XXL Nutrition

deca durabolin

jeffrey21

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben 21 jaar en ben van plan om een kuur te nemen met alleen deca durabolin, weet dat je het beter kan stacken met een ander soort aas maar wil dit niet. Ik heb begrepen dat deca een redelijk mild middel is dus vandaar mijn keuze.

nu is mijn vraag: hoeveel kan er van aankomen als ik 8 weken lang tussen de 200 en 300 mg per week ga gebruiken en wat val ik er weer van terug.

en zou graag foto's willen ontvangen van mensen die ook ALLEEN deca durabolin hebben gebruikt.

alvast bedankt, groeten J.

deca only zal niet veel winst geven... en wat je wint hangt af van persoon tot persoon... veel zaken hebben hiermee te maken... voeding, training, rust, enzo enzo...
en wat je ervan overhoudt hangt ook af van je nakuur en voeding en training na je kuur...

jahahaha,hier iser weer 1tje DECA MILD.
Je bent niet goed man,deca is een van de onderdrukkenste middelen die er is.ALTIJD test naast deca,deca onderdrukt erg sterk je axis.
Kep ooit tijd deca only gebruilt,met een slappe deca d*ck als gevolg.Wanneer laten jullie nu eens je oren niet hangen,naar gasten die zeggen dat deca mild is?

wat is dit nou gozer..............bump je een f@cking topic van een jaar terug.....bedankt

Terug
Naar boven