Hoi,
De jongens die normaal hebben gereageerd,bedankt.
Die mannetjes met die onzinreacties,jullie zijn niet echt wat gewend of wel?
Waar ik train en getraind heb daar lopen heel veel grote sterke gasten rond allemaal wedstrijdjongens,powerlifters en mannen die meedoen aan sterkste man wedstrijden.
Ik was altijd omringd door dat soort gasten en heb zelf ook altijd keihard getraind om zo te worden.
Die 240kg BP deed ik in de periode dat ik zelf 145kg woog,dat is zon 6 jaar geleden die 240kg druk ik nu ook niet meer!
Ik weeg nu dan 122kg maar als je bijna 2mtr bent is dat echt niet zoveel het toont ook heel anders als wanneer je 122kg weegt bij en lengte van bv 1.80.
Kijk ook maar naar Peter van der Veen die is 2mtr en is zeker niet klein ,maar t toont niet groot op t podium.
En ja ik was zo laag gezakt met mn BF voor de fun,ik heb nooit wedstrijden willen doen maar ik wilde rippen voor mezelf gewoon als een uitdaging.
En ja de gewichten die ik had opgeschreven zijn de gewichten die ik nu gebruik bij die oefeningen (bij de squat bedoelde ik het hoogste wat ik ooit gehaald heb en dat was 250kg,dat haal ik nu dus niet meer maar 200kg is waar ik nu mee train)
Nu hou ik ff pauze.
grtn Ro