XXL Nutrition

DECA stories...

pregnyl moet toch ook helpen aan het eind daartegen of niet dan ?
tenminste bij mij was dat wel zo. ook een dipje gehad maar na een maandje of 2 weer d*ck in orde haha
en welke deca hebben jullie het over ? durabolin of norma ?

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Dit is m'n laatste kuur met Deca. Prima middel, goeie massabouwer maar de nasleep duurt te lang. Met testosterone ernaast maskeer je wat er eigenlijk gebeurt in je lichaam. De test neemt de debiele impotente toestand van je lichaam over en zorgt ervoor dat je 'potent' blijft. De test raakt uitgewerkt, en dan blijft de nasleep van de Deca (tot 15 maanden na de laatste inject in je bloed waarneembaar) voortduren.

Dankzij Proviron en ik vermoed de HGH blijf ik in optimale shape met m'n libido.
Dat is wel anders zonder die middelen. Want na 8 weken vol test zetten (met Deca of iets anders ernaast) kreeg ik ook zo m'n akkefietjes.

Afgelopen vrijdag m'n laatste Deca-shot gehad (Wisselend 400-600mg/week gehad).

Vaarwel Deca. Ik heb geen echte massa-aspiraties meer met 120kg.
Ik ben en word geen pro, ik zie geen heil in 130kg worden, en als ik massa erbij wil dan duurt het misschien wat langer met Bold maar Deca is gedaan.

Je hebt me mooie massa gegeven, van 93kg naar de 120, maar het is done my friend. Dag Deca! :wave:

DBC01 zei:
Dit is m'n laatste kuur met Deca. Prima middel, goeie massabouwer maar de nasleep duurt te lang. Met testosterone ernaast maskeer je wat er eigenlijk gebeurt in je lichaam. De test neemt de debiele impotente toestand van je lichaam over en zorgt ervoor dat je 'potent' blijft. De test raakt uitgewerkt, en dan blijft de nasleep van de Deca (tot 15 maanden na de laatste inject in je bloed waarneembaar) voortduren.
Dankzij Proviron en ik vermoed de HGH blijf ik in optimale shape met m'n libido.
Dat is wel anders zonder die middelen. Want na 8 weken vol test zetten (met Deca of iets anders ernaast) kreeg ik ook zo m'n akkefietjes.

Afgelopen vrijdag m'n laatste Deca-shot gehad (Wisselend 400-600mg/week gehad).

Vaarwel Deca. Ik heb geen echte massa-aspiraties meer met 120kg.
Ik ben en word geen pro, ik zie geen heil in 130kg worden, en als ik massa erbij wil dan duurt het misschien wat langer met Bold maar Deca is gedaan.

Je hebt me mooie massa gegeven, van 93kg naar de 120, maar het is done my friend. Dag Deca! :wave:

Ben ik het mee eens, test zetten bij een deca kuur gaat de onderdrukking van de axis nooit of te nimmer tegen gaan. Het enige wat die test doet is je wijs maken dat je libido ok is. Ondertussen sleept de deca je ballen kapot, eens de test weg ligt je axis plat en kan je vaarwel zeggen aan je coïtusleven. Voor mij al jaren geen deca meer, naast mn grammetje test zet ik iets mild als primo aan 500 mg en wat orals. Deca zorgt niet alleen voor libidoproblemen maar niks maakt je zo onvruchtbaar als "dat mild anabool van toen" :rolleyes:

Uiteindelijk zal het wel allemaal rechttrekken maar zonder een knappe nakuur en veel geduld kun je goed moedeloos worden. Gelukkig heb ik geleerd om geduldig te zijn, ook ver na een nakuur. Daarbij komt dat als je, zoals ik, de 35 gepasseerd bent, je ervan uit moet gaan dat alles veel langzamer herstelt.

proviron

ik kan enkel zeggen uit ervaring dat als je vanf de 6deweek proviron erbij neemt het wel best ok is ik nam er 6per dag en ik was zo scherp als iets terwijl ik ook elke week 400mg deca nam gewwon derna langzaam beginnen afbouwen en alles was ok:cool:

flex, dbc, goeie posts kerels!! Dbc zoals-ie hoort te zijn, duidelijk en onomwonden commentaar. Waar komt dat "milde" gelul trouwens vandaan?? Big cats zijn steroid profiles kletsen lekker mee, trouwens.

Wel bizar om te horen van sommigen dat hun libido nooit meer de ouwe is geworden.

Het milde gelul is een mythe die érg lang verteld werd en nu nog steeds eigenlijk. Je kunt het nog op diverse sites lezen. Deca IS mild, als je in een kuur veel Deca zet heb je niet last van de meest verschrikkelijke bijwerkingen zoals slapeloosheid, zweten en ongecontroleerde agressie zoals bij Tren.

Maar Mother Deca laat de hel pas beginnen als je je kuur achter je hebt gelaten. Dan begint de Deca-verschrikking. Vandaar dus dat veel mensen denken dat je van Deca echt geen Deca-d*ck krijgt als je er test naast zet maar de hoeveelheid test houdt je gewoon voor de gek.

Is het zo dat de deca na de kuur alleen langdurig de libido om zeep helpt of onderdrukt het ook langdurig de lichaamseigen test, zodat de gains langzaam weer verloren gaan?

Terug
Naar boven