Fitness Seller

Deca of Primo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik ben aan het twijfelen tussen 2 kuurtjes. Doel is wat kg's kwaliteits massa ermee te kunnen opbouwen.

W1-10

TestE 250mg
Primo 200 mg

Clomid 50 mg per dag (nakuur gedurende 3 weken)

Of
W1-10

TestE 250 mg
Deca 200 mg

Nakuur hetzelfde.

Welke van de bovenstaande kuurtjes zijn het beste voor mij als jullie rekening houden met de volgende omstandigheden

-Ik ben niet meer de jongste
-BF 16-17%
-Blessuregevoelig
-Bang voor prostaat en haaruitval
-Bang voor libido problemen

Welke optie is voor mij het beste?

Bedankt

Ik zou de 1e kuur doen, zodat je wat kwaliteitskg's aankomt. Dat advies had ik ook gekregen. Deze combi zorgt er ook voor dat je aanhechtingen meegroeien. Primo voorkomt ook een teveel aan oestrogeen en dus vocht.

Maar in jouw geval zou ik toch eerst cutten tot 10-13% zodat je de progressie wat beter kunt zien.

Wat is het kuurverleden van de topicstarter? Hoeveel ervaring heb je eigenlijk al met kuren?

Primo op 200 is wat weinig en heeft wat meer tijd nodig om kwaliteitskilos van over te houden.

Deca zal je misschien een wat moeilijker herstel geven maar de kilos zullen er sneller bijkomen en is ook beter voor gewrichten.

Kuren betekent altijd kans op haarverlies, is genetisch bepaald.

Maar misschien toch eens kuurverleden posten?

Ik zou voor primo kiezen en verdubbelen, je nakuur met nolva 4 weken op 20mg ed.

Ik vind je vetperc. te hoog om voor deca te gaan wat je voor het algemeen meer vocht zal geven, zeker als je je voeding niet streng aanpast.

gewoon deca vooral,primo is k*t voor je aanhechtingen als dit je eerste kuur is dan gewoon test E geen deca nodig mocht je problemen hebben met test (haaruitval) dan kan je altijd fina nemen

Oke kom ik ff eigenwijs doen;
wk 1-12 400mg primo
wk 1-10 250gr deca

Ik zou cutkuur doen met dat vp.

Wat Ibo zegt zou prima zijn.
Mayb nog winny kickstart

Deze combi zorgt er ook voor dat je aanhechtingen meegroeien.

Aanhechtingen worden nooit beter van AAS. Wel grotere pezen maar brozer. Je hebt verschillende typen collageen. De juiste mix geeft sterke pezen. AAS stimuleert bepaalde typen (ben vergeten welke) extra veel en andere niet.

Ik geloof niet in deca en anti blessure. Ik denk dat het het gevoel van pijn ten gevolge van slijtage wegneemt zolang je aan de deca zit maar daarna komt het altijd weer terug.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 00:41 ----------

Ik zou voor primo kiezen en verdubbelen, je nakuur met nolva 4 weken op 20mg ed.

Ik vind je vetperc. te hoog om voor deca te gaan wat je voor het algemeen meer vocht zal geven, zeker als je je voeding niet streng aanpast.

Dit en als je toch voor deca gaat dan npp en geen lange ester deca. Ik zou dan ook test p pakken en eod injecteren.

Nope niets erbij.
Heb je wel last van libido crash dan zou ik de volgende optie nemen;
primo/npp.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is het kuurverleden van de topicstarter? Hoeveel ervaring heb je eigenlijk al met kuren?

Ik heb alleen wat orals gehad.
anavar

6wx40 mg

en winstrol
6w X50 mg

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 14:57 ----------

Oke kom ik ff eigenwijs doen;
wk 1-12 400mg primo
wk 1-10 250gr deca

Hoe zit het dan met mijn libido Ibo?:eek:

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 15:04 ----------

Bedankt voor al jullie nuttige reacties. :)Ik denk dat het voor mij misschien toch verstandig is om de combinatie Test/Primo 250/200 als eerste injectie kuurtje mee te gaan beginnen.
De lage dosis primo zorgt er waarschijnlijk voor dat ik een mindere omzetting krijg van testosteron naar oestrogeen en primo zal met de test een synergie opleveren wat hopelijk resulteert in droge massa.

Voor de deca heb ik idd een wat te hoog vetpercentage. misschien komt dat ooit nog een keertje.
Omdat ik al 40 jaar ben is het dan niet juist belangrijk op bij de deca JUIST test toe te voegen ivm libido?
Aan de andere kant: zal deca op zo'n lage dosering wel hard inkicken op mijn libido?

Deca is wel beter voor mijn prostaat en haarlijn...en finasteride moet je nooit bij de deca gebruiken.
Bij de Test/Primo kan ik wel finasteride gebruiken alleen de primo is wel een DHT en dat is weer minder t.o.v. Deca..

Blijf lastig allemaal:cool:

Primo gaat niks doen tegen de aromatisatie van testosteron en primo op die dosis gaat vrijwel niks opleveren binnen een tijdsbestek van 10 weken. Ik zou eerder investeren in een goede AI als Arimidex en test op 500 mg per week zetten. In de nakuur zou ik naast de gebruikelijke middelen ook 100 IU HGH verdelen over 20-30 dagen voor betere massaretentie.

Primo gaat niks doen tegen de aromatisatie van testosteron en primo op die dosis gaat vrijwel niks opleveren binnen een tijdsbestek van 10 weken. Ik zou eerder investeren in een goede AI als Arimidex en test op 500 mg per week zetten. In de nakuur zou ik naast de gebruikelijke middelen ook 100 IU HGH verdelen over 20-30 dagen voor betere massaretentie.

Dat van die hgh weet ik niet (kwaad zal het niet kunnen) maar doe maar lekker een test e only op 500 met eventueel proviron en/of kickstart er bij voor 8-12 weken. Hou een ai bij de hand maar gebruik het enkel als het nodig is, en denk ik in de eersteplaats aan gyno. Het zal toch voornamelijk je voeding zijn die je vochtretentie gaat bepalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven