flurie
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
ik zouw graag deca 500 willen pakken 8 weken wat zouw ik daar nog bij pakken grtz (ik ken er nog niet zo heel veel van ) 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

flurie zei:ik zouw graag deca 500 willen pakken 8 weken wat zouw ik daar nog bij pakken grtz (ik ken er nog niet zo heel veel van )![]()

flurie zei:ik zouw graag deca 500 willen pakken 8 weken wat zouw ik daar nog bij pakken grtz (ik ken er nog niet zo heel veel van )![]()

pampam zei:ik denk dat 8 weken wel genoeg is vooral als hij nog geen ervaring met aas heeft en 400 mg is dan ook gelijk wel erg veel als 1e kuur

slabek zei:En zomer wordt het...
Je kiest voor deca.. dus je wilt massa aanzetten?? bij deca altijd test zetten zeker bij 500mg/week. Test gelijk of hoger houden kwa dosis dan de deca.
Deca voor 8 weken is te kort. Of een frontload of door trekken naar 10-12 weken. Gezien je niet veel ervaring hebt raadt ik je een frontload af. En kuurtje van 12 weken ook.
Dus :
1-10 500mg test enanthate
1-10 400mg deca
nakuur niet vergeten...
Chemical zei:pff en da zeggen dat die jongen er niet zo veel verstand van heeft. Hoe kan je nou met je gezonde verstand iemand die waarschijnlijk nog nooit een kuur heeft gedaan dit aanraden.
Beginners moet sowieso met der klauwen van de test afblijven. Voor een beginner zou
week 1-6
25 mg d-bol
week 1-10 200mg deca
Chemical zei:pff en da zeggen dat die jongen er niet zo veel verstand van heeft. Hoe kan je nou met je gezonde verstand iemand die waarschijnlijk nog nooit een kuur heeft gedaan dit aanraden.
Beginners moet sowieso met der klauwen van de test afblijven. Voor een beginner zou
week 1-6
25 mg d-bol
week 1-10 200mg deca
Jij moet je werk en BB gescheiden houdenpampam zei:voor een 2e kuur zou ik ook nog geen 500 test voorschrijven

pampam zei:voor een 2e kuur zou ik ook nog geen 500 test voorschrijven
grappa zei:En ik zou niet weten waarom niet.
Ik ben er wel achter dat als je toch kuurt, je het beste goed kan kuren.
Just my 2 cents