AndroidHealthClinic

deca sustanon

Dennisbol

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal
Ben begonnen met deca sustanon 1ste keer.
week 1 200 mg deca 250 sus
week 2 200 mg deca 250 sus
week 3 300 mg deca 250 sus (die is er gister ingegaan)
ben nu dus 16 dagen bezig met de kuur, echt overdreven veel ben ik nog niet aangekomen. (2kg).
voeding is goed training is goed en rust is goed.
Wanneer moet ik er echt wat van gaan merken? moet ik me zorgen maken of moet ik nog even afwachten?

Merk wel iets of wat kwa pomp en kracht.

iemand tips advies toe te voegen?

bedankt alvast
4 jaar trainen
105 kg
13% vet

Vrij lage dosis voor jouw stats. Met die lange esters kan het zijn dat het pas inkicked vanaf week 4, voor sommige nog later.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Vrij lage dosis voor jouw stats. Met die lange esters kan het zijn dat het pas inkicked vanaf week 4, voor sommige nog later.

Succes!

oke dankjewel,
vanaf dinsdag gaat de volgende erin en dan word het 400mg deca 500mg sust
dan moet hij toch wel gaan knallen mag ik hopen?

thnx

Normaal wel bro, happy gaining!

waarom kijk je niet eerst of je goed gaat op wat je nu doet voordag je verhoogt?

Hallo allemaal
Ben begonnen met deca sustanon 1ste keer.
week 1 200 mg deca 250 sus
week 2 200 mg deca 250 sus
week 3 300 mg deca 250 sus (die is er gister ingegaan)
ben nu dus 16 dagen bezig met de kuur, echt overdreven veel ben ik nog niet aangekomen. (2kg).
voeding is goed training is goed en rust is goed.
Wanneer moet ik er echt wat van gaan merken? moet ik me zorgen maken of moet ik nog even afwachten?

Merk wel iets of wat kwa pomp en kracht.

iemand tips advies toe te voegen?

bedankt alvast
4 jaar trainen
105 kg
13% vet

ik weet niet of ik er nu helemaal naast zit maar klopt het dat je kuur maar uit 3 weken bestaad?

Idd, dit is een opsomming
Ik ben van plan 10 weken te kuren, mocht ik niet tevreden zijn maak ik er 12 van
Heb wel een foutje gemaakt zie ik, in week 3 staat dat ik 300mg deca heb dit moet 400 mg deca zijn en 250 mg sust.

Ovation: denk je dat als ik de 4e spuit gezet heb (400mg deca en 500 mg sust) dat hij dan moet gaan klappen? want ik merk nog niet echt veel wel iets of wat.

zeg zeggen dat de klap pas na week 4 komt. maar de ene zegt dit de ander zegt dat. Maakt me wel onzeker.

Zo, net de 4e spuit gezet...
even mijn schema,
week 1 200mg deca 250 sustanone
week 2 200 mg deca 250 sustanone
week 3 400 mg deca 250 sustanone
week 4 400 mg deca 500 sustanone 1 ml testoviron decanaat

Ben heel wat vet kwijt geraakt al en weeg nu 108 (begonnen met 104)
Maar wanneer gaat die klap komen?????Degene die hem bij mij zet zegt dat het ongeveer over 3 dagen moet gebeuren nu met die testoviron erbij.

Iemand nog advies?

Zo, net de 4e spuit gezet...
even mijn schema,

Ben heel wat vet kwijt geraakt al en weeg nu 108 (begonnen met 104)
Maar wanneer gaat die klap komen?????Degene die hem bij mij zet zegt dat het ongeveer over 3 dagen moet gebeuren nu met die testoviron erbij.

Iemand nog advies?

kerel met alle respect ga gewoon keihard trainen en eten, je merkt het vanzelf wel wanneer het begint te werken. Je moet je daar niet zoveel mee bezig houden en gewoon knallen op je trainingen de rest komt vanzelf.......

Succses...

Ik heb ook zo`n sus en deca kuur gehad. Maar ik spoot 2 keer in de week wat jij per week doet. Ik merkte tot de 4e week weinig en daarna ga je als een beest! Maar je moet je er niet zo druk over maken. Want als het een beetje tegen/mee zit word je vanzelf wel gek van jezelf! ;-) Blijf rustig in je hoofd houd je er niet te veel mee bezig. Neem een goed voedingsschema minimaal 3.5 gram eiwit per kg lichaams gewicht en train gewoon hard door. Rust goed en dan zie je het resultaat vanzelf. Ik ben 16kg aangekomen en had na 3 maanden na mijn kuur nog 9 kg over. Dus doe je ding en maak je niet druk!!

oke, bedankt voor jullie tips/advies. Voeding zit goed! en training ook. Ik houd jullie op de hoogte.

Ben al goed in de groei nu, mensen op sportschool vragen wat ik aan het doen ben. Ik zelf zie het nog niet echt, vanavond gaat de 5e pijl erin
500 mg sust, 400 mg deca en 1ml testoviron decanaat.

Ik ben benieuwd wanneer de echte klap gaat komen waar iedereen over praat.

Ben begonnen met 103 weeg nu 109 en vetpersentage is echt al omlaag
ik ga 12 weken kuren dus ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

Lijkt het je niet beter de Sustanon 250 mg elke 5 dagen te zetten?

Laatst bewerkt:
Lijkt het je niet beter de Sustanon 250 mg elke 5 dagen te zetten?

Ja dat was wel eerst de bedoeling, ga je hier meer resultaat bij halen?
toch maar gekozen voor 1x per week

eerst eens kijken hoe ik hier op reageer, dan kan ik volgend jaar eens verder kijken voor misschien een andere combinatie

maar toch bedankt

Ja dat was wel eerst de bedoeling, ga je hier meer resultaat bij halen?
toch maar gekozen voor 1x per week

eerst eens kijken hoe ik hier op reageer, dan kan ik volgend jaar eens verder kijken voor misschien een andere combinatie

maar toch bedankt

Sust zitten korte esters in, dus is beter om de 5 dagen...

Idd mannen misschien hebben jullie toch gelijk. Heb het net met mijn 'docter' overlegd. A.S zaterdag komt er een sust. bij

dus we gaan de sust verdelen iedere dinsdag 250 en iedere zaterdag 250

Dus nu word het:
dinsdag 250 sust 400 deca 1 decanaat
zaterdag 250 sust.

ga ik hier ook wat van merken?

Denk het wel he

Zo, ben nu dus idd bezig met 2x per week de sustanon te pakken (verdelen dus)
Morgen ga ik beginnen aan week 7van de 12 weken

ik begon met 103 / 104 kg en weeg er nu 112 / 113. Houd echt einig vocht vast het is keiharde massa. Voeding is uitstekend. Merk dat dat echt heeeeel veel scheelt dat je voeding erg belangrijk is tijdens een kuur. Besteed er veel aandacht aan.Moet nu nog 6 weken injecteren. Denk dat ik nog wel wat aankom. In de sportschool voel ik me een beest kwa kracht. bijna niets is te zwaar :) Hoeveel zal ik nu nog aankomen?

En als ik klaar ben met kuren blijf ik hetzelfde eten en proberen zo zwaar te blijven trainen ben benieuwd wat ik afval. Mijn begeleider vertelde me dat ik een kilo of 3 of 4 afval omdat ik heel weinig vocht vast houd. Ook geen opgeblazen kop ofzo.

Nakuur: 2weken na laatste injectie beginnen met nolva
week 1 40mg
week 2 40 mg
week 3 30 mg
week 4 20 mg

iemand nog op of aanmerkingen?

ik houd jullie op de hoogte

En iedereen de beste wensen nog trouwens! en een sportief 2009 ;)

Terug
Naar boven