MuscleMeat

Deca of Tren?

robins01

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hi,

Ik heb laatst kuurtje anavar gekocht (niet gebruikt). Echter heb ik besloten om voor de eerste kuur gelijk maar voor de best haalbare resultaten te gaan en de spuit erin te zetten.

10 weken lang 500 mg Test E elke week
4 weken nolva 20mg per dag

Waar kan ik de Test E het best mee combineren? Deca of Tren?
Doel is om na vakantie zoveel mogelijk massa te winnen.

Eerste keer gewoon alleen test-e 500mg ew is genoeg.

deca erbij is niets mis mee hoor. tren is wat heftig voor een eerste keer maar deca kan er gemakkelijk bij.

gewoon 10 tot 12 weken lang 500 mg test 400 mg deca y0

deca erbij is niets mis mee hoor. tren is wat heftig voor een eerste keer maar deca kan er gemakkelijk bij.

Toch zou ik gewoon test only runnen de eerste keer. Daar gain je prima op en bij eventuele toekomstige stacks weet je of sides van de test zijn of het middel dat je erbij stackt.

Is totaal niet nodig. Waarom zou je meer pakken dan 500mg test bij een eerste kuur?

waarom niet?
je kan test only te pakken en dan e5d 500 mg.

maar als die zelf wilt stacken waarom niet? mss halveren en dan e5d zetten is toch niets mis mee?

Ik geef je net aan waarom het niet hoeft.
Iedereen is vrij om te doen wat ze willen, maar voor een eerste kuur is 500mg ew of 375mg e5d meer dan genoeg!

En ja waarom zou je niet meteen 2gr test en 1gr deca zetten :rolleyes:

waarom niet?

maar als die zelf wilt stacken waarom niet? mss halveren en dan e5d zetten is toch niets mis mee?

Omdat het niet nodig is.. Op test only met goede voeding ga je al hard zat.

En als je dan gaat stacken zou ik eerder voor bold dan deca gaan ivm onderdrukking. Bold wel frontloaden..

Dat pak je toch niet als eerste kuur. Dat is echt te veel. Als je dan deca pakt doe dan 250 test en 200 deca.

Overigens is zowel tren als deca een zwaar middel!

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 09:52 ----------

waarom niet?

Dat komt neer op 750 per week. Dat is gewoon te veel voor een eerste kuur. Waarom gelijk van die grote hoeveelheden dat is nergens voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor de reacties. Ik heb begrepen dat elke 5 dagen zorgt voor betere bloedwaarden?

Test only is voldoende, jammer genoeg heb ik daar toen ook niet naar geluisterd.

Terug
Naar boven