AndroidHealthClinic

deca

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
ik zouw graag deca 500 willen pakken 8 weken wat zouw ik daar nog bij pakken grtz (ik ken er nog niet zo heel veel van ) ;)

ja nouja dat blijkt wel uit je kuurvoorstel................ als ik jou was zou ik je kuurverleden( als je dat al hebt) je doel: wat wil je met je kuur bereiken/wat niet enzovoort maar eens vermelden want zoo kan dus niemand je helpen, ohja lees eens wat meer topics in deze sectie wat betreft eerste kuur enzovoort, kneem tenminste aan dat dit je eerste kuur is.
En lees de stickys van mrJ..........kom daarna terug met een fatsoenlijk voorstel en dan zal je vast iemand willen/kunnen helpen!!!

lees en leer, groeten bossie

flurie zei:
ik zouw graag deca 500 willen pakken 8 weken wat zouw ik daar nog bij pakken grtz (ik ken er nog niet zo heel veel van ) ;)

Dat blijkt! :cool:

Waarom wil je deca gaan pakken?

Wil je niet flamen, maar heb je het woord toevallig in en sportschool horen vallen? Of heb je er iets over opgezocht op internet?

Edit: hardgainers was me al voor. :D

En zomer wordt het...

Je kiest voor deca.. dus je wilt massa aanzetten?? bij deca altijd test zetten zeker bij 500mg/week. Test gelijk of hoger houden kwa dosis dan de deca.

Deca voor 8 weken is te kort. Of een frontload of door trekken naar 10-12 weken. Gezien je niet veel ervaring hebt raadt ik je een frontload af. En kuurtje van 12 weken ook.

Dus :

1-10 500mg test enanthate
1-10 400mg deca

nakuur niet vergeten...

Ik ben het helemaal eens met Slabek.

Lijkt me een strak kuurtje.

ik denk dat 8 weken wel genoeg is vooral als hij nog geen ervaring met aas heeft en 400 mg is dan ook gelijk wel erg veel als 1e kuur

Beter teveel dan te weinig :D

pampam zei:
ik denk dat 8 weken wel genoeg is vooral als hij nog geen ervaring met aas heeft en 400 mg is dan ook gelijk wel erg veel als 1e kuur

Dat denk ik ook. Ik zit nu aan m'n eerste kuurtje deca (frontload 400 en daarna 200 pw) en daar wat strombapillen (40 mg pd) bij. Ik moet zeggen dat ik lekker ga. Van 94 --> 100 en mijn vetpercentage is ook nog omlaag gegaan. :D

Tis te hopen dat ik er voldoende van overhoud. Maar... daar hebben we de nakuur voor. :)

Iedereen wil groot worden :D
En dan sta je daar op het strand met je plofkop. :D

slabek zei:
En zomer wordt het...

Je kiest voor deca.. dus je wilt massa aanzetten?? bij deca altijd test zetten zeker bij 500mg/week. Test gelijk of hoger houden kwa dosis dan de deca.

Deca voor 8 weken is te kort. Of een frontload of door trekken naar 10-12 weken. Gezien je niet veel ervaring hebt raadt ik je een frontload af. En kuurtje van 12 weken ook.

Dus :

1-10 500mg test enanthate
1-10 400mg deca

nakuur niet vergeten...

pff en da zeggen dat die jongen er niet zo veel verstand van heeft. Hoe kan je nou met je gezonde verstand iemand die waarschijnlijk nog nooit een kuur heeft gedaan dit aanraden.

Beginners moet sowieso met der klauwen van de test afblijven. Voor een beginner zou

week 1-6
25 mg d-bol
week 1-10 200mg deca

Chemical zei:
pff en da zeggen dat die jongen er niet zo veel verstand van heeft. Hoe kan je nou met je gezonde verstand iemand die waarschijnlijk nog nooit een kuur heeft gedaan dit aanraden.

Beginners moet sowieso met der klauwen van de test afblijven. Voor een beginner zou

week 1-6
25 mg d-bol
week 1-10 200mg deca

inderdaad, test kan altijd nog. waarom als eerste kuurtje geen primoject en strombatabs? mits goed gedoseerd kun je hierbij toch mooie schone massa pakken.
gr d

Is test niet noodzakelijk voor een aantal lichamelijke functies?Heb van mezelf al gemerkt dat ik tijdens een kuur zonder test vanaf week 4 de test "mis".
Is het niet mogelijk dat de synthetische anabolica alleen niet voldoen om overal in het lichaam de plaats in te nemen van het natuurlijke testosteron?
Ik zeg niet dat die jongen 500 mg/week moet spuiten maar zou een kleinere hoeveelheid geen toegevoegde waarde hebben?
Je hebt veel ervaring, dus vraag ik me af hoe je daar tegenover staat.

Chemical zei:

week 1-6
25 mg d-bol
week 1-10 200mg deca

Wie zegt dat dit een eerste kuurtje wordt voor de topic starter?? Daar ben ik niet vanuit gegaan.. wel van het het feit dat hij 500mg deca wil gebruiken. En waar staat de suggestie dat ik vind dat TS er niet veel verstand van heeft??

Voor een 2/3 kuurtje zijn dit prima doseringen. Ik weet dat je geen voorstander bent van testosteron voor een beginner maar dit wil niet zeggen dat het geen prima middel is.. ook om mee te beginnen in mijn opinie.

voor een 2e kuur zou ik ook nog geen 500 test voorschrijven

Ik ben van mening dat de basis van iedere kuur test moet zijn.
[sorry chemical, ben het vaak met je eens, maar op dit punt ben ik niet te overtuigen.]

grappa zei:
En ik zou niet weten waarom niet.
Ik ben er wel achter dat als je toch kuurt, je het beste goed kan kuren.

Just my 2 cents

en is meer altijd beter dan?? Volgensmij toch niet. Ik ben toch wel van mening dat als je 375 test neemt met 250 deca je als 1 van je eerste kuren erg goed gaat groeien.

En als je het zo graag goed wilt doen ga je lekker naar Amerika en neem je gewoon 1000mg p/w als eerste kuur :D

Terug
Naar boven