AndroidHealthClinic

Deca+Test+Clenbutero Zomer kuurtje

Revivo

Novice
Waardering
0
Week 1 t/m 9 600mg Deca + 500mg Test & Clenbutero

ziet dit er goed uit..?

ik wil groter worden + wat droger vandaar clenbuterol er bij...

Leeftijd 20...zou je daar niet eens mee wachten?

En test+deca in de zomer? Veel geluk. En deca mag ook wel een dosis lager en als het je eerste kuur is je test ook wel.

• Topic Starter Topic Starter
??

ik heb vorig jaar boldone 500 mg + testo 500 mg gebruikt
ging best wel ok (y) wil nou stapje hoger zegmaar

ik wil jullie mening weten , ik heb geen wijsheid nodig over mijn leeftijd
maar of dit wel goeie combinatie is

cutten doe je niet met deca. Zeker niet zo.

/edit laat ik het anders zeggen
je wilt een zomerkuurtje. Dus neem aan dat je niet op de strand wilt lopen vol vocht.

ik heb geen wijsheid nodig over mijn leeftijd

En toch geef ik je die. Je bent nog lang niet uitgegroeid. Ik vind het niet wijs, maarja, je doet maar. Ga dan ook geen advies vragen over welke kuurtjes je moet nemen, want je weet het zelf toch wel beter.

Deca + test is nu niet bepaald een echte cutkuur. Deca kan nogal voor wat vochtretentie zorgen.

Ga eerder voor Test enanthate en dan laatste 5 weken winstrol. Maar idd een beetje jammer dat je al zo vroeg aan het kuren bent. Maar goed het blijft jou beslissing. Eigenlijk is het triestig ik ben zelf nog natural maar weet meer over roids dan de gemiddelde gebruiker hier heb ik de indruk.

yup, Yzord heeft gelijk

(en het kuurvoorstel lijkt nergens op btw, deca en clen gaan niet samen)

En toch geef ik je die. Je bent nog lang niet uitgegroeid. Ik vind het niet wijs, maarja, je doet maar. Ga dan ook geen advies vragen over welke kuurtjes je moet nemen, want je weet het zelf toch wel beter.

ik vraag geen advies om welke kuurtje ik moet nemen, ik vraag alleen wat jullie er van vinden..

ik weet dat ik wat vocht ga vast houden maar clenbuterol ga ik bij gooien om wat droger te worden zou dat niet helpen..?

Super manier om aan 'birthcontrol" te doen. Als je geen kinderen meer kan krijgen hoeft je vriendin ook geen pil meer te slikken. Was beter begonnen toen je 16 was man.

OT:
Zo ga je inderdaad als een vochtbal op het stand staan

Dit is weer 1 van de 1e Boys die strak de zomer in wil en nergens wat van af weet.

er zullen er nog veel volgen.

Het is weer boven de 18 graden buiten idd

Wat vinden jullie van 500mg trenbolon + 500mg Boldone ??

dat is mijn 2e optie namelijk

nog beroerder. lid vanaf april 2007 en dan nog dit posten..?

nog beroerder. lid vanaf april 2007 en dan nog dit posten..?

Wat maakt dat nou uit..????

ik hoef niet lang lid te zijn om zo iets te typen toch..?

ik heb me toen voor de fun aangemeld..en nu na een jaar maak ik er 2e x gebruik van omdat ik best wel leuk vond om mening te horen van ervaren mensen hier op DBB..
ik heb genoeg ervaren mensen om me heen maar het is altijd leuk om iets over te lezen

en dan kom jij met je domme opmerking :s

Als je echt zo ervaren mensen om je heen had kwam je niet met zo'n voorstel en nog belangrijk.. niemand liet je kuren met 20 jaar.

Wat maakt dat nou uit..????

ik hoef niet lang lid te zijn om zo iets te typen toch..?

ik heb me toen voor de fun aangemeld..en nu na een jaar maak ik er 2e x gebruik van omdat ik best wel leuk vond om mening te horen van ervaren mensen hier op DBB..
ik heb genoeg ervaren mensen om me heen maar het is altijd leuk om iets over te lezen

en dan kom jij met je domme opmerking :s

Is geen domme opmerking opzich..je zit hier al een jaar, maar je kuurvoorstellen zien er niet doordacht uit. Ten tweede zijn de mensen om je heen niet zo ervaren dan je dat zelf denkt. Want met een mix van beide gegevens waren er hele andere kuren uitgekomen.

Als je echt zo ervaren mensen om je heen had kwam je niet met zo'n voorstel en nog belangrijk.. niemand liet je kuren met 20 jaar.

ik denk dat keuze toch aan mij ligt vind je niet...?
ik kwam met zo een voorstel om te kijken wat jullie er van vinden
hoe meer meningen hoe meer beeld je over bepaalde dingen krijgt

het forum gaat niet over mijn leeftijd graag ontopic AUB pffff

kerel ga je nou maar inlezen en met een deftig kuurvoorstel komen. Dit is allemaal zooi. De reacties lijken in jou optiek vrij k*t en onbehulpzaam maar het is niet de bedoeling dat wij je huiswerk maken. Je moet zelf enige research doen en met wat komen aanzetten. En tot zover is dat je niet gelukt zo te zien. Je kan niet verwachten dat er iemand voor jou een hele kuurschema in elkaar gaat prikken. Becides dat moet je ook gewoon weten waar je mee bezig bent en niet van ok hij zegt neem test en dit dus ik ga dat nemen ofzo. Nee ga eerst even goed in verdiepen, een goede kuur samenstellen, voedingsschemamaken, wat de side effecten zijn, wat je daar tegen moet doen etc etc. Dus wel even wat van afweten en niet zo even na een dagje gaan kuren. Dus neem je tijd en wees verstandig het is een serieuze zaak dus doe er ook wat moeite voor. En dit kost ons ook allemaal tijd. Nou veel succes. Kap ook met zeiken om zijn leeftijd. 20 valt reuze mee.

Is geen domme opmerking opzich..je zit hier al een jaar, maar je kuurvoorstellen zien er niet doordacht uit. Ten tweede zijn de mensen om je heen niet zo ervaren dan je dat zelf denkt. Want met een mix van beide gegevens waren er hele andere kuren uitgekomen.

Klopt ik weet het us net wat je wil he..

een maatje wil dat kuur gaan doen vandaar..
ik d8 miss is dat ook wat het is wel idd heel anders

Terug
Naar boven