MuscleMeat

deca+sus+dbol kuur?

Saber0606

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben al een tijd op internet aan het zoeken voor een geschikte kuur maar ik zie door de bomen het bos niet meer. ???
Ik heb wel dingen gelezen over een deca+sus+dbol kuur maar wat is jullie ervaring daarmee?

Ik zal eerst nog ff wat over mezelf vertellen. Ik ben 1.83 weeg +- 90 kg en mijn vetpercentage is +- 19%.

Het grote punt is dat mijn vet% redelijk hoog is. Ik wil geen kuur doen waardoor ik er straks helemaal chubby uit ga zien. Ik wil er ongeveer tussen de 7 en 10 kg spiermassa bij.

Is deze kuur geschikt voor mij? (zo ja, hoe moet de cycle eruit komen te zien?)

Of hebben jullie een ander idee voor een geschikte kuur?

Alvast bedankt!

Zou ik de dbol laten hangen...hou je redelijk wat vocht van vast, ipv sust, test enanth of cyp. daar hou je ook vocht van vast maar dbol staat er helemaal bekend om.

Kunt natuurlijk ook eerst gaan cutten zodat je droger voor de dag komt, en dat dan met bv winstrol. vervolgens n massakuur gaan doen....als je nu massakuur neemt gaat je vet% nog wel verder omhoog waarschijnlijk.

idd. denk dat je beter eerst je vet% wat omlaag brengt en vervolgens met een cycle met winstrol oid nog wat droger/harder de zomer ingaat. Als je echt een 7-10k droge massa wilt, moet je wat vet voor lief nemen, dus beter doe je dat ná de zomer en op een wat lager vet%.....

Eerst vetpercentage naar beneden halen en een cuttings-kuur doen zoals primo,equi,winstrol,clen,test prop.als daarna vetpercentage op gewenst niveau is kan je beginnen met de andere kuur,good luck!

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dan ga ik er eerst voor zorgen dat mijn vet% naar beneden gaat.

Wat kan ik daar het beste voor gebruiken, en hoe moet de cycle eruit moeten komen te zien ? Ik heb thuis al wel clenbuterol liggen. En ik heb begrepen dat cytomel ook wel goed werkt. En wat is beter winstrol in pil of injectable vorm?

Ik hoop dat jullie een leuk schematje kunnen maken. In ieder geval alvast bedankt voor de tips.

Laten we maar helemaal niet over een cutting-kuur beginnen.
Maar gewoon over beter leren dieten en dáármee het vet% omlaag brengen.
Andere oefeningen, betere trainingsprincipes.

Dan vervolgens eens kijken hoe lang je al traint en daaruit misschien de conclusie trekken dat je kan gaan kuren...

PS: Deca/Dbol/Sust...da's nou net de top 3 van meest chubby-looking roids..:D

amen
klopt mien kop is zo dik alst maar kan gelukkig helpt de proviron op 75mg per dag zeer goed. moet je ook verdomd vaak scheren dat wel.

Terug
Naar boven