MuscleMeat

Deca+Test+Clenbutero Zomer kuurtje

Dat ben ik..train al 2 jaar en heb 1 kuurtje gehad..

wrm ik wil kuren omdat ik het mooi vind om nog groter te worden he ;)

1 kuurtje perjaar i like it

vind dat echt zo zonde, denk dat er een hoopmensen van jou leeftijd toch enigszins wel jaloers kunnen zijn op jou fisiek.. maar ja, de keuze is aan jezelf.. als je op de 23e al zo groot als een beer wilt zijn moet je het zelf weten..

wat zitten julli s... toch steeds door te rammen ,heeft zeker niet veel goeds bij julli achtergelaten in het kopje(as),geef toch gewoon een combinatie wat wel kan dan is i toch blij
come to the point .
dat gezuur gedoe van lees je eerst maar eens in ,its getting old.
en plaats eens een foto als je meer dan 1000 posts hebt

Chill kerel, rustig an...normaal had ik je een flinke afbrander gegeven (zo ben ik haha), maar ik zal me eens van de juiste kant laten zien.

A) ik vind je eigenlijk nog te jong. Er is niks mis mee dat iemand van jouw leeftijd zich verdiept in de materie en al helemaal niet met het feit dat je al lekker fanatiek traint en eet. Maar laat ik je een "geheimpje" verklappen. Jouw lichaam is een kostbaar bezit. Iets waarmee je je hele leven mee moet doen en het is iets die jou kan maken of breken.
Ga je slecht met je lichaam om, dan zal je daar op een gegeven ogenblik je tol voor moeten betalen. Denk gewoon goed na wat je nu met je lichaam doet. Ook al heb jij het gevoel met je 20ste een hoop meegemaakt te hebben, bedenk dan dat je die periode nog eens 3x mee wilt maken. En 3x een hele hoop meegemaakt te hebben, maakt samen een hoop ellende ;) en uiteindelijk wil je dat niet, toch?

B) Als dit je 2de keer is dat je DBB bezoekt, lees dan eens rustig de stickies door en de anabolensectie incl. de kuurvoorstellen en hun reacties erop. Je kan er een hoop leer uit halen en nog mooier...je leest ook de vele side effects. Na enige tijd, en hey, das toevallig, dan ben je ook ongeveer 21, heb je zoveel kennis vergaart dat je een wijze keuze kan maken van wat je wilt en wat belangrijker is, of je het wel wilt.

Suc6 ermee en bedenk....Yzord is normaal niet zo lief ;) welcome anyway

de grootste afbrander zal jij wel krijgen als je na 11000 posts je foto plaatst waar ben je bang voor he,
en reageer maar niet het boeit me niet ..l..

nope jouw reactie naar mij boeit me niet.

en nu terug in jou kooi a..

Kzie geen pic beeist!

ja is echt helemaal top.. werkt gewoon zo super... NOT..
btw, ik weet niet wie dat is op die foto, maar als jij dat bent, waarom zou je dan uberhaupt willen kuren???

Euh, van onder welke steen kom jij gekropen? Als iets wil betekenen in een bodybuildingwedstrijd of dergelijke dan heeft hij nog VEEL werk. Ik zie trouwens alleen maar een goede borst, de armen en schouders daar zit wel wat vorm in maar daar mag gerust wat massa bij, ook ben wel eens benieuwd hoe zijn been en rug schema eruit ziet.

vind deca wel kunnen als zomerkuurtje
600mg is wel hoog gedoseerd
hou het eer op 400 dan
en zet test hoger dan deca

zou het niet samen doen met clenbutrol

eer met winny of mast dan

gezien je leeftijd vind ik je ook te jong

succes verder, en lees je eerst nog wat beter in ;)

Hey ralf... kruip eens in een zwart gat en sterf... thx.

:roflol:

mooi topic dit :popcorn:

ralf heeft foto geupload he :D

Mr.Gyno :P

Hahaha, Yzord de ecto :D . Ralf past twee keer in Yzord. En dan staat de laatst genoemde ook nog een stuk droger.

Euh, van onder welke steen kom jij gekropen? Als iets wil betekenen in een bodybuildingwedstrijd of dergelijke dan heeft hij nog VEEL werk. Ik zie trouwens alleen maar een goede borst, de armen en schouders daar zit wel wat vorm in maar daar mag gerust wat massa bij, ook ben wel eens benieuwd hoe zijn been en rug schema eruit ziet.

waar hebbie het over??? moeilijk he lezen, die gast is 20... ik vind het er wel netjes uitzien... in verhouding met al die speedfreaks van tegenwoordig, hij ken op die leeftijd meer bereiken dan dit, en ook zonder die troep... moet jij toch wel weten toch???

Terug
Naar boven