AndroidHealthClinic

deca/anavar kuur

Infinity zei:
voor de fun even op 2.6 gaan zitten
yeah right:rolleyes:
het moet niet veel gekker worden!
van 1.96 en 75kg (dan ben je dus gewoon ****ing dun), naar 145kg met 18% (dan ben je dus gewoon gruwelijk groot!)
en ook nog eens vragen stellen over een kuurtje deca/anavar.
ik zeg; je bent een nepperd:tomato:
(onder voorbehoud van foto's dan he; 1000x excuses als ik ongelijk heb dan)

Rock zei:
wat meer stats en history van mij:
begonnen toen ik al 196 lang was maar 75kg woog
toen helemaal opgegroeid tot 145kg,bf 18% (was hoofdzakelijk meer powerliften wat ik toen deed)
toen naar 130kg gezakt en ook gaan kickboksen
daarna besloten helemaal droog te trainen voor de fun gezakt naar 115kg met bf 2.6% dat vond ik genoeg nu wil ik weer groter omdat ik wat meer massa gewend ben
nu dus 122kg in de ochtend en 5% maar ik wil wel weer richting 130kg
hoogste bankdruk van mezelf 240kg voor 6 reps (toen ik 145kg woog) 1 max rep heb ik nooit gedaan
nu druk ik zo max van 160kg tot 200kg op een goed dag
squat t hoogst 250kg maar ik ben er niet zo goed in ik hou t meestal op max 200kg dat voelt lekker
dumb curl 45 kg vr 6a8 reps
neckpress dumb 70kg per stuk

Heeft iemand een paar dikke korrels zout voor Arie? :D

Ik wacht op foto's, volgens mij is er hier al vaker iemand onterecht beschuldigd. Ik ga geen mening vooraf vormen.

Heb zo'n vermoeden dat die foto's er niet gaan komen....maar wie weet....

Ik weet wel als je 245 kilo 6x omhoog kan krijgen dat je bij de Nederlandse top hoort en dat wil ik eerst zien voordat ik het geloof.

Testo zei:
Heb zo'n vermoeden dat die foto's er niet gaan komen....maar wie weet....
Ik weet wel als je 245 kilo 6x omhoog kan krijgen dat je bij de Nederlandse top hoort en dat wil ik eerst zien voordat ik het geloof.
Dat weet ik, gab. Ik heb ook zo'n vermoede, maar ik geef um even de tijd...

Ok het kan allemaal wel maar het komt imo erg ongeloofwaardig over als je zegt dat je op 2.6% hebt gezeten en je vervolgens vragen gaat stellen over een deca anavar kuur

Kom idd niet echt geloofwaardig over allemaal..

Hey rock, ben je toevallig ook groen?
(ja)
wow man!!! dan be je de hulk
(jazeker)
so pffffff hoeveel kan je dna drukken?
(uhmm uhh zoon 6x 245 kilotjes)
wahaaa!! beest
(ja dat ben ik)
wie dan?
(de hulk!)

:D :p

sorry moest er even uit rocky

Was het een lekker jointje,Kev?:D

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het ook niet geloofwaardig klinken.

dit is niet fake.... het is jay die wilt na de 2e plaats op de O eerste worden met een dikke deca/anavar kuur.. respect jay je gaat volgend jaar winnen!!!

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

De jongens die normaal hebben gereageerd,bedankt.
Die mannetjes met die onzinreacties,jullie zijn niet echt wat gewend of wel?
Waar ik train en getraind heb daar lopen heel veel grote sterke gasten rond allemaal wedstrijdjongens,powerlifters en mannen die meedoen aan sterkste man wedstrijden.
Ik was altijd omringd door dat soort gasten en heb zelf ook altijd keihard getraind om zo te worden.
Die 240kg BP deed ik in de periode dat ik zelf 145kg woog,dat is zon 6 jaar geleden die 240kg druk ik nu ook niet meer!
Ik weeg nu dan 122kg maar als je bijna 2mtr bent is dat echt niet zoveel het toont ook heel anders als wanneer je 122kg weegt bij en lengte van bv 1.80.
Kijk ook maar naar Peter van der Veen die is 2mtr en is zeker niet klein ,maar t toont niet groot op t podium.
En ja ik was zo laag gezakt met mn BF voor de fun,ik heb nooit wedstrijden willen doen maar ik wilde rippen voor mezelf gewoon als een uitdaging.
En ja de gewichten die ik had opgeschreven zijn de gewichten die ik nu gebruik bij die oefeningen (bij de squat bedoelde ik het hoogste wat ik ooit gehaald heb en dat was 250kg,dat haal ik nu dus niet meer maar 200kg is waar ik nu mee train)

Nu hou ik ff pauze.

grtn Ro

Met dit soort stats en verhalen wil ik ook wel eerst een foto zien voor ik er uberhaupt serieus op inga :cool:

Infinity zei:

Ik heb al een paar keer gezegd dat ik hier geen fotos heb ,in t weekend ga ik ze ophalen.
Maar wat denken jullie te zien dan?
Je zal wel een getrainde fysiek zien,maar gaan jullie me dan vertellen hoeveel mn BF is en wat ik druk?
Ik geloof dat jullie een Ronnie Coleman verwachten maar dan gaat t jullie echt tegenvallen.
Als iemand met zware gewichten traint hoef je niet speciaal megagroot te zijn hoor,ik ken iemand daar zie je echt geen spiertje aan die is gewoon dik maar die is ook megasterk.
Maar in ieder geval,in t wknd de pics

Het valt me wel op dat de meeste lui hier die roepen om een foto en die heel bijdehand zijn in hun antwoorden ook helemaal geen fotos in hun gallerij hebben.
Chunky en Spirosz mooie pics man,jullie zijn goed bezig.

Ik ben benieuwd naar de pics maar even 1 vraagje heb je ooit enig aas gebruikt ??

Respect dat je dit hebt berijkt hoor

Terug
Naar boven