Fitness Seller

deca+testo

• Topic Starter Topic Starter
Dboll zei:
je bent toch geen schizofreen he, anders kan het lastig worden wanneer 'jezelf' 250mg test/week zet en je 'kameraad' 500mg test/week :D :D
daarom vroeg ik wat een schizofreen is ? wat is dat nou vertel vertel

de lijntjes komen wel alles op zijn tijd wil nu eerst veel massa hebben

Een schizofreen is iemand die niet 100% is, je gaat dingen zien die niet bestaan, je wordt snel boos, bent ongeduldig, je hebt dan waanideeen en zo, het is echt erg!
Alex was zijn naam, hij had op een avond 5 XTC pillen in een keer ingeslikt(j2000) en deed sindsdien heel raar! Hij werdt tot vorig jaar nog behandeld. Hij is doodgegaan namelijk, niet aan die ziekte, hij had iets met zijn lever...
Zoals ik al zei een broer van mij was schizofreen, er werd daarvoor behandelt met medicijnen,(hoge doseringen) die m rustig hielden en min of meer normaal maakten.
Wel werd ie snel moe en slaperig ervan en conditie had ie helemaal niet en toen hij ging praten moest ie er lang overna denken !
Die ziekte zat wel in de familie van zijn vaderskant en werd door die pillen als het ware geactiveerd!
ik weet niet precies wat het is, maar als je schizo bent dan ben je jezelf niet meer en kun je moeilijk in de maatschappij fuctioneren, het is echt klote man!
Waarom vraag je dat dan, ken je iemand die dat heeft??
Ik denk niet dat een schizofreen anabolen kan gebruiken, omdat je lever al genoeg belast wordt door de medicijnen die je krijgt en omdat je niet 100% bent!

Dboll zei:
je bent toch geen schizofreen he, anders kan het lastig worden wanneer 'jezelf' 250mg test/week zet en je 'kameraad' 500mg test/week :D :D
hierdoor vroeg ik wat een schizofreen is en nee ken niemand die het heeft hoe kun je zoiets krijgen dan

ow dat zit al in je hersenen of zo, meestal zit het in de familie net als kanker!
En er gebeurd iets waardoor het opeens naar voren komt, mijn broer had die XTC pillen genomen, dat heeft de deur geopend!!! Het is niet dat je het van iemand kan krijgen, want besmettelijk is het niet, het komt meestal voor als het in de familie zit of als er iets ergs met je gebeurd, waardoor je geestelijk wordt aangesproken!
Stel, je wordt verkracht door 5 jongens met een grote lul dat is ook niet fijn en kan het ook niet aan niemand vertellen dan word je langzaam gek en overal waar je kijkt zie je die 5 jongens, zo begint het!!!
Maar er zijn genoeg geestelijke aandoeningen waar je je zorgen over kan maken!!!
Bijv dementie, dan ben je letterlijk een plant, je kan geen reet!!!

sommigen krijgen het ook na een depressie.

ja daarom, het is als je aanvankelijk bent voor de ziekte, als je zwak van geest bent of zo, maar waarom werd ie vraag gesteld eigenlijk??????????/

dat klinkt niet best me dont now frits dboll begon erover ;)

biggy zei:
dat klinkt niet best me dont now frits dboll begon erover ;)

Haha, ja was ook maar als geintje bedoeld....ik bedoelde eigenlijk het MPS syndroom, dan heb je meerdere persoonlijkheden en als dan je ene persoonlijkheid 250mg test/week zet en de andere 500mg test/week, dat voor vervelende situaties kan zorgen :p

My bad, maar schizofrenie kan op meerdere manieren ontstaan....bv door langdurig en zwaar drugsgebruik. De persoon in kwestie kan stemmen horen die er niet zijn, dingen zien die er niet zijn, soms gaat het ziektebeeld gepaard met paranoia (achtervolgingswaanzin).

Dit is ff offtopic maar ik heb in mn puberteit nogal stomme dingen gedaan...en 1 ervan was veel speed gebruiken. toen ik n dag of 3,4 achtereen wakker was geweest en ik uiteindelijk in bed lag hoorde ik stemmen van kinderen die buiten aan t spelen waren....ik ben gaan kijken en zag ik niks, en ik dacht ook: dat kan niet, het is 4 uur snachts. De stemmen zaten in mn hoofd.
Ik ben uiteindelijk wel in slaap gevallen maar het was n zeer beangstigende situatie, ik dacht dat ik gek werd. Gelukkig was het niet blijvend en heb er nooit weer last van gehad.

Dit ff als aansluiting bij het verhaal over 5 xtc pillen ineen keer.

Wat is het moraal van het verhaal?? gebruik geen drugs kids, het is rotzooi allemaal.

biggy zei:
kameraat is bezig met een kuur
week1/10 200 deca
week1/10 250 testo
nakuur nolva
bij welke week zie je al een beetje resultaat ?

Eindlijk en keer iemand die niet denkt dat meer beter is . Als dit 1 van je eerste kuurtjes is zul je hier heel goed op moeten gaan. Let wel op j voeding en je rust om alles eruit te halen wat er te halen valt

dit is me 2de kuur heb hiervoor dbol gehad ik vreet de heledag door echt niet normaal meer wordt niet meer zat van het eten vreet een pak 500gram BRINTA per dag + de rest nog en heb gisteren met schuinbankdrukken 95kilo gehaalt normaal kon ik maximaal op een goeie dag 85 kilo drukken 8x dan he kan het zijn dat die spul nu al begint te werken heb donderdag gespoten ma voel me stukken beter nu

Dat loopt wel los, belangrijkste tijdens de kuur is wel je voeding.
Laat ff weten wat je gains p. week zijn.

spuiten iz zo lekker!!! Mijn lichaam kan goed omgaan met a.s. Alsof ik water spuit.....
Al die bijw en zo, dat is bullshit en komt meestal niet voor, als je het op normale doseringen houdt!
God Bless Steroids!!

in de eerste week kun je het voelen en in de 3de week kun je het al een beetje ziuen goed spul trouwens ik ga het zelf ook gebruiken maar wel goed der bij blijven eten

week 2 zit bijna erop donderdag weer nieuwe shot zetten ik weeg nu 97,4 kilo ben in die 2weken 4,4 kilo aangekomen de kracht toename voel ik nog niet echt zo .

biggy zei:
week 2 zit bijna erop donderdag weer nieuwe shot zetten ik weeg nu 97,4 kilo ben in die 2weken 4,4 kilo aangekomen de kracht toename voel ik nog niet echt zo .

Gaat uiteindelijk om de gains...who cares als je 300kg kunt benchen?? :D

Wel goede combo SUST en DECA, maar naar mijn mening wel aggressief!!
Denk wel aan mogelijke tepel vorming en prostaat hypertrofy, een goede prostaatbeschermer kan in dit geval geen kwaad denk ik... althans als je de dosseringen gaat opvoeren. In ieder geval wel goed om niet meteen te hoge doseringen te nemen als het je eerste kuur is... je receptoren zijn nog leeg en niks gewend, dus zullen hier snel op reageren....

in ieder geval, begin niet te hoog met kuren, kijk wat voor jou goed is... en waar je goed op reageerd... keep it simple....
moeilijk doen kan altijd nog...

grt,
jw
Voor mij is de combo sust en deca niet weggelegd, daar er bij de boel ging aromatiseren. Ik kreeg last van mijn tepels en begon op een gegeven moment bloed te pissen... althans na het pissen kwam er nog een druppel bloed uit.
De doseringen die ik nam waren toen 300mg deca en 500 sust. en 1 tabl. proviron per dag. ik ben meteen gestopt met mijn kuur, en heb nog wat na gekuurd...

De combinatie TEST enanthaat en EQ(boldenone) hadden voor mij geen enkele bijwerkingen...

het is test deca geen sus deca

Terug
Naar boven