pumaatje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat schrijft hij toch al in het topic.. Voor de vergroting moet je de CD kopen.. Maar 24.99.. Koopje toch..

Nee mevrouw
Robin heeft deze opzet altijd al gehad op zijn website. De vergroting die hij bedoelt is de volledige ware grootte van de orginele afbeelding zonder watermarks. Normaal als je op de thumbmails klikt zie je nog een vergroting met de watermarks erop die overigens ook niet de ware grootte is maar je ziet iig wel wat meer. Met zo'n kleine thumbmail wordt je ook niet veel wijs. Kijk maar naar de albums van de vorige wedstrijden.

gosha jij deed ook mee toch, heb je nog meer fotos van jezelf?

Jurriaan had voor mij part 1ste mogen worden. Erg goed fysiek
Dan heb je echt niet goed gekeken naar zijn tegenstander. Begrijp me niet verkeerd, jurriaan heeft een prima fysiek en stond keihard en droog. Maar hij kon echt niet op tegen zijn tegenstander.

Jurriaan had voor mij part 1ste mogen worden. Erg goed fysiek

Klopt, dat was de manier waarop ik het deed... Het probleem is dat dan al die foto's met watermark gaan circuleren en er bijna niets besteld wordt. Bodybuilders en geld
Het zou leuk zijn om eens een keertje uit de kosten te komen![]()
Het album is meer voor de mensen die een CD willen kopen en even snel willen kijken wat er dan op komt te staan.
Dus sorry, maar zo blijft ie.

guys hmm lol junioren is toch onder 21?? dan doe ik over 1 jaar mee !
onder 23 meen ik zelfs te hebben gelezen bij de ybf
onder 23 meen ik zelfs te hebben gelezen bij de ybf
Ik las: Je wordt bij de junioren ingedeelt als je op de dag zelf nog geen 22 jaar bent. En een kerel uit me sportschool die al 3 jaar meedoet zei ook: Ja het is dat ik nu 21 ben en volgend jaar 22 dus niet meer mee kan doen daarbij.
Maar ik kan het niet meer terug vinden.