Marky zei:
Ja, en ik vroeg me af of er mensen waren die nog wat geweldige verhalen erover hebben van vorige jaren. Wordt namelijk mijn eerste grote feest.
Jou eerste grote feest..., doet me denkan aan een jaar of zeven terug

!
Ik mocht van mn ouders niet naar grote feesten, vanwege al die kale supergabbers die alleen maar pillen slikte

!
Ik helemaal geregeld dat ik bij een maatje zou slapen en tegen mn ouders gezegd had dat we naar Locomotion zouden gaan in Zoetermeer.
Dit was in orde, maar ondertussen stond ik mn snoepjes en mn snuifjes te verbergen in mn jaszak en ben naar die gozer gegaan.
Wij met de trein naar de Jaarbeurs om te gaan knallen op Mysteryland...
Wij aangekomen en wel en al lekker vaag van de zooi komt er een cameraploeg van TMF naar ons toe en zetten die camera regelrecht in mn koker!
Ik balen, want als mn ouders er achter kwamen..., nah ja je snapt het wel

!
Het feest was geweldig en aan het eind van het feest had ik het gevoel dat ik er nog wel eentje kon pakken

!
Wij naar huis...
Ik dacht niet dat ik gepakt kon worden vanwege die video beelden, omdat wij op dat moment geen TMF hadden in Waddinxveen, maar wat gebeurt er het weekend erna nou..., mijn ouders kaarten weleens bij vrienden van hun en je raad het al...!
Komt de dochter van die lui naar beneden gesjeest en blert dat ze me gezien heeft op TMF op de Jaarbeurs voor het feest van Mysteryland...,DAMN!
Gelukkig konden ze er wel om lachen, maar ik scheet toch wel ff in mn broek

!