daarom vroeg ik wat een schizofreen is ? wat is dat nou vertel vertelDboll zei:je bent toch geen schizofreen he, anders kan het lastig worden wanneer 'jezelf' 250mg test/week zet en je 'kameraad' 500mg test/week![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom vroeg ik wat een schizofreen is ? wat is dat nou vertel vertelDboll zei:je bent toch geen schizofreen he, anders kan het lastig worden wanneer 'jezelf' 250mg test/week zet en je 'kameraad' 500mg test/week![]()
![]()
hierdoor vroeg ik wat een schizofreen is en nee ken niemand die het heeft hoe kun je zoiets krijgen danDboll zei:je bent toch geen schizofreen he, anders kan het lastig worden wanneer 'jezelf' 250mg test/week zet en je 'kameraad' 500mg test/week![]()
![]()
biggy zei:dat klinkt niet best me dont now frits dboll begon erover![]()
biggy zei:kameraat is bezig met een kuur
week1/10 200 deca
week1/10 250 testo
nakuur nolva
bij welke week zie je al een beetje resultaat ?
biggy zei:week 2 zit bijna erop donderdag weer nieuwe shot zetten ik weeg nu 97,4 kilo ben in die 2weken 4,4 kilo aangekomen de kracht toename voel ik nog niet echt zo .

hehe jupDboll zei:Gaat uiteindelijk om de gains...who cares als je 300kg kunt benchen??![]()