XXL Nutrition

deca+proviron

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hey, ik ben eens om raad geweest bij mijn dokter en die raad me aan 8 weken 300 ml deca per week te gebruiken en dagelijks tijdens de kuur proviron te gebruiken,en dit voor kracttoename,hij zegt dat uit onderzoek is gebleken dat proviron hetzelfde doet als testo,ma dan zonder schadelijke gevolgen.
Wat denken julie hiervan

glennvanvoren zei:
hey, ik ben eens om raad geweest bij mijn dokter en die raad me aan 8 weken 300 ml deca per week te gebruiken en dagelijks tijdens de kuur proviron te gebruiken,en dit voor kracttoename,hij zegt dat uit onderzoek is gebleken dat proviron hetzelfde doet als testo,ma dan zonder schadelijke gevolgen.
Wat denken julie hiervan

Ik denk dat ie uit zijn nek kletst en ik hoop dat je 300mG deca bedoelt. Met 300 mg deca per week heb je helemaal geen proviron nodig joh. dus gewoon niet doen, maar en beginners kuurtje van 8 weken 300mg deca daar ben ik het wel mee eens.

Van alle anabolen drukt proviron het minst op je axis.
proviron vermindert je natuurlijke hormoonaanmaak wel iets, maar niet veel
Het middel kan soms zelfs de aanmaak van spermacellen vermeerderen. Soms ook niet,
Langdurig gebruik van proviron verslechtert je LDL en HDL
Proviron voorkomt dat het mannelijk geslachtshormoon testosteron - waarmee je lichaam tijdens de meeste kuren stampvol zit - omzet in het vrouwelijk geslachtshormoon estradiol. Proviron maakt het enzym, dat voor de omzetting verantwoordelijk is, onklaar.
continu-gebruik van proviron is om in een langere periode hard en droog te zijn.

Was het je dokter wel of iemand die voor dokter spéélt?

Idioot gegeven maar goed, er is al duidelijk gemaakt wat Proviron doet.

Ik zou persoonlijk Deca stacken omdat Deca een eiwitspaarder is.
Je lichaam krijgt eiwitten binnen door de juiste voeding en breekt sowieso een deel weer af. Deca houdt dat tegen. Maar iedereen weet inmiddels dat Deca véél meer succes heeft als het gestacked is met een redelijke hoeveelheid test.
Gebleken is dat Nandrolone goed reageert op testosterone.
Zonder test reageert Deca nergens op, het áctiveert alleen eiwitsparing.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Was het je dokter wel of iemand die voor dokter spéélt?

Idioot gegeven maar goed, er is al duidelijk gemaakt wat Proviron doet.

Ik zou persoonlijk Deca stacken omdat Deca een eiwitspaarder is.
Je lichaam krijgt eiwitten binnen door de juiste voeding en breekt sowieso een deel weer af. Deca houdt dat tegen. Maar iedereen weet inmiddels dat Deca véél meer succes heeft als het gestacked is met een redelijke hoeveelheid test.
Gebleken is dat Nandrolone goed reageert op testosterone.
Zonder test reageert Deca nergens op, het áctiveert alleen eiwitsparing.

het was mijn dokter,maar ik vond het zo raar dat ik het hier even vroeg

De meeste dokters geven geen tips t.a.v. AAS, maar wat jouw dokter doet is veel erger: Foute info geven!

Terug
Naar boven