AndroidHealthClinic

Deca sustanon kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja dennis heb je helemaal gelijk in, zekerz anders. Ik zeg ook niet dat ik veel van as afweet doordat ik geneeskunde doe, weet wel precies hoe het werkt in het lichaam en wat de consequenties daarvan zijn, daarom vraag ik ook hulp :D.

blijf er voorlopig ook nog wel van af, maar wou toch wel weten of equipose beter is dan deca in mijn kuurschema (lees namelijk bijna overal dat equipose meer voordelen en minder nadelen heeft tov deca, belangrijskte voor mij verhoogde vasculariteit)

1) veel te jong
2) nog niet lang genoeg getraind
3) te onwetend mbt aas

conclusie: niet doen!

Ja ik ben overtuigd begin pas met mijn beoogde kuur over 1.5 jaar. dan heb ik inmiddels 4 jaar getraind.
En ben ik al weer 20.

Maare wat ik raar vind is dat iedereen zegt dat als je op je 18-21e begint je echt veel te jong bent: alle uberbeesten (lees: arnold, markus ruhl, etc) zijn op hun 18e of nog jonger begonnen???

Ik zeg ook niet dat je ouder dan 60 wordt als je zo jong begint, maar dat wil ik ook niet.

degangster zei:
Maare wat ik raar vind is dat iedereen zegt dat als je op je 18-21e begint je echt veel te jong bent: alle uberbeesten (lees: arnold, markus ruhl, etc) zijn op hun 18e of nog jonger begonnen???

Ik zeg ook niet dat je ouder dan 60 wordt als je zo jong begint, maar dat wil ik ook niet.

je gaat toch niet zeggen dat jij met jou achtergrond, de uberbeesten er ook maar enigzins gezond uit vind zien:rolleyes: je moet een gulden middenweg zoeken:D

dennis999 zei:
je gaat toch niet zeggen dat jij met jou achtergrond, de uberbeesten er ook maar enigzins gezond uit vind zien:rolleyes: je moet een gulden middenweg zoeken:D

Hahahah :D nee de uberbeesten zien er niet beister gezond uit, maar ja van een kuurtje per 1.5 jaar zal je er zekerzz niet zo uitzien.

peeps ik heb nu een schema gemaakt en effe goed nagedacht (zeg niet dat ik em al ga doen, maar wat vinden jullie ervan?)

Week 1 t/m 10: Testosterone Enanthate/ 250 mg per week
Deca/ 200mg per week
Week 1 t/m 4 (kickstart): D-Bol/30 mg/dag

Indien nodig: nolvadex 10-20 mg per dag

Nakuur:
week 12 t/m 15: 75 mg clomid per dag

Als equipose i.pv. deca
Week 1: 500 mg test
400 mg EQ
Week 2-10: 250 mg test
400 mg EQ

Btw heeft iemand ervaring met een dergelijke kuur: een met deca test dbol en met equi test dbol.
Zo ja welke was beter volgens jouw ervaring??
En ja ik ben te jong :D.

Laatst bewerkt:
Je bent al niet zo lang, kzou het ff laten staan, wie weet groei je nog ff door

test /deca en d-boll zijn ultra :thumb:

eq minimaal op 400mg houden, absoluut niet lager

Beste Teuuuuuun,

beter om je eigen topic te openen voor vragen en niet topics uit 1967 te bumpen...

Mijn dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven