Wat is nu precies de definitie van cutkuur (op perfecte schone voeding na met n licht calorietekort...iig niet bulk)
ik heb het ff puur over de gebruikte middelen en de dosis en de duur
Ik neem aan n lagere dosis? en kortere esthers?
Ik wil graag VVM behouden en maximaal 3 kilotjes bijkomen maar hoofdzakelijk vet kwijtspelen, mbv VVM hoofddoel is gewoon n laag vet%
ik dacht aan n kuurtje op test enth. 375/EW 9 weken
daarbij 1mg ari per dag (ik heb al last van n beetje gyno van eerdere kuur van jaren geleden) mijn plan was dan om in week 5-10 wat hcg te zetten (graag advies) en de ari gewoon door te trekken tot week 14 (wat zijn de voordelen dan van noval tov ari?)
dan zou ik nog overwegen om in die weken 5-9 nog wat equipose te zetten....
en ECA stack.... voor n 2 a 3 weken in die periode
graag wat meer uitleg over de definitie van cutten....en of dit dus werkt of dat ik nou dom aan et lullen ben.
qua voeding wil ik iets onder mijn cal gaan zitten met uiteraard schoon eiwitrijk voedsel etc etc.... (dat gedeelte heb ik wel onder de knie)
ik heb het ff puur over de gebruikte middelen en de dosis en de duur
Ik neem aan n lagere dosis? en kortere esthers?
Ik wil graag VVM behouden en maximaal 3 kilotjes bijkomen maar hoofdzakelijk vet kwijtspelen, mbv VVM hoofddoel is gewoon n laag vet%
ik dacht aan n kuurtje op test enth. 375/EW 9 weken
daarbij 1mg ari per dag (ik heb al last van n beetje gyno van eerdere kuur van jaren geleden) mijn plan was dan om in week 5-10 wat hcg te zetten (graag advies) en de ari gewoon door te trekken tot week 14 (wat zijn de voordelen dan van noval tov ari?)
dan zou ik nog overwegen om in die weken 5-9 nog wat equipose te zetten....
en ECA stack.... voor n 2 a 3 weken in die periode
graag wat meer uitleg over de definitie van cutten....en of dit dus werkt of dat ik nou dom aan et lullen ben.
qua voeding wil ik iets onder mijn cal gaan zitten met uiteraard schoon eiwitrijk voedsel etc etc.... (dat gedeelte heb ik wel onder de knie)