Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zeker goed feestje, ben bijna de hele nacht in de Hardstyle tent geweest.
Was nog ff vechten in de rave tent.
Alleen na een half uur in de rij te hebben gestaan voor wat eten, zegt die gozer of ik ff witte munten wil gaan halen is die gozer gek of zo.
En met de bus naar zuid-plein gereden. Dat was een "pretbus" met carnaval muziek en die busschauffeur die 20 minuten door die muziek praat, was erg irritant
Ik vond het eerlijk gezegt een beetje tegenvallen. Ik ga volgend jaar iig niet meer naar Decibel toe.
We stonden 45 min vast in die gang van hardstyle naar de rest toe. GVD wat was dat k*t zeg. Iedereen duwen en trekken. word je helemaal waus van als je net hard gaat .
Voor de rest was het openbaar vervoer naar decibel echt extreem k*t. Eerst met de trein naar Rotterdam, dan de metro na zuidplein ,en dan de pendelbus naar decibel. Was 25 eur kwijt voor alleen het vervoer al.
Verder draaide die gast voor Technoboy vs The Prophet echt gruwelijk goed. Damn wat kan die gast mixen zeg. Echt van ieder klein stukje van een plaat kan hij een melodie eruit krijgen. Dan ben je pas een dj.
Voor de rest... mja mn hoofd stond er niet na, problemen met mn vriendin enzo... bah... k*tzooi