XXL Nutrition

Deca

Een goed schema omdat jij dat vindt of is die definitie van een goed deca schema ergens vastgelegd door goeroe's?

Ik zou het niet te moeilijk maken aangezien het pas zijn tweede kuur is. Iedereen reageert weer anders, dus ook ari of aro meepakken bij voorbaat is al onzin.

Bold is niet vergelijkbaar met deca, op geen enkele manier.

Een oral is optioneel, maar een weekje of 3 dbol op 50mg is een prima kickstart, langer kan, maar is niet nodig. Omdat het je tweede kuur is, nogmaals, hou het simpel;

1-12 TEST-E 500mg
1-10 DECA 400mg

Krijg je libido problemen kun je de test wat verhogen of de deca wat verlagen.

Klopt als t zijn tweede kuur is , jouwn optie veel beter. Maar niks mis met het schema dat ik stuurde , komt van iemand af met veel verstand. Plus heb zelf zowel 12 weken test deca gepakt , en het schema wat ik stuurde. haalde veeel meer uit het schema wat ik stuurde. Is ook veel logischer , alleen op dit forum wordt daar heel anders over gedacht....

Beste leden,

de tijd breekt aan voor mijn 2de kuur en ik wil graag beginnen aan een kuur waar ik veel massa mee pak, ik heb me erg goed ingelezen maar ik hebt nog steeds een paar vragen. Graag vraag ik naar jullie ervaring met Deca.

De side effect deca d*ck houd mij erg tegen om eraan te beginnen.
Hoe groot is de kans op Deca d*ck
bij 400mg /ew (gecombineerd met 500mg test)
Hoe hou ik mijn prolactin levels op orde? (dit is de oorzaak van deca d*ck, am i right?)

Ik heb gelezen dat boldenone vergelijkbaar is met deca, is dit waar?

Wat denken jullie? Alternatieve goede massa kuren? ik hoor graag je mening en persoonlijke ervaring!

Groetjes!

Het feit dat je daar mee bezig bent verhoogt je kans op deca d*ck met 50%.

Ik zeg niet dat libidoproblemen tijdens een kuur allemaal in het hoofd zitten, maar het wordt toch vaak enorm versterkt als je er zo mee bezig bent.

Als 2e kuur? Goed zot. Voor de rest spreek ik me niet uit over deze kuur.
off topic; ik ben blij met de belgen op het forum. erg vermakelijke uitspraken!

on topic; krijg je voeding/lifestyle op orde met zulke stats. maar waarschijnlijk ga je toch beginnen, maar doe het dan niet met deca en niet met die hoeveelheden. met 500mg totale stof EN DE JUISTE VOEDING, TRAINING en Rust zou je als een raket moeten groeien als je nu 70kg weegt.... denk aan je gezondheid/herstel man!

Zou ook nog hcg mee pakken als je deca langer als 10 weken wil gaan doen.
Is beter voor je herstel :)

Terug
Naar boven