AndroidHealthClinic

deca/anavar kuur

• Topic Starter Topic Starter
WINSTROLST zei:
Ik ben benieuwd naar de pics maar even 1 vraagje heb je ooit enig aas gebruikt ??
Respect dat je dit hebt berijkt hoor

Ok bedankt,t enige wat ik wilde is ,wat de meeste serieuze jongens die trainen met gewichten willen, groot en sterk worden en daar heb ik hard voor gezwoegd .
Maar tevreden ben ik nooit,ik ben nu minder sterk als toen ik zo zwaar woog ,alhoewel ik er nu veel beter uitzie als toen verlang ik toch weer naar wat meer massa.
Dus dat probeer ik nu te bereiken maar wel zo,dat mn BF laag blijft.
En ja ik heb wel eens wat genomen,ik ben van 75kg naar 117kg geklommen helemaal clean, alleen met voeding zover gekomen.
Toen bleef ik hangen en daarna wat gaan gebruiken wat me heeft geholpen met meer massa,gewicht en power.

Ik heb ff snel een fototje gemaakt van mn arm met de fotocam als voorproefje,t is niet zon beste maar ja.
Wel wil ik even vermelden dat ik nu al 2 wkn niet getraind heb omdat ik thuis zit door een luchtwegen en voorhoofdsholteontsteking.
Dus check de gallery zou ik zeggen.

idd zeer nette arm. ben benieuwd naar totaal plaatje

Rock zei:
Het valt me wel op dat de meeste lui hier die roepen om een foto en die heel bijdehand zijn in hun antwoorden ook helemaal geen fotos in hun gallerij hebben.
Chunky en Spirosz mooie pics man,jullie zijn goed bezig.

Dank je!

Rock zei:
Het valt me wel op dat de meeste lui hier die roepen om een foto en die heel bijdehand zijn in hun antwoorden ook helemaal geen fotos in hun gallerij hebben.

Maar die lui maken ook geen idiote claims dat ze wel ff 6x 245 kilo banken,kerel en dat doe jij wel...:rolleyes:

Testo zei:
Maar die lui maken ook geen idiote claims dat ze wel ff 6x 245 kilo banken,kerel en dat doe jij wel...:rolleyes:

Ik geloof zowiezo best dat je een beer van een vent bent, maar als jij begint over "ff 6x245 banken" of "ff voor de lol naar 2,6!!%" dan komt dat zo nonchalant over dat ik het gelijk ongeloofwaardig vind.. :)

zucht.......

Ik heb nooit geclaimt dat ik ff 6x245kg lig te drukken,als je GOED hebt gelezen dan vertel ik dat ik er jaren keihard voor getraind heb en toen ikzelf 145kg woog t me gelukt is 240kg te drukken,nu kan ik dat niet meer!

En met dat stukkie van voor de fun naar 2,6% willde ik niet nonchalant overkomen.ik bedoelde te zeggen dat ik het deed zonder enige druk of speciale motivatie (zoals bv een wedstrijd ).
Gewoon om het een keer te ervaren om zo diep te gaan.

En dat van een beer van een vent valt wel mee vind ikzelf,dat is aan anderen om te beslissen zelf zal ik dat nooit roepen.
Ik hoef dat ook niet te zijn of gevonden te worden,als ik maar lekker kan trainen om voor mezelf te proberen een (in mijn ogen) zo goed mogelijke en fitte body te bouwen

zou voor andere kuur gaan ipv van anavar/deca. gewoon lekker deca/testo kuur. igg test in je kuur zetten. net de rest van je fotos gezien en vind je benen zeer indrukwekkend.grts

Ok tanx,ik ga ook voor een andere kuur maar word pas januari ofzo.

grtn Ro

Zou lekker test e , tren e doen :D

Rock zei:
hoogste bankdruk van mezelf 240kg voor 6 reps (toen ik 145kg woog)

Gozer....dit zijn je eigen woorden dus zo slecht lees ik toch niet.....al maak ik er 245 van maar ach,als je 6x 240 kan drukken gaan we niet moeilijk doen om die 5 kilo,toch?:D

Je moet je heel effe indenken dat wij hier dagelijks een hoop maffe gasten zien die de gekste claims maken en dan is het niet zo verwonderlijk dat we daar onze vraagtekens bij plaatsen want het blijft internet,kerel.

Ik heb je foto's inmiddels gezien en je ziet er verdomd goed uit dus alleen maar respect voor je fysiek!!

Hoop dat je ons ook begrijpt dat we niet zomaar alles aannemen wat sommige gasten roepen hier...

Ik zou je overigens gewoon een knappe kuur aanraden met testo/tren als je niet al te vadsig wil worden.....vergeet die tabs in combi met deca.....test hoort in elke kuur thuis!!

ja kerel als ik je fysiek bezie is een deca anavar kuurtje toch niet dat. doe het anders zo dan ga je pas knallen!!!:

week 1-10: 500 Testo E
week 1-10: 400 Tren E
week 9-13: Winstrol 50mg/dag of Var 50-70mg/dag

week 14-15-16: Nakuur Nolva en/of clomid ...

je zou als je wil nog iets kunnen toevoegen in de eerste weken als kickstart maar dat moet je zelf kiezen.

Ok klopt,t gaat me niet om die 5kg maar ik krijg de indruk dat jij denkt dat ik dat nu nog steeds druk.
Ik heb het over jaren geleden dat ik dat toen drukte,nu haal ik dat echt niet meer!
T was gewoon een stukje geschiedenis,en met dat lichaamsgewicht wat ik toen had hoor je eigenlijk nog wel zwaarder te kunnen drukken of niet?
Ik dacht gewoon een beetje info te geven over mezelf,en ik had niet verwacht dat t bij sommige ongeloofwaardig overkwam.
In ieder geval kunnen we dr over blijven doorgaan maar dat schiet toch niet op.
Ik heb geen fotos of filmpies van die periode waar je me bezig ziet met trainen ,alleen op een paar jongens na die t je kunnen vertellen kan ik nix bewijzen.

En ja tuurlijk begrijp ik dat je niet alles moet en kan aannemen wat hier gezegd word,maar ik had niet de indruk dat mijn verhaal zo moeilijk te geloven zou zijn ,is nooit bij me opgekomen.

Ik heb mn best gedaan met de pics,maar binnekort krijgen jullie beter te zien.

En Testo bedankt voor je compliment.

Respect voor je pics bro! :thumb:

Mag ik vragen hoe je kuurverleden eruit ziet? Ben je zon genetisch wonder of heb je toch al eea naar binnen geramd?

Rock zei:
Ik heb ff snel een fototje gemaakt van mn arm met de fotocam als voorproefje,t is niet zon beste maar ja.
Wel wil ik even vermelden dat ik nu al 2 wkn niet getraind heb omdat ik thuis zit door een luchtwegen en voorhoofdsholteontsteking.
Dus check de gallery zou ik zeggen.

Super fysiek zeker voor je lengte! Er is dus ook nog een beetje hoop voor mij :D

Rock zei:
En Testo bedankt voor je compliment.

Graag gedaan....je verdient het want je hebt een wereldfysiek bij die lengte.

Ik ben zelf ook 2 meter en zie er niet zo knetterhard uit dus ik kan alleen maar jaloers zijn,bro.:thumbs:

Testo zei:
Graag gedaan....je verdient het want je hebt een wereldfysiek bij die lengte.
Ik ben zelf ook 2 meter en zie er niet zo knetterhard uit dus ik kan alleen maar jaloers zijn,bro.:thumbs:

Ik wil wat zeggen maar zeg maar niets :D

Terug
Naar boven