degangster
Novice
- Waardering
- 0
HOi,
ik wil met een susta deca kuurtje beginnen wil alleen weten of ie goed in elkaar zit, ga btw daarna clenbuterol nemen om weer droog te worden.
12 weken kuurtje:
3weken 200 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
6weken 400 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
3weken 200 mg/ per week d 250mg/ per week s
15 weken nolvadex 10 mg/ dag
Nakuur:
week 14 t/m 18 clomid 50 mg per dag
Wil er nog hcg bij doen tijdens de laatste 2 weken van de egte kuur, maar weet niet precies hoeveel en is 2 weken wel goed genoeg
Hoe ik daarna clenbuterol ga doen zie ik dan wel weer
Stats:
18 jaar ( ja ik weet veel te jong, maare ik train al 2.5 jaar vol sla nooit over train 4 keer in de week ben echt diehard, doe btw geneeskunde heb alle gevolgen voor groei en hormoonsysteem gehad dus aub geen opmerkingen daarover, heb naar mijn idee heel goed eetschema, rust en trainingsmethoden. Doe alles voor fitness. Ben juist door mijn studie al 1.5 jaar bezig met inlezen en ben nu op het moment op het te gaan doen.
77 kilogram
1.68 cm
bodyfat 14 %
effe ter illustratie dat ik vrij goed train nu:
bankdrukken: 100kg 4 reps
deadlift: 110 kg 8 reps
squat: 140 kg 10 reps
legpress: 325 kg 4 reps (werkelijk gewicht geen apparaat)
dumbbell press: 38 kg 8 reps
schoulder dumbbell press: 32 kg 8 reps
lat pull down: 110 kg 4 reps
Dit is mijn 1e kuur heb hiervoor al creatine en no- producten gebruikt, gebruik natuurlijk ook proteine shakes.
ik wil met een susta deca kuurtje beginnen wil alleen weten of ie goed in elkaar zit, ga btw daarna clenbuterol nemen om weer droog te worden.
12 weken kuurtje:
3weken 200 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
6weken 400 mg/ per week deca 500mg/ per week susta
3weken 200 mg/ per week d 250mg/ per week s
15 weken nolvadex 10 mg/ dag
Nakuur:
week 14 t/m 18 clomid 50 mg per dag
Wil er nog hcg bij doen tijdens de laatste 2 weken van de egte kuur, maar weet niet precies hoeveel en is 2 weken wel goed genoeg
Hoe ik daarna clenbuterol ga doen zie ik dan wel weer
Stats:
18 jaar ( ja ik weet veel te jong, maare ik train al 2.5 jaar vol sla nooit over train 4 keer in de week ben echt diehard, doe btw geneeskunde heb alle gevolgen voor groei en hormoonsysteem gehad dus aub geen opmerkingen daarover, heb naar mijn idee heel goed eetschema, rust en trainingsmethoden. Doe alles voor fitness. Ben juist door mijn studie al 1.5 jaar bezig met inlezen en ben nu op het moment op het te gaan doen.
77 kilogram
1.68 cm
bodyfat 14 %
effe ter illustratie dat ik vrij goed train nu:
bankdrukken: 100kg 4 reps
deadlift: 110 kg 8 reps
squat: 140 kg 10 reps
legpress: 325 kg 4 reps (werkelijk gewicht geen apparaat)
dumbbell press: 38 kg 8 reps
schoulder dumbbell press: 32 kg 8 reps
lat pull down: 110 kg 4 reps
Dit is mijn 1e kuur heb hiervoor al creatine en no- producten gebruikt, gebruik natuurlijk ook proteine shakes.

tegen spierkramp.