Fitness Seller

Dedicated Unstoppable pre workout raadsel ...??

slapen op unstoppable?

k den..

maar niet meer nemen dan :P

melatonine als preworkout geprobeerd? XD

Tis normaal.

Je bent tolerant geworden voor caffeine.
Neem 2 weken rust van alles wat caffeine bevat (geen coffee, thee, cola, pepsi etc..)
En je gaat daarna knallen, zelfs van een halve scoop.

Groet.

• Topic Starter Topic Starter
gone

Laatst bewerkt:
Caffeine stimulates the adrenal glands to release adrenalin, the ‘flight or fight’ hormone that prepares the body to react to a threat. It increases your heart and breathing rates, dilates the pupils and increases blood flow to the muscles. Ideally this adrenalin release happens very occasionally during times of great physical stress. However, when we consume excessive amounts of caffeine we promote a sustained adrenalin response, which exhausts the adrenal glands. As a result, these glands are unable to produce even the small amounts of adrenalin required to help us maintain focus and concentration, which in turn creates feelings of physical fatigue and malaise. A secondary effect of caffeine consumption that contributes to sleepiness is that it can dampen the sensitivity of insulin. This hormone is involved in detecting sugar in the bloodstream and ensuring its uptake for energy production. If insulin is not working properly, we have less sugar available for energy and will feel tired.
Nooit gesnapt trouwens waarom mensen behoefte hebben aan PW. Laat staan wat de meerwaarde ervan is. Als je echt zin hebt in trainen, dan train je en heb je niets nodig...

Nooit gesnapt trouwens waarom mensen behoefte hebben aan PW. Laat staan wat de meerwaarde ervan is. Als je echt zin hebt in trainen, dan train je en heb je niets nodig...

Dus als jij 3 uurtjes op een nacht hebt geslapen, waar je verder niks aan kon doen, en je toch wilt trainen de volgende dag, lijkt het je niet fijn om iets te gebruiken waar je toch nog dat beetje energie van krijgt? Al zou het misschien placebo zijn?

Dus als jij 3 uurtjes op een nacht hebt geslapen, waar je verder niks aan kon doen, en je toch wilt trainen de volgende dag, lijkt het je niet fijn om iets te gebruiken waar je toch nog dat beetje energie van krijgt? Al zou het misschien placebo zijn?

Moest even lachen toen ik je post las, lifetime insomniac over here :p Ik slaap gemiddeld 3u per nacht haha.
(train circa 2u intensief aan 1 stuk door).
Het is zelf ten sterkste af te raden als je 3u hebt geslapen om dan een PW te nemen, is alleen maar nadeliger. Ik hoop dat je snapt waarom?

Zou ik niet gaan trainen, rust is zeker net zo belangrijk om te groeien als trainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
gone

Laatst bewerkt:
Koop gewoon een pot cafeïne pillen, een potje creatine, beta alanine en agmatine en/of citrulline malaat. Neem voor de training van alles 1 flinke dosering en in totaal 300-400 mg cafeïne. Meer heb je niet nodig en het kost je uiteindelijk een stuk minder geld dan die pre mixed pwo onzin.

Ja maar jij weet waar je mee bezig ben, en weet er best veel vanaf.
Dus ook waar de eventuele valkuil zich bevind, en waar je op moet letten.
Denk aan dosering, maar hoe vaak lees je hier niet, het werkt niet doe er nog maar een schepje bij of neem er nog wat van een ander merk bij;)
En volgens mij begint het daar dan al de foute kant op te gaan???

neejoh als het niet werkt pak ik gwn weer een andere pot en als die niet meer werkt pak ik weer een andere .: :cool: maar nu even maandje niet meer alleen op caffeine

Erg vaag.. heb zeker al zo'n 20 potjes op en nog steeds werkt het erg goed voor me..

Heb ook Gameday tussendoor gehad wat erg in de buurt komt van een werkende ''Unstoppable'' :cool:

Terug
Naar boven