MuscleMeat

Deca/Boldenone met medicatie Lithium zoutprobleem ivm vocht houden?

Bezoekers in dit topic

Totdat die off gaat, zelfs on cycle krijg je upps en downs en in zijn geval 10x zo erg.

Misschien moet die dan ook meteen maar tren zetten.
Tja aan de andere kant kan test mogelijk zijn depressieve episodes dusdanig beperken dat zijn leven er merkbaar op vooruit gaat. Bipolaire stoornissen zijn gewoon enorm ingewikkeld, als ik TS was zou ik dan ook zeker niets doen zonder supervisie van je psycholoog.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Tja aan de andere kant kan test mogelijk zijn depressieve episodes dusdanig beperken dat zijn leven er merkbaar op vooruit gaat. Bipolaire stoornissen zijn gewoon enorm ingewikkeld, als ik TS was zou ik dan ook zeker niets doen zonder supervisie van je psycholoog.
Het is zijn eigen keuze, persoonlijk zelf zou ik het niet doen.
 
Tja aan de andere kant kan test mogelijk zijn depressieve episodes dusdanig beperken dat zijn leven er merkbaar op vooruit gaat. Bipolaire stoornissen zijn gewoon enorm ingewikkeld, als ik TS was zou ik dan ook zeker niets doen zonder supervisie van je psycholoog.
Klopt.... Test is een zeer goede anti dépri. En mijn bedoeling is blasten en cruisen. En heb geen kinderwens en als je al jaren instabiele periodes hebt. (vooral de depri dan, ik word enkel hypomaan) ik kan er wel al vrij goed mee om. Ik heb zelfs het steroiden boek van Peter bond liggen hier. Ik probeer heus wel kennis te vergaren. Ik neem gewoon de risico's erbij. Met of zonder steroiden schommel ik. Dan kan je er beter nog goed van uit zien 😁(allesinds proberen 😂)
 
Klopt.... Test is een zeer goede anti dépri. En mijn bedoeling is blasten en cruisen. En heb geen kinderwens en als je al jaren instabiele periodes hebt. (vooral de depri dan, ik word enkel hypomaan) ik kan er wel al vrij goed mee om. Ik heb zelfs het steroiden boek van Peter bond liggen hier. Ik probeer heus wel kennis te vergaren. Ik neem gewoon de risico's erbij. Met of zonder steroiden schommel ik. Dan kan je er beter nog goed van uit zien 😁(allesinds proberen 😂)
Volgens mij heeft Peter Bond je zojuist geadviseerd het niet te doen.
Succes en wijsheid gewenst.
 
Als je denkt dat je alles al zo een beetje gezien en meegemaakt hebt... man man man.....
 
Chucky87
Ik weet zelf niet zo goed wat nu het beste advies voor je is. Ik kan wel goed begrijpen dat je dit ziet als een (de) oplossing, maar aanraden doe ik het niet.
Besef je wel dat test je (hyper)manische periodes kan verergeren en dat het gebrek aan test je depressieve periodes kan beïnvloeden. Wees eerlijk tegen jezelf, houdt een dagboek bij waarin je de effecten kan opschrijven en blijf vooral in nauw contact met je psycholoog.
Overigens; dit topic bewijst goed dat mensen geen idee hebben wat een bipolaire stoornis inhoudt.
 
Als je denkt dat je alles al zo een beetje gezien en meegemaakt hebt... man man man.....
Uzelf bedoelt u dan? Veel spreken ook niet rechtuit over alles. Ik vertel gewoon zoals het is. Ookal krijg ik het deksel dan wel op de neus of word ik bekeken voor dom.
 
Chucky87
Ik weet zelf niet zo goed wat nu het beste advies voor je is. Ik kan wel goed begrijpen dat je dit ziet als een (de) oplossing, maar aanraden doe ik het niet.
Besef je wel dat test je (hyper)manische periodes kan verergeren en dat het gebrek aan test je depressieve periodes kan beïnvloeden. Wees eerlijk tegen jezelf, houdt een dagboek bij waarin je de effecten kan opschrijven en blijf vooral in nauw contact met je psycholoog.
Overigens; dit topic bewijst goed dat mensen geen idee hebben wat een bipolaire stoornis inhoudt.
Klopt volledig wat je zegt. Dat kan idd vooral de depri fase uitlokken en/of verergeren. Maar trust me ik ben dit al gewoon op men 33. Ik leer er mee leven en bij mijn wetek als ik goed genoeg weet hoe steroiden op men lichaam werken kan ik de fases beperken van het depri zijnde. Weliswaar Blast en cruisen. On off is uit den boze. En idd velen weten niet wat het inhoud. Maar dat is wel meer met mentale aandoeningen. Men ziet het niet dus voor velen bestaat het niet. Want iedereen voelt zich wel eens slecht zegt men... Maar er is wel degelijk een verschil in gradatie😬 helaas....
 
Overigens; dit topic bewijst goed dat mensen geen idee hebben wat een bipolaire stoornis inhoudt.
Had enige maanden omgang met een engelse met bipolar, daar wil je niet aan beginnen.
 
Hoe kijk jij zelf aan tegen de bijwerkingen van lithium? Als mijn zus ( die bipolair is) om 4.06 uur begint te mailen, weet ik dat ze met de dekapine gestopt is en dat er een manische periode aankomt, die eindigt in een psychose. Ik zou heel bang zijn voor een een man, in een psychose die aan de anabolen zit.
Dus ik hoop echt dat je de lithium goed kan verdragen en niet het idee hebt dat je ermee kan stoppen.
 
Hoe kijk jij zelf aan tegen de bijwerkingen van lithium? Als mijn zus ( die bipolair is) om 4.06 uur begint te mailen, weet ik dat ze met de dekapine gestopt is en dat er een manische periode aankomt, die eindigt in een psychose. Ik zou heel bang zijn voor een een man, in een psychose die aan de anabolen zit.
Dus ik hoop echt dat je de lithium goed kan verdragen en niet het idee hebt dat je ermee kan stoppen.
Klopt. Ik neem ze momenteel nog beide. Maar depakine gaat er vantussen door de overschakeling op Lithium. Trust me ik weet dat ik mijn meds nodig heb voor in de maatschappij te passen. Maar ik krijg enkel psychoses door drugs. Ik heb al psychoses gehad ermee. Daarom type 1. Maar eigenlijk ben ik type 2. Ik word normaal niet heel manisch. Enkel hypomaan. Mijn gevoel als de test genoeg in men lichaam is. Heb ik minder last van depri zijn. Tren nog niet geprobeerd. Is eigenlijk men volgende 😇. Test, deca en Tren. Don't shoot me for this. Maar heb er al lof over gelezen. Sommige schieten het sf. Ik ben ook on nu. Kutcorona heeft wat roet in het eten gegooid. Nu test 250, bold 600 en mast 400.
 
Back
Naar boven