XXL Nutrition

Verkocht Defqon kaartje 65 euro

keesi3

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Heb nog twee zaterdagtickets over omdat ik dan zelf de week erop hertentamens heb. Zoals gezegd kosten ze 65 euro per stuk

mag je wel naar defqon als je 17 bent?

Officieel niet maar ze controleren vrijwel nooit. Of moet zijn dat je echt een babyface heb.

1275613288828.png

you must be fun at party's

Nog een kaartje te koop hier!!

Aardig risico als je een kaartje via iemand koopt, kan je te makkelijk kopiëren.

Uit welke grot kom jij nou weer gekropen? :o

Koop al jaren kaartjes over en verkoop ze zelf ook altijd met gemak.. Nog nooit fout gegaan ;)

Als ik een kaart heb, staat er een barcode op, daarmee kom ik binnen,
Print ik me kaart 2 keer uit en verkoop er 1 aan jou, hebbe we beide hetzelfde kaartje, als ik zorg dat ik om 11 uur binnen ben, hoe dacht jij dan binnen te komen?

Als ik een kaart heb, staat er een barcode op, daarmee kom ik binnen,
Print ik me kaart 2 keer uit en verkoop er 1 aan jou, hebbe we beide hetzelfde kaartje, als ik zorg dat ik om 11 uur binnen ben, hoe dacht jij dan binnen te komen?

Kun je doen, maar dan kun je er ook donder op zeggen dat ik verhaal kom halen bij je :D

Kun je doen, maar dan kun je er ook donder op zeggen dat ik verhaal kom halen bij je :D

Ja dat zit er dik in, maar dan heb jij een feest misgelopen en vind me dan maar:p
Niet dat ik het doe, maar ik zeg alleen dat er risico's zijn

Ja dat zit er dik in, maar dan heb jij een feest misgelopen en vind me dan maar:p
Niet dat ik het doe, maar ik zeg alleen dat er risico's zijn

Die risico's bepaal je zelf natuurlijk.
Zo haal ik mijn kaartje bij twijfel gewoon op bij de persoon in kwestie.
Even toevoegen op Facebook als je digitaal overneemt.
Knappe jongen ben je dan als ik je niet weet te vinden hoor :D

Heb nog 1 kaartje.... Iemand interesse??

Terug
Naar boven