Fitness Seller

Deca of Primo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanhechtingen worden nooit beter van AAS. Wel grotere pezen maar brozer. Je hebt verschillende typen collageen. De juiste mix geeft sterke pezen. AAS stimuleert bepaalde typen (ben vergeten welke) extra veel en andere niet.

Dat is alleen bij testosteron en winstrol het geval, alle andere AAS en GH maakt je pezen etc juist sterker. Deca heeft idd te eigenschap dat het de pijn van slijtage wegneemt doordat het de synovia vloeistof in de gewrichten stimuleert waardoor de boel beter smeert, maar deca kan ook een blessure voorkomen.
Ik gebruik zelf 100mg per week year round om die reden.

Ik ben aan het twijfelen tussen 2 kuurtjes. Doel is wat kg's kwaliteits massa ermee te kunnen opbouwen.

W1-10

TestE 250mg
Primo 200 mg

Clomid 50 mg per dag (nakuur gedurende 3 weken)

Of
W1-10

TestE 250 mg
Deca 200 mg

Nakuur hetzelfde.

Welke van de bovenstaande kuurtjes zijn het beste voor mij als jullie rekening houden met de volgende omstandigheden

-Ik ben niet meer de jongste
-BF 16-17%
-Blessuregevoelig
-Bang voor prostaat en haaruitval
-Bang voor libido problemen

Welke optie is voor mij het beste?

Bedankt
Je kan je beter gaan verdiepen in as en aas op andere sites zoals pudmed etc. Gedegen onderzoek doen en zelf de juiste keuze maken voor jou. En je meer verdiepen wat de middelen echt doen. Primo doet bv wel degelijk wat met je oestrogeen. Primo en Deca is appels met peren vergelijken. Imo ik zou ze alle drie pakken. Succes

Je kan je beter gaan verdiepen in as en aas op andere sites zoals pudmed etc. Gedegen onderzoek doen en zelf de juiste keuze maken voor jou. En je meer verdiepen wat de middelen echt doen. Primo doet bv wel degelijk wat met je oestrogeen. Primo en Deca is appels met peren vergelijken. Imo ik zou ze alle drie pakken. Succes
Ik denk niet dat TS dit nog gaat lezen 🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven