XXL Nutrition

Deel van de test-e is een rare klont geworden?

• Topic Starter Topic Starter
Zal vast wel meevallen. Gewoon opwarmen en zetten.
Als ze flink pijn doen kan het zijn dat ze wat overgedoseerd zijn, maar more = more :)

Dit had ik eerder moeten lezen.. het zetten is inderdaad wat pijnlijker dan met andere merken, alleen heb zojuist 2 van de 4 geretourneerd om te ruilen. :p

Komen alle vials uit dezelfde batch?

Jazeker, allemaal dezelfde batch.

Gister de vial opgewarmd in een airfryer :rolleyes: vrijwel alle kristallen waren zo goed als verdwenen.

Toen ik deze ochtend weer keek was het een grote klont, er zit geen druppeltje vloeistof meer in..

Maargoed gelukkig kon ik de andere vials ruilen bij het adresje waar ik ze gehaald had.

Toch fijn als je een wildvreemde volledig kan vertrouwen met het kopen/terug sturen van AAS.

Jazeker, allemaal dezelfde batch.

Gister de vial opgewarmd in een airfryer :rolleyes: vrijwel alle kristallen waren zo goed als verdwenen.

Toen ik deze ochtend weer keek was het een grote klont, er zit geen druppeltje vloeistof meer in..

Maargoed gelukkig kon ik de andere vials ruilen bij het adresje waar ik ze gehaald had.

Toch fijn als je een wildvreemde volledig kan vertrouwen met het kopen/terug sturen van AAS.

Het is gewoon normaal dat je die service bied aan je klanten. Of je ze nou kent of niet, dat maakt geen verschil

Wie weet hebben ze op het lab tijdens het koken een weegfoutje gemaakt waardoor per ongeluk een overgedoseerde maar onbruikbare test-e van misschien wel 500+mg per ml is ontstaan. :-)

Dan ga ik genieten van de ene vial die ik heb gehouden :p de rest heb ik terug gestuurd om te ruilen

Dit had ik eerder moeten lezen.. het zetten is inderdaad wat pijnlijker dan met andere merken, alleen heb zojuist 2 van de 4 geretourneerd om te ruilen. :p

Och ja dan krijg je er gewoon goeie vials voor terug toch :)
Zo hoort het ook. Ik had eens 20 gecrashte test e vials van EP en die kon ik ook allemaal omruilen, naja ik mocht ze houden en kreeg nieuwe dus heb nog wat van de gecrashte verwarmd en gebruikt lol

ruilen is vrij normaal lijkt mij toch.. ik had een zakje oxy waarvan de helft haast verpulverd was kreeg gewoon een nieuwe dat heet service.

ruilen is vrij normaal lijkt mij toch.. ik had een zakje oxy waarvan de helft haast verpulverd was kreeg gewoon een nieuwe dat heet service.
Nou ik heb wel eens slechtere service mee gemaakt. Maar das goed toch als je dealer goeie service levert. Niet meer bij weg gaan lijkt me

Terug
Naar boven