Fitness Seller

deca/anavar kuur

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Hallo

Ik ben 1.96 lang en weeg 122kg en mn vet is 5% ik wil droge kwaliteitsmassa winnen zon kilo of 5 nu zat ik te denken aan een kuur met deca/anavar is dit een goed keus?

grtn Ro

Rock zei:
Hallo
Ik ben 1.96 lang en weeg 122kg en mn vet is 5% ik wil droge kwaliteitsmassa winnen zon kilo of 5 nu zat ik te denken aan een kuur met deca/anavar is dit een goed keus?
grtn Ro

1,96 m en 122kg en 5% vet? ben je een reus?:rolleyes:
deca en anavar een goede combi? waarom geen test en anavar?
heeft t soms te maken met de fabel dat rocky zijn fysiek aan die combi had te danken

jeetje man post eens een pic, ben benieuwd naar een fysiek met die stats

Ik vraag me af hoe effectief een kuur is op je massa bij zo'n laag bf%.

Met 5%bf zou ik toch wat andere AAS kiezen. Test met Dboll klinkt goed voor jou! En nu een foto!

precies et is wel errug weinig, meer iets voor een wielrenner ofzo.
of je moet net een wedstrijd gedaan hebben ofzo.

Ik ben 1.96 lang en weeg 122kg en mn vet is 5% :eek: :eek: :eek:

Damn kerel, heb niet zo snel een antwoord voor je, maar dat zijn mooie stats

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu al een paar keer mn verhaal geschreven maar als ik dan klaar ben en druk op antwoord verwerken dan zeggen ze dat ik niet ingelogd ben en dan zie ik mn verhaal ook niet terug op t forum hoe kan dit????

want ik heb geen zin steeds mn verhaal voor nix te schrijven

haha tik je zo langzaam, nee bij inloggen even onthoud mij aanvinken denk ik!!

Hoi ,

Fotos heb ik wel maar niet hier waar ik nu zit die komen nog wel ja ik weet t ook niet precies ik wil gewoon zwaarder en groter worden maar wel mn vet laag houden en ik wil geen testo omdat je daar altijd zoveel vocht van vasthoud,wel heb ik zitten denken aan deca/dianabol dan?

wat meer stats en history van mij:

begonnen toen ik al 196 lang was maar 75kg woog
toen helemaal opgegroeid tot 145kg,bf 18% (was hoofdzakelijk meer powerliften wat ik toen deed)
toen naar 130kg gezakt en ook gaan kickboksen
daarna besloten helemaal droog te trainen voor de fun gezakt naar 115kg met bf 2.6% dat vond ik genoeg nu wil ik weer groter omdat ik wat meer massa gewend ben
nu dus 122kg in de ochtend en 5% maar ik wil wel weer richting 130kg
hoogste bankdruk van mezelf 240kg voor 6 reps (toen ik 145kg woog) 1 max rep heb ik nooit gedaan
nu druk ik zo max van 160kg tot 200kg op een goed dag
squat t hoogst 250kg maar ik ben er niet zo goed in ik hou t meestal op max 200kg dat voelt lekker
dumb curl 45 kg vr 6a8 reps
neckpress dumb 70kg per stuk

Rock zei:
toen helemaal opgegroeid tot 145kg,bf 18% (was hoofdzakelijk meer powerliften wat ik toen deed)
daarna besloten helemaal droog te trainen voor de fun gezakt naar 115kg met bf 2.6% dat vond ik genoeg nu wil ik weer groter omdat ik wat meer massa gewend ben
hoogste bankdruk van mezelf 240kg voor 6 reps (toen ik 145kg woog) 1 max rep heb ik nooit gedaan
squat t hoogst 250kg maar ik ben er niet zo goed in ik hou t meestal op max 200kg dat voelt lekker

:eek: wow, heb je foto's?

Goliath, ben jij dat?

OT: PICS PICS PICS!

oh ja wat ik ook nog even wilde zeggen ik ben begonnen met trainen op mn16e bij Arnold Buurman (RUST IN VREDE) dat was echt geweldig om te trainen daar en Arnold was echt een coole gast nu train ik in rotterdam zuid omdat ik ben verhuist ik train nu bij elkaar zon +/- 12 jaar non stop
ja fotos moet ik nog even regelen die heb ik hier niet liggen op t moment

Rock zei:
oh ja wat ik ook nog even wilde zeggen ik ben begonnen met trainen op mn16e bij Arnold Buurman (RUST IN VREDE) dat was echt geweldig om te trainen daar en Arnold was echt een coole gast nu train ik in rotterdam zuid omdat ik ben verhuist ik train nu bij elkaar zon +/- 12 jaar non stop
ja fotos moet ik nog even regelen die heb ik hier niet liggen op t moment

En in die tijd heb je ook nog op school geleerd dat leestekens en hoofdletters erg makkelijk zijn wanneer mensen je teksten moeten lezen?

Fotoooooooooos The HULk is Here

Met deca hou je ook veel vocht mee vast door dat het gaat aromatizeren.

wat wordt de dossis dan?

Moet dan reallitief hoog ingezet worden,
als je echt zo groot bent.

Je heb vast vaker gebruikt en dan werkt deca en anavar niet echt op een lage dosis.

Laatst bewerkt:
Rock zei:

voor de fun even op 2.6 gaan zitten
yeah right:rolleyes:

En 6x 245 kilo banken klinkt me ook iets te positief maar het zal wel....

zo lompgroot volgens je stats en dan deze post??:rolleyes:

Terug
Naar boven