Fitness Seller

Deca sustanon kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

degangster

Novice
Waardering
0
HOi,

ik wil met een susta deca kuurtje beginnen wil alleen weten of ie goed in elkaar zit, ga btw daarna clenbuterol nemen om weer droog te worden.

12 weken kuurtje:

3weken 200 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
6weken 400 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
3weken 200 mg/ per week d 250mg/ per week s

15 weken nolvadex 10 mg/ dag

Nakuur:

week 14 t/m 18 clomid 50 mg per dag

Wil er nog hcg bij doen tijdens de laatste 2 weken van de egte kuur, maar weet niet precies hoeveel en is 2 weken wel goed genoeg

Hoe ik daarna clenbuterol ga doen zie ik dan wel weer

Stats:
18 jaar ( ja ik weet veel te jong, maare ik train al 2.5 jaar vol sla nooit over train 4 keer in de week ben echt diehard, doe btw geneeskunde heb alle gevolgen voor groei en hormoonsysteem gehad dus aub geen opmerkingen daarover, heb naar mijn idee heel goed eetschema, rust en trainingsmethoden. Doe alles voor fitness. Ben juist door mijn studie al 1.5 jaar bezig met inlezen en ben nu op het moment op het te gaan doen.
77 kilogram
1.68 cm
bodyfat 14 %

effe ter illustratie dat ik vrij goed train nu:
bankdrukken: 100kg 4 reps
deadlift: 110 kg 8 reps
squat: 140 kg 10 reps
legpress: 325 kg 4 reps (werkelijk gewicht geen apparaat)
dumbbell press: 38 kg 8 reps
schoulder dumbbell press: 32 kg 8 reps
lat pull down: 110 kg 4 reps

Dit is mijn 1e kuur heb hiervoor al creatine en no- producten gebruikt, gebruik natuurlijk ook proteine shakes.

kuurtje is niet goed

deca op 200mg van week 1 tot en met 8
in plaats van sust neem je test E op 250mg voor 10 weken

eventueel kickstart met d-bol of winstrol

hcg en clen zal niet nodig zijn volges mij in de nakuur,doe gewoon een goeie creatine en wat zma samen met je clomid

waarom wil je 15 weken nolva gaan doen?

dat doe je pas als je last krijgt van je tepels,maar dat zal niet te vlug gebeuren denk ik...alsje last krijgt dan neem je 20 mg nolva per dag tot het wegtrekt

degangster zei:
HOi,

ik wil met een susta deca kuurtje beginnen wil alleen weten of ie goed in elkaar zit, ga btw daarna clenbuterol nemen om weer droog te worden.

12 weken kuurtje:

3weken 200 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
6weken 400 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
3weken 200 mg/ per week d 250mg/ per week s

--------------------------------------------------------------------------

laat het op- en - af bouwen achterwegen.
neem inplaats van de sus gewoon test. E
- clen beetje zwaar voor eerste kuur..
doe gewoon laatste 3 weken van je kuur wintrol..
En bepaal voor je zelf of je will massa kweken of droger worden, allebei gaat een beetje moeilijk samen.....:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil massa kweken en daarna clenbuterol gebruiken om het onbedoeld gewonnen vet, door hoog calorieinnamne weer weg te branden, dus effectief maybe 1% minder vet dan nu of evenveel.

En waarom is test ethan beter dan sustanon. Ik heb overal gelezen dat susta beter is, omdat de 4 test soorten samen synergetisch werken dus elkaars werking versterken. Ook zeggen veel mensen dat behoud na sustanon groter is dan test gewoon. WEl iets meer bijwerkingen, neem ik dan voor lief.

En deca dus beter 8 weken 200 mg en susta dan 10 weken 500 mg???
En HCG dus niet nodig tijdens laatste 2 weken werkelijke kuur ??

De nakuur verschuift dan natuurlijk ook 2 weken terug.

Als je absoluut 12 weken wil kuren kan je ook volgend in overweging nemen:

week 1-10 200 mg deca
week1-12 500 mg susta

De hcg kan je vanaf week 12 nemen tot aan de nakuur en dit kan met nolva en clomid gebeuren.
Best is wel van de sust te verspreien over de week ivm de bloedwaarde,is wel belangrijk!

Zoals al gezegd drogen en goed bijkomen zal niet makkelijk worden moet een keuze maken hierin maar voor mij is het belangrijk om zoveel mogelijk uit een kuur te halen en daarna wel zien wat je kan doen voor droger te worden.

Je bent slechts 18 en vele zullen zeggen ga eerst maar eens wat vreten en kom binnen een maand of zes eens terug,das natuurlijk BS,als je het trainen serieus neemt en er weinig groei meer inzit naturel dan moet je een keuze maken,denk wel goed na bij het gebruik van as er zijn zeker zoveel nadelen als voordelen al kan je bij matig gebruik weinig risico lopen.

Voor je eraan begint zou ik nog eens goed researchen en als je alles echt goed weet zou ik zeggen veel succes met je kuurtje!!!!!

Laatst bewerkt:
little n zei:
Als je absoluut 12 weken wil kuren kan je ook volgend in overweging nemen:

week 1-10 200 mg deca
week1-12 500 mg susta

Best is wel van de sust om eod te zetten ivm de bloedwaarde,is wel belangrijk!

!!

WTF!!

sust om de dag??? 2 keer per week is al meer dan voldoende,sust is niet specifiek beter,Test E is voor een beginner al meer dan genoeg, je zal met
200 deca en 250 test ook al optimale massa pakken,veel meer zal je niet bijkomen als je direct al aan hogere doseringen gaat denken.

hou het gewoon op deca/test E en eventueel kickstart...

AMEN...

Dus iron mike:

10 weken test 250 mg per week, 8 weken deca 200 mg per week.

Geen HCG nodig.

En bij kickstart moet ik aan dianabol oid denken tog. Wil geen dianabol gebruiken , want massa behoud is minimaal.

Zou ik er nog winstrol of primo bij kunnen voegen aangezien sustanon tog niet doorgaat??? of zeg maar een iets drogere look te krijgen.

REsearch zit in orde en ik moet niet perse 12 weken kuren, kan ook 10. Ik ken de voor en nadelen wil alleen weten of ik een juiste kuur neem.

Dat ik er een neem is zekerz, maar kan wel alle hulp gebruiken om zo min mogelijk bijwerkingen te krijgen. Btw ga hier ook elke dag vit B6 100 mg per dag bij nemen :D tegen spierkramp.

Btw: hoofdreden is meer massa ga na de kuur weer proberen wat gewonnen vet te verliezen. En geef je advies geef dan advies dat je kan onderbouwen en dat klopt. Ik heb nix aan onzin waar ik fouten mee ga maken thnx!

hier zal je geen fouten mee maken makker,je kan gerust de eerste of laatste weken Winstrol bijnemen, en d-boll levert echt wel goede massa hoor kerel,maar je zal er niet droger van worden,van winstrol zal je net iets harder lijken op het einde van je kuur.

De geneeskunde gangster:p

degangster zei:
HOi,

Wil er nog hcg bij doen tijdens de laatste 2 weken van de egte kuur, maar weet niet precies hoeveel en is 2 weken wel goed genoeg

Hoe ik daarna clenbuterol ga doen zie ik dan wel weer

Stats:
18 jaar ( ja ik weet veel te jong, maare ik train al 2.5 jaar vol sla nooit over train 4 keer in de week ben echt diehard, doe btw geneeskunde heb alle gevolgen voor groei en hormoonsysteem gehad dus aub geen opmerkingen daarover, heb naar mijn idee heel goed eetschema, rust en trainingsmethoden. Doe alles voor fitness. Ben juist door mijn studie al 1.5 jaar bezig met inlezen en ben nu op het moment op het te gaan doen.
77 kilogram

Dit is mijn 1e kuur heb hiervoor al creatine en no- producten gebruikt, gebruik natuurlijk ook proteine shakes.

Als ik dit zo lees denk ik dat je nog veel moet leren over hoe je met A.s moet omgaan.
Maar dat had je studie ook al kunnen vertellen of niet;)
en met de instelling ga btw daarna clenbuterol nemen om weer droog te worden ga je echt de verkeerde kant op.
Bodybuilding is hard werken, zweet, voeding,rust, en na vele jaren een kuur.
Jij bent pas 18 traint pas 2,5jaar hoe kan je dan al denken aan A.s???
Je moet het zelf weten maar ik vind dit belachelijk.
Jij zou beter moeten weten als je geneeskunde volgt

Succes

XLarge zei:
Als ik dit zo lees denk ik dat je nog veel moet leren over hoe je met A.s moet omgaan.
Maar dat had je studie ook al kunnen vertellen of niet;)
en met de instelling ga btw daarna clenbuterol nemen om weer droog te worden ga je echt de verkeerde kant op.
Bodybuilding is hard werken, zweet, voeding,rust, en na vele jaren een kuur.
Jij bent pas 18 traint pas 2,5jaar hoe kan je dan al denken aan A.s???
Je moet het zelf weten maar ik vind dit belachelijk.
Jij zou beter moeten weten als je geneeskunde volgt

Succes

Nee daar ben ik niet mee eens dat ik nog zoveel zou moeten leren. Ik had zelf ook een andere kuur schema, maar dit schema werd mij aangeraden door mijn supplier die het zelf ook zo heeft gedaan ik vond dit ook een beetje raar aangezien mijn kuurschema er anders uitzag en heb daarom hulp gevraagd :D
Nou hard werken clean eten en rust dat doe ik sinds dag 1 dat ik begon met trainen.
Mijn leeftijd is het enige waar ik niet in aanmerking kom om met A.S. te beginnen, maar die risico wil ik nemen.

Btw of ik clenbuterol zou nemen was ik nog niet uit. Leek me alleen een goed idee om na de kuur een anti-catabool middel te nemen, dat tegelijk zorgt voor vetverbranding. Als ik namelijk daarna direct begin met cardio zal ik vrij veel verliezen toch???

Ik heb inmiddels een nieuw schema gemaakt:

Week 1-10: Testosterone Enanthate 500mg/week
Deca 200 mg/week
Week 1-4: dianabol 30mg/dag (kickstart)

Week 1-15: nolvadex 20mg/dag en vitamine B6 100md/dag

Week 13-15: clomid

Btw om daarna een beetje droger te worden pak ik wel een niet illegale fatburner lipo-6 of zo anders iets met thyroid.

degangster zei:
Nou hard werken clean eten en rust dat doe ik sinds dag 1 dat ik begon met trainen.
Mijn leeftijd is het enige waar ik niet in aanmerking kom om met A.S. te beginnen, maar die risico wil ik nemen.

Btw of ik clenbuterol zou nemen was ik nog niet uit. Leek me alleen een goed idee om na de kuur een anti-catabool middel te nemen, dat tegelijk zorgt voor vetverbranding. Als ik namelijk daarna direct begin met cardio zal ik vrij veel verliezen toch???

Ik train ook een als een gek vanaf dag 1, ik denk wel meerdere jongens hier, maar dat neemt niet weg om als zo vroeg met a.s te beginnen.
Clen is niet zomaar een middel wat je zomaar neemt,denk er goed over na
als je hoog in je eiwitten zit zal weinig spiermassa verliezen hoor, Je moet de afweging maken; ik wil massa erbij/vocht vet ect, of ik wil droog trainen,, beide gaan niet samen.

degangster zei:
Ik heb inmiddels een nieuw schema gemaakt:

Week 1-10: Testosterone Enanthate 500mg/week
Deca 200 mg/week
Week 1-4: dianabol 30mg/dag (kickstart)

Week 1-15: nolvadex 20mg/dag en vitamine B6 100md/dag

Week 13-15: clomid

Btw om daarna een beetje droger te worden pak ik wel een niet illegale fatburner lipo-6 of zo anders iets met thyroid.

Kerel,
heb je wel de adviezen van mensen gelezen?

Nolva tijdens je kuur alleen pakken als je last krijgt van gyno!

test enanthaat op 250 zetten, deca op 200.

De deca iets korter laten lopen dan de test zal je axis wat fijner vinden.
de HCG bij de hand houden als de nootjes beginnen te krimpen, indien ja vanag week 4 500IU E5D of crashen (2500IU) direct na je kuur of in de laatste week van je kuur.

ik ga mee met silath,ik heb je trouwens al gezegd dat je de test op 250 moet houden,zal echt niet veel uitmaken hoor,en de nolva die je de ganse kuur door zou nemen zal licht op je gains werken...nolva neem je pas als het nodig is,en anders niet.btw lipo 6 is niet illigaal,hier in belgië toch niet,maar vind em ook niet zo goed.wacht met het de fatburner tot een goede 2 maand na de kuur,en blijf die tijd goed dooreten,als je dit niet doet zal je heel wat gewonne spiermassa trug moeten inleveren...

bezint eer ge begint...

ik ga mee met sinlath,ik heb je trouwens al gezegd dat je de test op 250 moet houden,zal echt niet veel uitmaken hoor,en de nolva die je de ganse kuur door zou nemen zal licht op je gains werken...nolva neem je pas als het nodig is,en anders niet.btw lipo 6 is niet illigaal,hier in belgië toch niet,maar vind em ook niet zo goed.wacht met het de fatburner tot een goede 2 maand na de kuur,en blijf die tijd goed dooreten,als je dit niet doet zal je heel wat gewonne spiermassa trug moeten inleveren...

bezint eer ge begint...

Ok, thnx voor de advies.

Btw iron mike en slintah hebben jullie al eerder gekuurd???

Vooral iron mike, jij bent ook nog jong??19

he gangster, blijf er nog ff vanaf man....je weet duidelijk te weinig van t geheel. geneeskunde benadert as anders dan 'bb'ers'. das een eerlijk advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven