Fitness Seller

Definitie Cut kuur (test-enth)

Etterbak

Novice
Waardering
0
Wat is nu precies de definitie van cutkuur (op perfecte schone voeding na met n licht calorietekort...iig niet bulk)

ik heb het ff puur over de gebruikte middelen en de dosis en de duur

Ik neem aan n lagere dosis? en kortere esthers?

Ik wil graag VVM behouden en maximaal 3 kilotjes bijkomen maar hoofdzakelijk vet kwijtspelen, mbv VVM hoofddoel is gewoon n laag vet%

ik dacht aan n kuurtje op test enth. 375/EW 9 weken
daarbij 1mg ari per dag (ik heb al last van n beetje gyno van eerdere kuur van jaren geleden) mijn plan was dan om in week 5-10 wat hcg te zetten (graag advies) en de ari gewoon door te trekken tot week 14 (wat zijn de voordelen dan van noval tov ari?)

dan zou ik nog overwegen om in die weken 5-9 nog wat equipose te zetten....
en ECA stack.... voor n 2 a 3 weken in die periode

graag wat meer uitleg over de definitie van cutten....en of dit dus werkt of dat ik nou dom aan et lullen ben.

qua voeding wil ik iets onder mijn cal gaan zitten met uiteraard schoon eiwitrijk voedsel etc etc.... (dat gedeelte heb ik wel onder de knie)

250 is meer als genoeg bij het cutten

edit: benje zo gevoelig op test dat je schrik hebt van gyno op 250mg?

Laatst bewerkt:
try tren anavar en winstrol als cut !
bijna klaar ermee en je gaat als een jekko ...

pff der zijn wel altijd iemand die zun scheer erover open moeten breken..
flink doe zo verder !

Wat is zun scheer?

En over jou voorstel, dat is niet een kwestie dat iemand het daar niet mee eens is. Dat vind zo een beetje iedereen hier is mijn inschatting.

@TS; je hebt het over de definitie van cut kuur; dat is in principe een kuur waar je dusdanig onder onderhoud eet dat je zonder AAS zeker spieren zou verliezen. Met de AAS is de hoop dat je die spieren wel kan behouden omdat je lichaam onder het verschoven hormonale evenwicht in verhouding meer geneigd is vet ipv spieren te verbranden. Androgenen beschermen aminozuren tegen oxidatie oftwel verbranding oftewel AAS zijn eiwitspaarders.

Wat jij wil vet verliezen en +3 kilo vvm heet niet zozeer cutten maar body recompostion.

Laatst bewerkt:
Omdat het synergetisch werkt waarschijnlijk. Net zoals dianabol en oxymehtolone een goede combinatie is.

30mg winstrol + 60mg anavar lijkt mij zo slecht nog niet.

Mij wel, zijn namelijk beide leverbelastend en dat is cutten vaak ook al. Stress+ vaak te veel eiwitten+ 2x orals, ik zou voor test gaan.

Mij wel, zijn namelijk beide leverbelastend en dat is cutten vaak ook al. Stress+ vaak te veel eiwitten+ 2x orals, ik zou voor test gaan.

Onzin. Je belast de lever juist minder doordat je minder hoeft te nemen van beide middelen om een goede werking te hebben.

Dus jij denkt dat 60mg winstrol of 100mg anavar erger voor je lever is dan 30mg winny + 60mg anavar? :P

Je kan trouwens ook 20mg dianabol + 50mg oxy nemen en dan heb je minder verhoogde leverwaarden dan dat je een normaal dianabol of oxy kuurtje doet.
Doe maar een bloedtest, dan zie je het zelf ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
- warom ik schrik heb vr gyno bij 250 al is omdat ik niet wil dat mijn bestaande verergerd+ het is bewezen dat oestrogeen ook bijwerkt aan spieropbouw en vetopbouw en das nu net wat ik niet wil.

-@Ymir jij geeft teminste gedeeltelijk antwoord op mijn vraag..... en van die 3 kg is dat niet dat ik dat wil...maar ik kom gewoon makkelijk bij.....

-ik wil het simpel houden.... en test ent en eq ken ik al dus daar wil ik mee werken.

ik vraag niet wat jullie zouden doen maar,
wat vinden jullie nu van dit schema? geschikt als ik onder me onderhoud cal eet of niet geschikt? en zo nee warom niet?

Omdat het synergetisch werkt waarschijnlijk. Net zoals dianabol en oxymehtolone een goede combinatie is.

30mg winstrol + 60mg anavar lijkt mij zo slecht nog niet.

ik bedoelde winstrol injectable ...EOD
en anavar op 40mg ...ED

meestal is oral tabs niet langer dan 5/6 weken dat ten laste voor je lever !
dus als je alleen op anavar tabs gaat en winstrol injectable is het minder schadelijk voor je lever !

@ shreddedbrah. ..ik las zelf in n ander topic dat jij ook last van gyno heb. Ik ben meer als 3 jaar off geweest en die gyno is nooit meer weggegaan... om te voorkomen dat et nu erger wordt...neem ik 1 mg arim.

@ shreddedbrah. ..ik las zelf in n ander topic dat jij ook last van gyno heb. Ik ben meer als 3 jaar off geweest en die gyno is nooit meer weggegaan... om te voorkomen dat et nu erger wordt...neem ik 1 mg arim.

Komt door de Tren E had hiervoor nooit last van gyno's
Zit al op 0.25mg Letro even afwachten nu:D

ik zie wel in al die cut schemas dat ze arim erbijnemen.... bij de bulkschemas niet.....

na jullie info zal et er zo uitgaan zien:

wk1-8 375test ent EW
wk 4-8 Eq (graag advies over dosis)
wk6-9 2X250 HCG EW (4 weken)
wk 10-13 Nolva (advies dosis aub)
wk 1 -14 1mg Arim. ED (doosje van 100)
wk 3+4 & wk 7+8 ECA stack

voeding: Zig zag 3 lage dagen 1 "zondedag"

wil van 15% naar onder 10% gewicht niet van belang.

Graag jullie op en aanmerkingen (en kom me niet aan met iets compleet anders...met deze dingen wil ik et doen)

BVD

ik zie wel in al die cut schemas dat ze arim erbijnemen.... bij de bulkschemas niet.....

na jullie info zal et er zo uitgaan zien:

wk1-8 375test ent EW
wk 4-8 Eq (graag advies over dosis)
wk6-9 2X250 HCG EW (4 weken)
wk 10-13 Nolva (advies dosis aub)
wk 1 -14 1mg Arim. ED (doosje van 100)
wk 3+4 & wk 7+8 ECA stack

voeding: Zig zag 3 lage dagen 1 "zondedag"

wil van 15% naar onder 10% gewicht niet van belang.

Graag jullie op en aanmerkingen (en kom me niet aan met iets compleet anders...met deze dingen wil ik et doen)

BVD

Minimum op 600..

ik bedoelde winstrol injectable ...EOD
en anavar op 40mg ...ED

meestal is oral tabs niet langer dan 5/6 weken dat ten laste voor je lever !
dus als je alleen op anavar tabs gaat en winstrol injectable is het minder schadelijk voor je lever !

Waarom injectable?
Maakt toch kwa levertoxicicteit niks met tabs?

Dacht hier regelmatig te lezen dat EQ minstens 12 weken gezet moest wordrn voor beetje resultaten?of ben ik nu in de war met een ander middel?

Terug
Naar boven