supreme
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 83kg
Ik heb een probleem... altijd als ik een kwaal heb dan denk ik altijd het ergste. Ik kijk dan op internet naar symptomen en zie de meest erge ziektes.
Bijv nu heb ik een kriebel als ik adem en die gaat maar niet weg... en ben erg moe... en ik denk gelijk dat ik misschien wel longkanker heb.
Herkent iemand dit en hoe moet ik hier mee omgaan ? Ik heb morgen een afspraak bij de dokter.. wat kan het beste zeggen
Bijv nu heb ik een kriebel als ik adem en die gaat maar niet weg... en ben erg moe... en ik denk gelijk dat ik misschien wel longkanker heb.
Herkent iemand dit en hoe moet ik hier mee omgaan ? Ik heb morgen een afspraak bij de dokter.. wat kan het beste zeggen

Veel mensen hebben daar last van. Ik kan er ook wat van. Als ik voor studie dingen over hart en vaatziekten moet lezen bv
. Er liggen vele irrationele gedachtes aan ten grondslag. ZIjn vaak ook angstige mensen en mensne met andere onderliggende problemen. Misschien is kijken of er een indicatie is voor therapie. Of anders zelf wat dingetjes gaan lezen over bijvoorbeeld Rationeel Emotieve Therapie (RET). Succes!