Chill kerel, rustig an...normaal had ik je een flinke afbrander gegeven (zo ben ik haha), maar ik zal me eens van de juiste kant laten zien.
A) ik vind je eigenlijk nog te jong. Er is niks mis mee dat iemand van jouw leeftijd zich verdiept in de materie en al helemaal niet met het feit dat je al lekker fanatiek traint en eet. Maar laat ik je een "geheimpje" verklappen. Jouw lichaam is een kostbaar bezit. Iets waarmee je je hele leven mee moet doen en het is iets die jou kan maken of breken.
Ga je slecht met je lichaam om, dan zal je daar op een gegeven ogenblik je tol voor moeten betalen. Denk gewoon goed na wat je nu met je lichaam doet. Ook al heb jij het gevoel met je 20ste een hoop meegemaakt te hebben, bedenk dan dat je die periode nog eens 3x mee wilt maken. En 3x een hele hoop meegemaakt te hebben, maakt samen een hoop ellende

en uiteindelijk wil je dat niet, toch?
B) Als dit je 2de keer is dat je DBB bezoekt, lees dan eens rustig de stickies door en de anabolensectie incl. de kuurvoorstellen en hun reacties erop. Je kan er een hoop leer uit halen en nog mooier...je leest ook de vele side effects. Na enige tijd, en hey, das toevallig, dan ben je ook ongeveer 21, heb je zoveel kennis vergaart dat je een wijze keuze kan maken van wat je wilt en wat belangrijker is, of je het wel wilt.
Suc6 ermee en bedenk....Yzord is normaal niet zo lief

welcome anyway