MuscleMeat

Dennis Wolf Countdown to the NY PRO

Kan hij niet beter met zijn vrije tijd genieten van de zon in Las Vegas. Krijgt hij een betere huiskleur. Hij is nu wel erg blank.

Die kerel is altijd al spierwit geweest.

Zal waarschijnlijk niet goed tegen zon kunnen.
Maar waarom gaat de discussie over zijn huidskleur?

Dennis Wolf staat er belachelijk groot bij

Volgens mij heeft ie idd een of andere aandoening waardoor hij niet in de zon kan. Staar er gruwelijk bij!

Ik weet nog dat hij voor de olympia ook zo groot als een huis was (dat zij Bob). Hij was toen ook huge. Als hij het door die carb loading heeft verkloot ben ik erg benieuwd hoe hij het gaat doen.

• Topic Starter Topic Starter
mooie vrouw heeft die trouwens

hij is zelf niet de allerknapste en als hij toch een goed vrouwtje heeft die lekker kookt en nog betrouwbaar is ook...
dat bord gaat zo ongeinteresseeerd naar haar omdat hij in een intervieuw zit. morgen ruimt hij de bordjes misschien wel op

true bodybuilder

Heeft iemand al gezegd dat Wolf er geweldig uitziet? Nee.. Wolf ziet er geweldig uit!

2llmyao.jpg

sinds wanneer zit dennis wolf bij bsn ?
ben blijkbaar niet meer up to date :p
MVG !

Sinds eind vorig jaar dacht ik...

Hij eet zn bordje niet netjes leeg:)

Hahah, ik heb wel een beetje medelijden met z'n vrouw. Die vrouw doet alles voor 'm en hij gaapt haar maar een beetje de hele tijd aan.

idd big as a house.... zn engels is ook ENORM verbeterd... moet ook wel als die nu natuurlijk in vegas woont... en BSN als sponsor heeft..

Terug
Naar boven