klinkt dit okay?
Denk je niet dat dit een beetje aan de hoge kant is?
Kijk ik snap dat je er geld voor vraagt maar voor een standaard foto €2,50?

Het lijkt me meer iets dat je een geldsom vraagt voor een dvd met al de foto's van de bepaalde atleet.
Stel er zijn 20 foto's van een bepaalde atleet gaan dat € 50,- kosten beetje veel gevraagd...

Asgar was idd niet best nee.. Hij heeft bij de junioren zoveel gepresteerd Ybf nk 1.. Open limburgsche kampioenschappen 1.. open eemsmondcup 1.. Wk wff 1.. Sport en fitnesscup 2.. Kun je nagaan dit was veruit het minste wat ik van hem had gezien..

Denk je niet dat dit een beetje aan de hoge kant is?
Kijk ik snap dat je er geld voor vraagt maar voor een standaard foto €2,50?

Het lijkt me meer iets dat je een geldsom vraagt voor een dvd met al de foto's van de bepaalde atleet.
Stel er zijn 20 foto's van een bepaalde atleet gaan dat € 50,- kosten beetje veel gevraagd...

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben uitgegaan van de prijs die je op Amerikaanse sites voor stockfoto's betaald. Op Nederlandse sites betaal je al snel € 40 voor één foto, en dan heb je nog niet eens de beste kwaliteit foto, gewoon de standaardfoto. Bodybuildingfoto's zie ik helemaal nergens aangeboden, behalve bij Mascha, die het alleen op aanvraag een prijs noemt.

Het probleem met het aanbieden van een DVD is dat je niets verkoopt... Ik heb het een keer geprobeerd (25 euro voor een DVD met alle foto's van de wedstrijd) en niemand die geinteresseerd is! Ze jatten liever de mindere kwaliteitsfoto's uit het fotoalbum dan dat ze een paar cent voor de beste kwaliteit betalen. Daarom heb ik nu ook een watermerk op de foto's.

Maar okay... wat lijkt jou een goede prijs? En wat kan ik volgens jou vragen voor een bewerkte foto? Misschien een goed topic voor een poll :D

Laatst bewerkt:
Nou ja ik begrijp inderdaad mischien wel dat losse foto's een bepaalde prijs moeten hebben!
Maar zoals jij zegt voor een dvd van de hele wedstrijd voor € 25,- vind ik eigenlijk niet zoveel.
En ik denk dat er genoeg mensen zullen zijn nu jij een watermerk heb gezet;)

Nou ja ik begrijp inderdaad mischien wel dat losse foto's een bepaalde prijs moeten hebben!
Maar zoals jij zegt voor een dvd van de hele wedstrijd voor € 25,- vind ik eigenlijk niet zoveel.
En ik denk dat er genoeg mensen zullen zijn nu jij een watermerk heb gezet;)

Hahaha! Ik wist dat het ergens goed voor was!

Wat ik ook zou kunnen doen, is dat ik de foto's per stuk aanbiedt, en dat ik daarnaast de mogelijkheid geef om alle foto's waar je zelf op staat (onbewerkt) voor één prijs te downloaden aanbiedt. Weet niet of ik dat een beetje kan regelen via PayPal, maar het scheelt wel in DVDs branden, postzegels en zo.

Kijk maar wat je kan aanbieden:D
Maar zoals je zelf eerst al zei ben ik best een voorstander van de dvd met al de foto's hoor...!
Is een mooie herinnering voor de meeste atleten ;)

Dus ik ben je eerste klant:P voor een hele dvd.

Even iets wat ik mij al een hele tijd af vraag..

Totaal no offence richting de persoon op de foto hier onder, respect zelfs dat hij op het podium staat! Maar wat ik me nou af vroeg, Is zo'n jongen in real life nou een beast?

2uqlo9j.jpg

Ik probeer er wel eens een beetje achter te komen of ik de potentie heb om eens bij de junioren mee te doen, vandaar mijn vraag.

Totaal no offence richting de persoon op de foto hier onder, respect zelfs dat hij op het podium staat! Maar wat ik me nou af vroeg, Is zo'n jongen in real life nou een beast?

2uqlo9j.jpg

Ik probeer er wel eens een beetje achter te komen of ik de potentie heb om eens bij de junioren mee te doen, vandaar mijn vraag.

In mijn ogen niet. Maar kijk maar eens bij Pimpie20 zijn klasse. Pfff wat een niveau zeg. Keihard en kurkdroog.

2uqlo9j.jpg

Nee hij is geen beest.

No offence verder hij stond er verder prima bij. Respect van mijn kant naar hem.

Maar dat zijn nog geen 38 armen..

Foto's NK 2008 in Beverwijk

Voor alle deenemers en belangstellenden,
Foto's van het afgelopen NK zijn ook te bezichtigen, te bestellen of te downloaden op http://www.oypo.nl/john-van-de-velde

veel plezier bij het bekijken.

gr.
Jovel

Terug
Naar boven