XXL Nutrition

Decibel Outdoor!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, en ik vroeg me af of er mensen waren die nog wat geweldige verhalen erover hebben van vorige jaren. Wordt namelijk mijn eerste grote feest. :D

Nouja m'n eerste jaar was helemaal geweldig, dat kan ik je wel vertellen :D
M'n tweede jaar opzich ook wel, alleen toen ben ik nuchter gegaan, dus dat is altijd wat minder he ;)

Als ik jou was zou ik sowieso een keertje in the techno area gaan kijken aan het einde van de avond, daar gaat het echt tekeer met bijna altijd een goede sfeer.

Nog wat tips sowieso, blijf niet achterin de tent hangen meestal is het hier druk. Maar de mens is een kuddedier, dus die denkt nouja als het hier druk als zal het vooraan wel helemaal erg zijn. NIET WAAR, en zijn altijd relaxte plekken alleen je moet je ogen ff open doen. Gewoon lekker genieten en losgaan, geweldige verhalen maak je zelf wel mee.

moeten jullie niet op tijd in bed liggen?! :P

Mwha, ik heb de afgelopen maanden het licht uit me ogen gepompt in de gym en deze hele zomer pas 1 keer goed uitgeweest. (Vanaf Mei) Dus nu wil ik weleens 1 nachtje ontspanning, en even niet aan trainen denken.

Word weer een super feesie..eigenlijk best wel een brute line up

Aanwezig

Ik ben er ook weer eens! Vorig jaars mooiste feestje! Ik ga dus niet helemaal nuchter. Heb helaas niet echt super kunnen trainen de laatste maanden door een schouder blessure, maar het zal wel weer wreed zweten zijn en dan gaat t shirtje toch echt uit.
Vorig jaar draaide luna echt super en marco may ook, hoop dat de techno dit jaar vet is. So see you there..

Hehe, dat gaat dus weer lekker knallen worden als ik 't zo hoor Jarno. :D

Ook vandaag nog een kaartje gehaald voor decibel, hoop dat het net zo'n goed feest word als sensation black

mucho meer beter dan black man, lekker buiten waar de vogels fluiten maar je ze echt niet hoort door de oorverknetterende teringherrie die uit de boxen dreunt. Mooiste moment vorig jaar: het regent ik sta te zeiken langs de waterkant en in ene gaan langs het hele terrein fakkels met vette vlammen branden, terwijl ik let's get up and let's get ill hoor!! jiehaaa

Hehe, precies nog een week, gaat een goed feestje worden!

Marky zei:
Ja, en ik vroeg me af of er mensen waren die nog wat geweldige verhalen erover hebben van vorige jaren. Wordt namelijk mijn eerste grote feest. :D
Jou eerste grote feest..., doet me denkan aan een jaar of zeven terug :D !

Ik mocht van mn ouders niet naar grote feesten, vanwege al die kale supergabbers die alleen maar pillen slikte :p !
Ik helemaal geregeld dat ik bij een maatje zou slapen en tegen mn ouders gezegd had dat we naar Locomotion zouden gaan in Zoetermeer.
Dit was in orde, maar ondertussen stond ik mn snoepjes en mn snuifjes te verbergen in mn jaszak en ben naar die gozer gegaan.
Wij met de trein naar de Jaarbeurs om te gaan knallen op Mysteryland...
Wij aangekomen en wel en al lekker vaag van de zooi komt er een cameraploeg van TMF naar ons toe en zetten die camera regelrecht in mn koker!
Ik balen, want als mn ouders er achter kwamen..., nah ja je snapt het wel :D !
Het feest was geweldig en aan het eind van het feest had ik het gevoel dat ik er nog wel eentje kon pakken :banana: !
Wij naar huis...

Ik dacht niet dat ik gepakt kon worden vanwege die video beelden, omdat wij op dat moment geen TMF hadden in Waddinxveen, maar wat gebeurt er het weekend erna nou..., mijn ouders kaarten weleens bij vrienden van hun en je raad het al...!
Komt de dochter van die lui naar beneden gesjeest en blert dat ze me gezien heeft op TMF op de Jaarbeurs voor het feest van Mysteryland...,DAMN!

Gelukkig konden ze er wel om lachen, maar ik scheet toch wel ff in mn broek :D !

Haha, lol, dat is wel lame dat er zo achter waren gekomen. Na, vannacht wordt 't weer gezellig. Over zo'n 7 uur sta ik er wel. Hehe.

@donny: ik hoop wel dat je dat wijfie ff anaal mishandeld heb na haar actie :D

Hehe, ik kan niet wachten! :D

Tot zo!

Terug
Naar boven