Fitness Seller

Dennis Wolf Countdown to the NY PRO

Beter voor hem dat hij nu al een stuk beter engels kan praten.

Wat wel opvalt is dat hij nu weer al z'n geld zet op zo'n trainer, iemand waar ik nog nooit van gehoord heb. Wolf deed hetzelfde afgelopen seizoen met Chad Nichols en we weten allemaal hoe dat is afgelopen...

Wel een asociaal groot huis heeft die gozer : o goede sponsor die B$N dus

Hij is idd weg uit duitsland... las vegas nu
idd zn engels is behoorlijk vooruit gegaan..

Laatst bewerkt:
Kheb wel gelachen tijdens dit filmpje. Vooral dat ie gewoon zo'n schep van dat supplement in zn mond doet en het daarna met water weg spoelt.

Op het eind lijkt het wel alsof hij constant 'out of breath' is.

Volgens mij neemt ie zijn aminopoeders.
Doe ik ook altijd en dan gelijk wegspoelen met water.
Als ik het door mijn shake doe, krijgt het een nare bijsmaak.

Hahaha priceless, hoe zijn vrouw zit te wachten tot hij klaar is met zijn maaltijd. Waarop Dennis ongeïnteresseerd zijn bord aan zijn vrouw geeft om op te ruimen. Potverdomme, waar vind je zulke vrouwen.:roflol:

Serieuze concurrent voor Roelly op de NY Pro ? Eens kijken hoe hij terugkomt van de Olympia.

Dit is de eerste keer dat ik Wolf gemotiveerd zie trainen , op zijn dvd's vond ik het altijd maar niks. Mischien was die 16de plaats op Mr O wel goed om hem eens flink wakker te schudden. Aan dat huis te zien heeft ie een mooi contract binnengehaald bij BSN.

Heeft iemand al gezegd dat Wolf er geweldig uitziet? Nee.. Wolf ziet er geweldig uit!

2llmyao.jpg

Zijn armen zien er een beetje alsof ze van rubber zijn. Misschien is het wel zijn huidskleur.

Hij ziet er nu al zeker beter uit dan op de dag voor de MR.O 2009

Hahaha priceless, hoe zijn vrouw zit te wachten tot hij klaar is met zijn maaltijd. Waarop Dennis ongeïnteresseerd zijn bord aan zijn vrouw geeft om op te ruimen. Potverdomme, waar vind je zulke vrouwen.:roflol:

idd, vond ik ook al.

eten koken, eten opruimen zonder iets te zeggen.

is zijn vrouw 50 ofzo?

Terug
Naar boven