aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel ga je nou maar inlezen en met een deftig kuurvoorstel komen. Dit is allemaal zooi. De reacties lijken in jou optiek vrij k*t en onbehulpzaam maar het is niet de bedoeling dat wij je huiswerk maken. Je moet zelf enige research doen en met wat komen aanzetten. En tot zover is dat je niet gelukt zo te zien. Je kan niet verwachten dat er iemand voor jou een hele kuurschema in elkaar gaat prikken. Becides dat moet je ook gewoon weten waar je mee bezig bent en niet van ok hij zegt neem test en dit dus ik ga dat nemen ofzo. Nee ga eerst even goed in verdiepen, een goede kuur samenstellen, voedingsschemamaken, wat de side effecten zijn, wat je daar tegen moet doen etc etc. Dus wel even wat van afweten en niet zo even na een dagje gaan kuren. Dus neem je tijd en wees verstandig het is een serieuze zaak dus doe er ook wat moeite voor. En dit kost ons ook allemaal tijd. Nou veel succes. Kap ook met zeiken om zijn leeftijd. 20 valt reuze mee.
NOG MAAL IK HEB GEEN VERSTAND NODIG BTW EETSCHEMA ENZ ALLES IS PERFECT...
ALLEEN IK VROEG WAT JULLIE VAN DAT MIX VONDEN THATSS ALL
NIET MIJN LEEFTIJD OF HOELANG IK LID BEN :s
de deca is zeker niet geschikt als zomerkuur en dan nog eens zo hoog gedoseerd...
ik zou voor Test only gaan, Test/winny of Test/trenbolone

de deca is zeker niet geschikt als zomerkuur en dan nog eens zo hoog gedoseerd...
ik zou voor Test only gaan, Test/winny of Test/trenbolone

en uiteindelijk wil je dat niet, toch?
welcome anywayChill kerel, rustig an...normaal had ik je een flinke afbrander gegeven (zo ben ik haha), maar ik zal me eens van de juiste kant laten zien.
A) ik vind je eigenlijk nog te jong. Er is niks mis mee dat iemand van jouw leeftijd zich verdiept in de materie en al helemaal niet met het feit dat je al lekker fanatiek traint en eet. Maar laat ik je een "geheimpje" verklappen. Jouw lichaam is een kostbaar bezit. Iets waarmee je je hele leven mee moet doen en het is iets die jou kan maken of breken.
Ga je slecht met je lichaam om, dan zal je daar op een gegeven ogenblik je tol voor moeten betalen. Denk gewoon goed na wat je nu met je lichaam doet. Ook al heb jij het gevoel met je 20ste een hoop meegemaakt te hebben, bedenk dan dat je die periode nog eens 3x mee wilt maken. En 3x een hele hoop meegemaakt te hebben, maakt samen een hoop ellendeen uiteindelijk wil je dat niet, toch?
B) Als dit je 2de keer is dat je DBB bezoekt, lees dan eens rustig de stickies door en de anabolensectie incl. de kuurvoorstellen en hun reacties erop. Je kan er een hoop leer uit halen en nog mooier...je leest ook de vele side effects. Na enige tijd, en hey, das toevallig, dan ben je ook ongeveer 21, heb je zoveel kennis vergaart dat je een wijze keuze kan maken van wat je wilt en wat belangrijker is, of je het wel wilt.
Suc6 ermee en bedenk....Yzord is normaal niet zo liefwelcome anyway
THNQ weetje ik wil ook niet tekeer gaan maar het lijkt als of iedereen me wil irriteren omdat ik dan zoiets heb gevraagd het is maar een VRAAG :s
en ik krijg niet eens antwoord en alleen maar gezeik over heel wat anders
Fijne N8 verder ik ga slapen
nog een fijne nacht en begin je morgen alvast eens met goed in te lezen...Klopt ik weet het us net wat je wil he..
een maatje wil dat kuur gaan doen vandaar..
ik d8 miss is dat ook wat het is wel idd heel anders

ja is echt helemaal top.. werkt gewoon zo super... NOT..
btw, ik weet niet wie dat is op die foto, maar als jij dat bent, waarom zou je dan uberhaupt willen kuren![]()

Super manier om aan 'birthcontrol" te doen. Als je geen kinderen meer kan krijgen hoeft je vriendin ook geen pil meer te slikken. Was beter begonnen toen je 16 was man.
OT:
Zo ga je inderdaad als een vochtbal op het stand staan

Hoho, ik ben al 52 en neem al vele jaren AAS (Stromba/Sustanon/Deca), heb ondertussen 5 kinderen waarvan de laatste dateert van 6 jaar geleden, en geloof mij moest ik nog interesse hebben dan kwam er nog een 6e bij. Onvruchtbaarheid met AAS is weer een van die fabeltjes die de openbare macht rondgestrooid heeft om het gebruik van AAS te ontraden.
Zo zijn er veel, om een voorbeeld te noemen vergroting van de prostaat, waarvan ondertussen bewezen is dat het ook niets met het gebruik van anabolica te maken heeft.
Ik durf hier stellen dat ik na vele jaren gebruik geen enkel nadelig effect ondervonden heb, behalve dan spiergroei en hoge potentie op oudere leeftijd. Zijn dat nadelen![]()

Klopt kerel, maar als je 20 bent is je endocrien systeem nog in ontwikkeling waardoor deze niet veel kan hebben en moeilijk hersteld. Jij bent vast een stukje later begonnen![]()