AndroidHealthClinic

Deca van GS

Hi bro,

Op alle mulit-dose cials (meerdere ml's ) dus ook bvb yellowtops, normas, en GS 10 ml flesjes zit een rubber dopje waar je de naald doorheen steekt..dan zuig je het gewenste aantal ml's op en de rust is sterile gebleven omdat het rubber het flesje weer helemaal afsluit. Het antwoord is dus ja :)

Groeten D.W.

dutch windmill zei:
Hi bro,

Op alle mulit-dose cials (meerdere ml's ) dus ook bvb yellowtops, normas, en GS 10 ml flesjes zit een rubber dopje waar je de naald doorheen steekt..dan zuig je het gewenste aantal ml's op en de rust is sterile gebleven omdat het rubber het flesje weer helemaal afsluit. Het antwoord is dus ja :)

Groeten D.W.
Klopt maar als je opnieuw moet vullen wel ff het rubbertje ontsmetten!!!

Blijft het dan weer houdbaar tot de datum die erop staat, of heeft het toch zn beperkingen?

Ik heb namelijk nog 2 en een halve vial test prop waar ik teveel last ondervond van injecteren.

Zorg er ten all tijde voor dat je bij elke nieuwe injectie een NIEUWE naald gebruikt.
Wees er niet zuinig mee. IK hoor nog van teveel mensen dat ze spuitjes en naalden recyclen.

:eek: Niet te geloven maar als je sommige posts hier ziet ook weer wel.
Ben zelf veel te lui om te recyclen haha. En voor die halve euro....

DBC01 zei:
Zorg er ten all tijde voor dat je bij elke nieuwe injectie een NIEUWE naald gebruikt.
Wees er niet zuinig mee. IK hoor nog van teveel mensen dat ze spuitjes en naalden recyclen.

Ik lees in deze topic nergens dat iemand zn naalden/ spuiten wil hergebruiken.

Terug
Naar boven