XXL Nutrition

Dennis :the story of an introverted bodybuilder

knap filmpje, waren de 18m zeker waard

IQ van 50 ofzo :P

Haha Skinnie :roflol: :roflol:

Interessant filmpje..

En sommige r**ards snappen nog steeds niet dat het geacteerd is.

• Topic Starter Topic Starter
nog paar pics van die kerel

920A2992_prot.jpg

brap01.jpg

Mooi filmpje, jammer van het einde, ik dacht eventjes dat hij toch nog een meisje in bed had maar dat bleek zijn moeder te zijn :o

Hoopte toch dat die ecto mannetjes zachtjes afdropen :(

Mooi filmpje, jammer van het einde, ik dacht eventjes dat hij toch nog een meisje in bed had maar dat bleek zijn moeder te zijn :o
Ja ik vond het echt een bout filmpje (wel goed gemaakt hoor dat wel). Je zag gewoon dat die wijven wel een natte k*t van hem kregen, hij had ze allemaal kunnen hebben!

Heeft ie 'roid' in z'n nek laten tattoeeren? hehe lache.

1.92 is hij

zo'n gast wens je toch wat meer extraversie.
;)

^^idd. Sneu als je zo moet leven. Hij is ook zeer ongelukkig....maar ;t is film..

wie zegt dat hij ongelukkig is?

misschien wil die kerel in de film helemaal geen aandacht maar vind hij trainen en bodybuilding gewoon iets waar hij zijn ei in kwijt kan..

en heeft hij respect voor zijn moeder..

Of hij wil juist laten zien hoe afgezonderd je kunt raken als je zo toegewijd bent aan een sport.

erg leuk filmpje, erg nice hoe hij die personage neerzet.

zo zie je maar weer, als je op erg introvert bent en weinig zelfvertrouwen hebt, zullen die extra kg spieren je geen moer helpen.

het is gewoon eigenlijk de omgekeerde wereld in dat filmpje ;normaal zien wij de vrouwen als lustobject en in dat filmpje was hij het lustobject iig dat haalde ik er uit .......:eek::eek: nu snap ik pas waarom al die vrouwen naar mij kijken verdomme ik ben gewoon een lustobject en niet meer ...:eek::eek::eek::eek::D:D:D

Terug
Naar boven