MuscleMeat

deca only

Als je voor deca alleen gaat zou ik niet zwaarder gaan dan 200mg en dan voor 10 weken. Persoonlijk zou ik het altijd combineren met Test. En dan ook lange ester als enanthaat.

1-10 200mg deca
1-10 250mg test

Zelf heb ik met ongeveer dezelfde dosering deca wel last gehad van een slappe 'hans' Dus dat zal ook wel persoonsafhankelijk zijn bij welke dosering je er last van krijgt.

Als je toch gaat kuren doe het dan wel meteen goed. Beter 1x je lichaam belasten met 1 goede kuur waar je wat aan hebt dan vaker zonder resultaat.

Als je toch gaat kuren doe het dan wel meteen goed. Beter 1x je lichaam belasten met 1 goede kuur waar je wat aan hebt dan vaker zonder resultaat.[/QUOTE]

pfff als je een domme uitspraak kan doen tegen iemand die nieuw is op gebied van as dan is het dit wel. Ik heb het al aardig vaakl gezegt maar zal het nog eens doen. Het gebruik van as kun je zien als een ladder. Begin onderaan en werk je weg omhoog. Nooit meer nemen dan nodig is. De kans is aanwezig dat je bij een eerste kuur op deca only net zo goed gaat als dat je er test bij zou nemen. De tweede kuur zul je met deca only echter niet dezelfde resultaten halen als de eerste keer. Dan kun je er altijd nog voor kiezen er test bij te gaan nemen.

Wat vinden jullie van de volgende schema

week 1t/m 5 400mg deca
week 1 tm/ 6 50mg p/dag dianabol

• Topic Starter Topic Starter
he bedankt voor de reacties
het is idd zo, als je het doet doe het dan goed
heb er al heel veel van opgezocht op het net en veel info verzameld
zal de linkjes die hier opstaan ook nog ff bekijken
en wat het betreft kopen op het internet ,ja het is idd een risico
maar zou niet weten waar ik het anders moet zoeken
kwam dit via via tegen en heb met hem gemaild

Terug