Fitness Seller

Deca + Winstrol

dice

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

een maat van mij staat op het punt om te beginnen met een deca + winstrol kuurtje. Zijn doel is om droger te worden. Weet dat Primabolan wellicht een betere keuze zou zijn ipv deca, maar het is al aangeschaft. :rolleyes: de hoeveelheden zijn:

week1: 400mg deca
week2 t/m 8 200 mg deca
Week 2 t/m 8 50mg winstrol eod

Nakuur:
week 11: 50 mg Clomid +40 mg nolvadex
week 12+13: 50 mg Clomid + 20 mg Nolvadex

hoe kijken jullie tegen dit kuurtje aan? En heeft iemand hier misschien ervaring mee?
PS: geen kuurverleden, trainingservaring 2,5 jaar, 110kg, 1,85, BF 25%
alvast bedankt!

Waarom nolvadex en clomid? Bij deca en winstrol heb je toch geen last van oestrogeen?

Deca wel,winnie niet idd.

Grappig is dat er steeds meer mensen voorbij komen die eerst hun shit kopen en dan pas vragen gaan stellen.

Niet echt megaslim nee maar beter laat dan nooit moeten we maar denken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
Heej.
Met deze kuur zal hij niet droger worden.
Groten deels hangt het af van het dieet en training.
Post eens een voedings/training schema?
Dan kunnen we je welicht verder helpen.
Verder is dit geen geschikte cut kuur,
en het is niet slim om eerst spullen in huis te halen
en dan pas bedenken wat je doel eigenlijk is.

greetz

Ben ik geheel met je eens, alleen het kwaad is reeds geschied. Vroeg mij misschien af of er iemand was die dezelfde ''fout'' gemaakt had en wat zijn ervaringen hiermee waren. Heb zelf de volgende kuur voor voor de zomer gepland (heb hem al en tijdje in huis, maar denk naturel nog zo'n 3 kilo te kunnen pakken) is tevens mijn eerste kuur

week 1 t/m 8: 200mg deca
Week 1t/m 8: 250 mg test enth

Nakuur: week 11 50mg Clomid +40mg Nolva
Week 12 t/m 14 50mg Clomid + 20mg nolva

Stats: 1,78, 78kg, 11% BF

Laatst bewerkt:
dice zei:
Ben ik geheel met je eens, alleen het kwaad is reeds geschied. Vroeg mij misschien af of er iemand was die dezelfde ''fout'' gemaakt had en wat zijn ervaringen hiermee waren. Heb zelf de volgende kuur voor voor de zomer gepland (heb hem al en tijdje in huis, maar denk naturel nog zo'n 3 kilo te kunnen pakken) is tevens mijn eerste kuur

week 1 t/m 8: 200mg deca
Week 1t/m 8: 250 mg test enth

Nakuur: week 11 50mg Clomid +40mg Nolva
Week 12 t/m 14 50mg Clomid + 20mg nolva

Stats: 1,78, 78kg, 11% BF

een hele nette, doordachte en veilige eerste kuur :thumbs:

je kan eventueel nog de nolva constant op 20 houden, is zat bij deze hoeveelheden

Terug
Naar boven