AndroidHealthClinic

Denk aan 1ste Kuur

AT1LLA

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Wat je leeftijd is
32
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
2 jaartjes
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
was 80 kilo vet 16%
nu 75 kilo met 12%

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
maal 1: 2 eggwhites, havermout met half volle melk
maal 2: tortilla wrap met kippeborst mayo
maal 3: proteinbar
maal 4: trotilla wrap met forrel filet
maal 5: bruine rijst met kippeborst
kcal: 2162 eiwit: 195 kh: 252 fat: 33

Welke supplementen je al hebt gebruikt
whey protein, glutamine, bcaa en creatine monohydrate
Waarom je deze kuur wilt doen
denk er over na primobolan (injectie) te gebruiken omdat het een milde kuur is en ben al een tijdje aan het cutten wil een xtra boost
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
dat ik een droog lichaam heb met niet overgedreven spiermassa

Test only op 500mg.
Test-Winstrol is ook een goede gezien je doel

1: Als je geen overdreven spiermassa wilt zou ik maar van de AAS afblijven.

2: 75kg? Je kan makkelijk zonder AAS naturel nog zeker dik 15kg+ gainen.

3. Je voedingsschema slaat werkelijk nergens op. Evenals je E/K/V verhouding. Veel te weinig goede vetten. Blijf van de tortillawraps af en ga voor goede en complexe carbs zoals havermout, Brinta, volkoren etc. Een droog lichaam krijg je door goede en gezonde voeding. Je kan wel naar de primo grijpen, maar dat gaat zelfs al niet werken als je zo een schema hanteert.

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik verander mijn voedingsschemawel, maar moet wel zeggen dat deze schema mij de laatste 2 maanden erg veel heeft geholpen.

wil wel massa maar niet te overgedreven als terry crews :))

1: Als je geen overdreven spiermassa wilt zou ik maar van de AAS afblijven.

2: 75kg? Je kan makkelijk zonder AAS naturel nog zeker dik 15kg+ gainen.

3. Je voedingsschema slaat werkelijk nergens op. Evenals je E/K/V verhouding. Veel te weinig goede vetten. Blijf van de tortillawraps af en ga voor goede en complexe carbs zoals havermout, Brinta, volkoren etc. Een droog lichaam krijg je door goede en gezonde voeding. Je kan wel naar de primo grijpen, maar dat gaat zelfs al niet werken als je zo een schema hanteert.
1.75 en 90 kilo :rolleyes: kan die zeker met 20 procent bodyfat

lol ik ben nu 75kg op 11% ben nog eens 6 cm kleiner, dus veel is mogelijk,.

voor jou goals zou ik momenteel nog geen AAS nemen, aangezien je geen wedstrijden gaat doen gewoon voor je eigen lijkt mij de risico's niet in verhouding tot het doel.

Maar uit eindelijk is het je eigen beslissing

oh las de post van little daddy, waar in stond 1,75m nee dan ben ik 5cm kleine XD

Je moet wel even je voeding optimaliseren, ik vind het wel slecht. Anders haal je niet optimaal uit je kuur en ik zou dit doen

Winny/dbol 50 mg 1/4
Test-e 500 mg 1/10
Hcg 1/10 500 iu elke week

12/15 nolvadex 20 mg elke dag

Eerst eens 2 jaar met een normaal voedingsschema aan de slag gaan, cutten tot 10 %, naturel bulken tot 85 kg en je in de tussentijd es inlezen over AAS, wat het met je doet, wat je moet weten en dergelijken.

Eerst eens 2 jaar met een normaal voedingsschema aan de slag gaan, cutten tot 10 %, naturel bulken tot 85 kg en je in de tussentijd es inlezen over AAS, wat het met je doet, wat je moet weten en dergelijken.

Ja, denk dat ik liever tot volgend jaar nog ff wacht, zoals je zegt even concentreren op bf 10% en meer overlezen.

Als ik het goed begrijp heb je alleen nog maar gecut, en nog niet gebulkt? Ik zou eerst eens een periode bulken en massa bouwen, dan weer cutten (waar die massa je bij gaat helpen) en daarna pas aan AAS denken.

Als ik het goed begrijp heb je alleen nog maar gecut, en nog niet gebulkt? Ik zou eerst eens een periode bulken en massa bouwen, dan weer cutten (waar die massa je bij gaat helpen) en daarna pas aan AAS denken.

ja, jij begrijp me :))
Tot nu toe alleen aan cuttin gedaan, wilde eerst van me bf weg.
Vind persoonlijk dat een lichaam toch veel mooier staat als je bf rond de 8 a 10% ligt.
Ben tot nu toe met de resultaten erg te vreden, alleen de kleine buikvet irriteerd mij een beetje.

Laatst bewerkt:
Heb keuze gemaakt dat ik toch een jaartje gaat wachten.
Bedankt voor jullie reactie

Terug
Naar boven