Fitness Seller

deca+testo

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
kameraat is bezig met een kuur
week1/10 200 deca
week1/10 250 testo
nakuur nolva
bij welke week zie je al een beetje resultaat ?

Kun je niet exact zeggen, maar lijkt me dat na n week of 4 toch al resultaat zichtbaar moet zijn, tenzij je onvoldoende eet en te weinig traint.

De eerste week begin je het al te voelen, dat zeggen ze tenminste, resultaat na zo'n 2 a 3 weken moet je al zo'n 3 kilo spiermassa hebben gewonnen!
Goede keuze trouwens deca en testo, Lekker lage doseringen, ik denk niet dat je problemen tegenkomt met zo'n milde kuur!
Succes!
Hoeveel weeg je trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
weeg nu 95 kilo 15%vet

slechte spul dat moet ik nog afwachten ben nu de 1ste week in

biggy zei:
slechte spul dat moet ik nog afwachten ben nu de 1ste week in

dacht dat je kameraad een kuurtje deed :p

maar soit, ff afwachten
moest je volgende week nog niets ervaren zou ik toch eens beginnen nadenken over de echtheid...

suc6!

tom-i zei:
dacht dat je kameraad een kuurtje deed :p

maar soit, ff afwachten
moest je volgende week nog niets ervaren zou ik toch eens beginnen nadenken over de echtheid...

suc6!
jah kameraat maja
jah effe afwachten dan maar :P

welke test?sust werkt wel het snelst

Is dit je eerste kuur, en zie je nog geen verschil eigenlijk?Het kan ook zijn dat je weinig slaapt of zo! Je moet echt op heel veel dingen letten, het hoeft niet per se aan het spul te liggen! En het is toch maar je eerste week,even afwachten hoe de volgende 2 weken uitpakken!

test ent

ja weet wel goed slapen goed eten goed trainen :P train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed :d

normaal gesproken zou het ongeveer in week 4 merkbaar moeten wezen. alleen wel belachelijke lage doseringen maarja

biggy zei:
jah kameraat maja
jah effe afwachten dan maar :P

je bent toch geen schizofreen he, anders kan het lastig worden wanneer 'jezelf' 250mg test/week zet en je 'kameraad' 500mg test/week :D :D

ja barman heeft wel gelijk, je zou die testo wel kunnen opvoeren

deca testo winstrol tabs
w1 200 250
w2 200 500
w3 200 500 4
w4 200 750 6
w5 200 500 8
w6 200 500 8
w7 200 250 6
w8 200 250 4

Deca kan op zich wat hoger 300 tot 400 mg
en dan zit je met een goed schema

zo maak je het helemaal bager louis

10 week 500mg test
10 week 300mg deca

klaar nix op en afbouwen hij zit nog in de eerste week duz kan nog verhogen

wat is schizofreen en ja kan et wel opvoeren na 400 deca per week en 500 testo per week zo goed slik liefer geen orale winstrol tabs erbij doe liefer een spuit

hey dat is een prima schema die van mij en je zou wel iets erbij kunnen nemen om gelijk wat droger te worden, in plaats van dat je na je kuur ook nog's aan die lijntjes moet werken of heb je daar niet aan gedacht?
Hoezo vraag je trouwens wat een schizofreen is, heb je dat soms? Want dat is niet niks ik zeg het je, een broer van mij had het ook!

louis zei:
Is dit je eerste kuur, en zie je nog geen verschil eigenlijk?Het kan ook zijn dat je weinig slaapt of zo! Je moet echt op heel veel dingen letten, het hoeft niet per se aan het spul te liggen! En het is toch maar je eerste week,even afwachten hoe de volgende 2 weken uitpakken!
wa heb je het over ben nu net me 1ste week in vroeg na hoeveel weken je resultaat zag michien heb je et verkeert gelezen

Terug
Naar boven