Fitness Seller

Deca is toch het mildste wat er is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duncan

Novice
Waardering
0
Heeeee luitjes
Ik wil graag een beginnerskuurtje doen en ik heb echt veel gelezen erover en wil eerst naturel meer opbouwen en dan volgend jaar kuren.

Wat ik gelezen heb is dat deca het mildst is qua bijwerkingen
Maar de berichten hier op dbb zijn soms tegenstrijdig.

De vraag :WAT KAN JE NOU HET BESTE NEMEN ALS JE GYNOGEVOELIG BENT.
??? iK LAS BV OOK OVER T-BOL .
dat schijnt ook mild te zijn

Geef jullie mening hierover eens .
Ik wil ook anti e-s en nakuren om het zo veilig mogelijk te doen
En natuurlijk een milde kuur.
Ik ben endomorf en denk dat ik dan best wel resultaat ga boeken.

Profi,s graag jullie mening Bij voorbaat dank en groetjes

Het is misschien licht in leuke bijwerkingen, maar drukt wel bijzonder hard op je axis:

Veel misverstanden duiken vaak op over de androgene actie van steroiden. Mensen blijken niet te verstaan dat anabole activiteit kan berusten op meer dan een factor en niet enkel de androgene binding.

Hoewel dit nu al meer dan een paar jaar bekend is hoor ik nog vaak zeggen van mensen dat Dianabol en anadrol sterke androgenen zijn, of een hoog androgeen risico inhouden omdat ze goed massa opbouwen, en dat primobolan goed is voor vrouwen en weinig androgeen omdat het slechts weinig resultaten oplevert.

Aan de hand van deze studie :

Saartok T, Dahlberg E, Gustafsson JA.Relative binding affinity of anabolic-androgenic steroids: comparison of the binding to the androgen receptors in skeletal muscle and in prostate, as well as to coïtus hormone-binding globulin.Endocrinology. 1984 Jun;114(6):2100-6.

ga ik nu eens de feiten uit de doeken doen. Deze studie vergelijkt de relatieve binding van steroiden aan de androgene receptor van spierweefsel in vergelijking met methyltrienolone, ook bekend als methyl-trenbolone of R1881, een middel dat vaak gebruikt wordt om androgene binding te testen. De resultaten volgens de studie waren als volgt :

Methyltrienolone bond uiteraard het sterkts. Op de tweede plaats kwam nandrolone, die een gelijkaardig product is, dan methenolone (primobolan), dan pas testosterone, en daarna mesterolone (proviron). Bepaalde middelen hadden een zeer zwakke binding waaronder stanozolol (winstrol) , methandienone (dianabol) en Fluoxymesterone (halotestin). In die volgorde. Nog andere middelen hadden zo laag een binding dat het zelfs niet kon bepaald worden of ze wel bonden, met name anadrol en ethylestronol.

[..]

2.Methenolone of Primobolan, wordt vaak aangeraden aan vrouwen als een weinig androgeen middel. Hier zien we dus dat methenolone een sterker androgeen is dan testosterone. Het is ook een 5-alpha gereduceerd hormoon, dus het ondergaat geen veranderingen. Wat kun je hieruit afleiden ? Wel met name dat androgene neven-effecten lineair gaan toenemen met de dosis. Als je dan rekening houd met het weinig anabole effect van dit middel dan zie je dat dit voor vrouwen weinig effectief is, want een effectieve dosis is mg voor mg zo androgeen als testosterone (meer, maar testo zal natuurlijk converteren naar DHT). Dit is nogmaals, zoals hierboven het bewijs dat er meer dan AR binding alleen nodig is voor spiergroei, daar testosterone zwakker bind in spierweefsel en toch tot 10 maal sterker anabool is dan methenolone.

[..]

Wanneer je een anti-e wil nemen tijdens de kuur en zeker weet dat je gevoelig bent voor gyno, raad ik je aan om in plaats van femara/arimidex 20 mg nolva te gebruiken tijdens de kuur.

Svp alles in 1 topic houden.

duncan zei:
Heeeee luitjes
Ik wil graag een beginnerskuurtje doen en ik heb echt veel gelezen erover en wil eerst naturel meer opbouwen en dan volgend jaar kuren.

Wat ik gelezen heb is dat deca het mildst is qua bijwerkingen
Maar de berichten hier op dbb zijn soms tegenstrijdig.

De vraag :WAT KAN JE NOU HET BESTE NEMEN ALS JE GYNOGEVOELIG BENT.
??? iK LAS BV OOK OVER T-BOL .
dat schijnt ook mild te zijn

Geef jullie mening hierover eens .
Ik wil ook anti e-s en nakuren om het zo veilig mogelijk te doen
En natuurlijk een milde kuur.
Ik ben endomorf en denk dat ik dan best wel resultaat ga boeken.

Profi,s graag jullie mening Bij voorbaat dank en groetjes
Gelezen op ergogenics 9 van de 10.
Deca is NIET mild en kan beter niet in een eerste kuur gekozen worden.

anti-e heb je niet altijd nodig. Wat ik je aanraad is eerst maar eens heel wat lezen want je hebt duidelijk niet voldoende bagage om eraan te beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven