- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)XLarge zei:Ik denk als je er test naast zet zal dat toch wel meevalllen,
Zeker als je de test 2weken langer laat doorlopen.
ccnp zei:Ik heb ook deca gebruikt, nooit ergens last van gehad, gewoon altijd zorgen dat je test er naast zet.
Ik denk gewoon dat het bij een hoop mensen tussen hun oren zit.
ccnp zei:Ik heb ook deca gebruikt, nooit ergens last van gehad, gewoon altijd zorgen dat je test er naast zet.
Ik denk gewoon dat het bij een hoop mensen tussen hun oren zit.
figo10 zei:ik heb al een paar keer deca gebruikt zonder test ertegenover te zetten en nog geen erectie problemen gehad zelfs niet minder zin in coïtus,denk inderdaad dat het tussen de oren zit

Dr. Spritzer zei:Zit zeker niet tss de oren! heb er vroeger ook wel last van gehad wanneer ik deca gebruikte zonder test. Nu is het wel zo dat als je er test bijneemt ik toch nog geen last heb ondervonden. Ik laat ook altijd mijn test wat langer doorlopen.
Weten jullie eigenlijk hoe dit komt?
Nu volgens mij ligt dit door de vorming van progesterone(zoals ook bij trendick). Progesterone is het hormoon dat vrijkomt bij mannen als ze klaarkomen waardoor je niet direct weer zin hebt of kan gaan.(normaal gezien toch). Zo is het ook dat bij bv cabergoline(dostinex), dit is een progesteroneblokker, je meermaals achter elkaar kan komen! leuke sides, of niet!
Testo op zich zorgt voor zo een grote libido-toename dat dit hiertegenop kan als de dosis maar hoog genoeg ligt.