MuscleMeat

deca

2hard2die zei:
Ik ben van mening dat de basis van iedere kuur test moet zijn.
[sorry chemical, ben het vaak met je eens, maar op dit punt ben ik niet te overtuigen.]

Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik...ik strooi niet met karma maar jij verdient het echt! :D

Ik heb al 200x deze dicussie gevoert met Jerry en alle 200 keren konden we het niet eens worden ;)

en dus ben je ook van mening dat een kuurtje, primo stromba flut is of een kuurtje deca winstrol of een kuurtje met alleen tren en ga zo maar door, dit is dus allemaal flut??

Daar kan ik het niet mee eens worden hoor. Het is maar net wat voor doel je voor ogen hebt.
En ik weet zeker dat iemand met een deca stromba kuur goede gains kan halen (ik heb er als iig 12 mee gepakt).

Ik kan het wel eens zijn dat Testo 1 van de beste aas is, maar voor een beginner hoeft dit niet het eerste zijn om naar te grijpen

Ik zeg helemaal niet dat dat soort kuurtjes k*t zijn maar kuren met test erin vind ik beter..... ;)

Ik ben zelfs van mening dat je als eerste kuur beter een lichte dosering test kunt gebruik als deca.

Ik snap niet waarom jullie allemaal zo lang en veel willen gebruiken. Mijn laatste kuur was slechts 6 weken alleen Deca. Elke 4de dag 200 mg en gewoon goed eten. Ik ben bij die kuur 10 kilo aangekomen van 87 naar 97 kilo en had die resultaten na 6 maanden nog steeds. Ik heb toen door omstandigheden mijn trainen heel erg verwaarloost en ben er toen weer 6 kwijt geraakt maar die ga ik binnenkort weer inhalen met een nieuw kuurtje. Ik heb het zelf niet zo op lang kuren met verschillende ass omdat ik liever op safe speel en weinig risico's wil nemen. Zo'n 10 weken na de eerste prik was ik mijn coïtuslust helemaal kwijt en mijn genitalien waren na 4 weken al ongeveer 1/3 gekrompen. Dus ik moet er niet aan denken hoe klein die zouden worden na 10 weken! Maar dat verschilt ook per persoon natuurlijk.

Als beginner zou ik het lekker op een licht kuurtje houden en kijken hoe dat voor je werkt. Als dat goed aanslaat waarom zou je dan risico's nemen en van alles door elkaar en tot 12 weken gebruiken met het risico dat je daarna in een dipje komt en alles weer kwijtraakt. Dat is mij in het verleden namelijk ook gebeurt. Het blijft natuurlijk rotzooi en nooit 100% veilig. En bovendien denk ik dat je van die korte kuurtjes veel meer vasthoud omdat je eigen hormoon productie ook veel sneller hersteld en je dus weer snel op eigen kracht verder kunt.

Succes!

Er bestaat ook nog zoiets als hcg tijdens de kuur,zeker interessant voor de langere kuurtjes.
Zo'n zware terugval in coïtusdrift na de kuur;had je wel een PCT ?

Trunk zei:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo lang en veel willen gebruiken. Mijn laatste kuur was slechts 6 weken alleen Deca. Elke 4de dag 200 mg en gewoon goed eten. Ik ben bij die kuur 10 kilo aangekomen van 87 naar 97 kilo en had die resultaten na 6 maanden nog steeds. Ik heb toen door omstandigheden mijn trainen heel erg verwaarloost en ben er toen weer 6 kwijt geraakt maar die ga ik binnenkort weer inhalen met een nieuw kuurtje. Ik heb het zelf niet zo op lang kuren met verschillende ass omdat ik liever op safe speel en weinig risico's wil nemen. Zo'n 10 weken na de eerste prik was ik mijn coïtuslust helemaal kwijt en mijn genitalien waren na 4 weken al ongeveer 1/3 gekrompen. Dus ik moet er niet aan denken hoe klein die zouden worden na 10 weken! Maar dat verschilt ook per persoon natuurlijk.

Als beginner zou ik het lekker op een licht kuurtje houden en kijken hoe dat voor je werkt. Als dat goed aanslaat waarom zou je dan risico's nemen en van alles door elkaar en tot 12 weken gebruiken met het risico dat je daarna in een dipje komt en alles weer kwijtraakt. Dat is mij in het verleden namelijk ook gebeurt. Het blijft natuurlijk rotzooi en nooit 100% veilig. En bovendien denk ik dat je van die korte kuurtjes veel meer vasthoud omdat je eigen hormoon productie ook veel sneller hersteld en je dus weer snel op eigen kracht verder kunt.

Succes!

nou ik denk dat het erg weinig nog uitmaakt met je libido of je nou 6 weken aan de deca zit of 8 a 10 en waarom nemen mensen lange kuren? nou misschien omdat deca vaak na 4weken goed werkt.
En een licht kuurtje? Ik noem deca nou niet echt licht.

En zoals al werd gezegt had je dat krimpen eenvoudig tege kunnen gaan met hcg dan was er geen probleem en had je wel een verdere nakuur?

Ik heb onderstaand ook maar net opgezocht hoor! Wist eerlijk gezegd niet wat HCG was. Van Clomid en Pregnyl had ik wel gehoord en zelfs gebruikt maar lees op dezelfde site waar ik dit vandaan heb dat dat ook niet echt werkt.Ik heb er destijds ook niet veel aan gehad trouwens en had gewoon weer terugval.

Het onderstaande heb ik van de volgende site: http://www.lijfsportenmiddelen.nl/publicaties/sportfitness/onvruchtbaarheid

De volgende link is ook wel interesant als je door de tabelletjes heen kunt komen:
http://www.ergogenics.org/zaad2.html

HCG is het werkzame bestanddeel van geneesmiddelen als Pregnyl® en Profasi®. Het is een stof die qua werkingsmechanisme sterk lijkt op het hormoon LH. Dit LH wordt door de mens van nature aangemaakt in de hypofyse. Het zorgt bij vrouwen voor het goed functioneren van de eierstokken door de productie van progesteron en oestrogenen te stimuleren. Bij mannen stimuleert LH de cellen van Leydig in de zaadballen om testosteron te produceren. Dit verklaart meteen waarom, in sommige gevallen van onvruchtbaarheid, door gebruik van HCG de kinderwens toch in vervulling kan gaan. Zowel mannen als vrouwen worden er vruchtbaarder van.

Nou denken sommige krachtsporters dat inname van HCG de testosteronproductie, die na een anabolenkuur drastisch verminderd is, zodanig stimuleert dat de testosteronspiegel snel weer op haar oude niveau komt. De meeste hebben namelijk geen geduld om het lichaam op een natuurlijke manier weer in evenwicht te laten komen.

Belangrijk is om te weten dat HCG bij mannen met een van nature lage testosteronproductie werkt. Dat hoeft niet altijd te betekenen dat dat ook opgaat voor sporters die door het gebruik van anabolen minder testosteron produceren. Ook dan betekent het gebruik van HCG slechts 'uitstel van executie'. Want pas nadat het gebruik van HCG gestaakt wordt, krijgt het lichaam (de zaadballen) de kans om volledig zelfstandig testosteron te gaan produceren. En dit proces zal toch (afhankelijk van de kuur) enige tijd duren, vandaar dat je met HCG het proces slechts uitstelt. Het gebruik van HCG kan bij mannen leiden tot het vasthouden van vocht en huiduitslag. ???

Als ik bovenstaand mag geloven dan maakt het niet veel uit of je HCG gebruikt denk ik.

Onzinartikel.
De auteur heeft enkel gelijk als je hcg gebruikt NA de kuur.
Gebruik tijdens de kuur zorgt ervoor dat de zaadballen hun grootte behouden en dus dat de pct(post cycle therapy) veel beter aanslaat.
Het duurt langer om gekrompen teelballen weer op hun oude grootte te krijgen dan om via pct alleen de test-productie weer op het oude niveau te brengen.
Wanneer de teelballen lang stilliggen zoals tijden een kuur ,sterven er cellen af in de zaadballen,zoiets herstellen duurt gewoon langer dan wanneer je enkel de aangetaste hormoonstofwisseling weer in gang moet trekken.
Soms zijn de negatieve effecten blijvend omdat er teveel weefsel in de ballen afsterft,dan verkleinen ze niet alleen maar krijg je er ook een verharding in op de plek waar het weefsel afgestorven is.
Bij elke kuur langer dan 6 weken zou je hcg moeten aanwenden.

Laatst bewerkt:
HCG maakt zeker wel uit om je eigen test-productie weer snel op gang te krijgen.

Wat is makkelijker voor je lichaam, je ballen weer (op eigen kracht) op grootte brengen en de aanmaak van test stimuleren, of alleen de aanmaak van test stimuleren omdat je ballen weer (of nog steeds) op normale grootte zijn?

Het is natuurlijk veel makkelijker voor je lichaam als je ballen al op grootte zijn :cool:

Terug
Naar boven