XXL Nutrition

Decibel

Dirtyworkz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Partyanimals.

Als ik het goed heb bekeken begint de voorverkoop morgen!
Kaartje is iets duurder als normaal?

Wie gaat?

zit er echt aan te denken om speciaal voor decibel terug te komen naar NL deze zomer, hier in caribisch gebied hebben we natuurlijk nooit echte knalfeesies, ga je gewoon missen na een tijdje he!

1300 begint de verkoop, maar doe allemaal maar rustig aan ;)
Ik ben er iig gewoon weer bij!

Ben erbij..!

Online wachtrij :mad:

En mooi geen nieuwe kassa openen he.

Log trouwens later ook eens op m'n telefoon in en daar is de wachttijd veel korter. Dus helemaal niet 'wie het eerst komt, die het eerst maalt'.

Springt ie van 1 minuut terug nar 8 minuten :D

Wel spannend zo, kaartje kopen.

In de pocket!

Wel duur inderdaad. Maar blijft leukste feestje van het jaar.

Kaartjes zijn binnen :D :D

yes ben er bij!

70 euro het word steeds gekker :mad: i'm mad

Tja , ben gestopt met die feestjes. Mijn ervaring is dat je er nooit een chick zult scoren . En als eeuwige vrijgezel ga ik dan liever van dat geld 4x naar een dikke nachtclub. :rolleyes:

Tja , ben gestopt met die feestjes. Mijn ervaring is dat je er nooit een chick zult scoren . En als eeuwige vrijgezel ga ik dan liever van dat geld 4x naar een dikke nachtclub. :rolleyes:

Gast, het gaat toch niet alleen om chicks ;)

Als ik dikke beats hoor, chickies zie, blauwe lucht en bier drink gaat er een wereld voor me open hoor.

Kaartjes in de pocket :)

Gast, het gaat toch niet alleen om chicks ;)

Als ik dikke beats hoor, chickies zie, blauwe lucht en bier drink gaat er een wereld voor me open hoor.

Kaartjes in de pocket :)

Klopt helemaal :o maar toch... Was 17 toen ik naar eerste feestje ging (Qlimax) daarna ong. 6/7 feestjes per jaar bezocht. Tot ong. jaar geleden... op de een of andere manier vind ik het niet echt boeiend meer :(

De chicks staan er als kippen te dansen, en zelf ga je helemaal kapot van het raggen :D Doe mij dan maar een lekker chill house feestje waar je lekker kunt schuren...

Het gaat er juist om dat je kapot gaat van het raggen, de rest doet er allemaal niet toe

Terug
Naar boven