XXL Nutrition

Foto's en Uitslagen YBF NK 2009

nice pics!

Dat schrijft hij toch al in het topic.. Voor de vergroting moet je de CD kopen.. Maar 24.99.. Koopje toch..

Nee mevrouw :P
Robin heeft deze opzet altijd al gehad op zijn website. De vergroting die hij bedoelt is de volledige ware grootte van de orginele afbeelding zonder watermarks. Normaal als je op de thumbmails klikt zie je nog een vergroting met de watermarks erop die overigens ook niet de ware grootte is maar je ziet iig wel wat meer. Met zo'n kleine thumbmail wordt je ook niet veel wijs. Kijk maar naar de albums van de vorige wedstrijden.

• Topic Starter Topic Starter
Nee mevrouw :P
Robin heeft deze opzet altijd al gehad op zijn website. De vergroting die hij bedoelt is de volledige ware grootte van de orginele afbeelding zonder watermarks. Normaal als je op de thumbmails klikt zie je nog een vergroting met de watermarks erop die overigens ook niet de ware grootte is maar je ziet iig wel wat meer. Met zo'n kleine thumbmail wordt je ook niet veel wijs. Kijk maar naar de albums van de vorige wedstrijden.

Klopt, dat was de manier waarop ik het deed... Het probleem is dat dan al die foto's met watermark gaan circuleren en er bijna niets besteld wordt. Bodybuilders en geld :D

Het zou leuk zijn om eens een keertje uit de kosten te komen ;)

Het album is meer voor de mensen die een CD willen kopen en even snel willen kijken wat er dan op komt te staan.

Dus sorry, maar zo blijft ie.

Jurriaan had voor mij part 1ste mogen worden. Erg goed fysiek

Jurriaan had voor mij part 1ste mogen worden. Erg goed fysiek

Dan heb je echt niet goed gekeken naar zijn tegenstander. Begrijp me niet verkeerd, jurriaan heeft een prima fysiek en stond keihard en droog. Maar hij kon echt niet op tegen zijn tegenstander.

Dan heb je echt niet goed gekeken naar zijn tegenstander. Begrijp me niet verkeerd, jurriaan heeft een prima fysiek en stond keihard en droog. Maar hij kon echt niet op tegen zijn tegenstander.

Idd, Mark (toch?) vond ik wel echt indrukwekkend, ook dwarsstrepen op z'n quads.
Was jij er eigenlijk ook? Jammer dat je niet op het podium stond :P

Klopt, dat was de manier waarop ik het deed... Het probleem is dat dan al die foto's met watermark gaan circuleren en er bijna niets besteld wordt. Bodybuilders en geld :D

Het zou leuk zijn om eens een keertje uit de kosten te komen ;)

Het album is meer voor de mensen die een CD willen kopen en even snel willen kijken wat er dan op komt te staan.

Dus sorry, maar zo blijft ie.

ow ok duidelijk. jammer :P
ik heb de mijne wel netjes besteld vond het geld zeker waard. Ik verwacht wel dat je bij mijn volgende westrijd ook aanwezig bent :P

Echt goeie abs, die Maaik Spaans (uit de openingspost)

guys hmm lol junioren is toch onder 21?? dan doe ik over 1 jaar mee !

Ik las: Je wordt bij de junioren ingedeelt als je op de dag zelf nog geen 22 jaar bent. En een kerel uit me sportschool die al 3 jaar meedoet zei ook: Ja het is dat ik nu 21 ben en volgend jaar 22 dus niet meer mee kan doen daarbij.
Maar ik kan het niet meer terug vinden.

De kampioen zit bij mij in het sportschool en zegt dat je daar tot je 23ste nog aan mee kan doen. ;)

Maf dat hij de regels dan niet eens weet:
"Junioren: zijn zij die op de dag van de wedstrijd de leeftijd van 22 jaar nog niet hebben bereikt."

Ik weet dat het voorgaande jaren altijd tot en MET 21 jaar was, volgens mij is dit nooit veranderd.

Terug
Naar boven