naitje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vond best wel sneu dat ze hem zo dissed "Can I suggest a good spraytan?"
Maar Dennis ziet er geweldig uit en is ook heel down to earth
Oprotten jij..
Het is duidelijk te zien dat big dennis dat na de uitzending gehit heeft.
Niet dat ik geen respect heb voor wat ze doen, alleen vind ik die fysiek niet "ubervet". Dat is mijn mening en leer ze respecteren. Hier zit het vol egocentrische mannekes die ni beter weten dan afgeven op diegéne die anders denken. Ze reageren als een 10jarig jongetje die de capaciteiten nog niet heeft tot redeneren dat niet iedereen in deze wereld hetzelfde denkt.b**kes dicht achterlijk hollanderke.
Hoe THE **** weet jij dat die vrouw op hem viel? Heeft hij mss gebeld naar u voor te zeggen da hij ze gehit heeft? Als morgen alle bodybuilders met een roze slip gaan slapen ligt binnen het halfjaar half DBB.com met een roze slip in hun beddeke te wanken. Bende losgeslagen fanboys.
En al dat gezeik hier altijd he, ni te geloven, haha. Als je nog maar een beetje iets zegt over een Pro-bodybuilder wat negatief kan zijn, gaan ze als een bende schoolkinderen je de verdoemenis in wensen, beledigen, neerbuigend doen, you name it.
Volgens mij is er wel wat meer aan bodybuilding dan een massa beest worden en ieders heeft zijn mening daarover. Ben ik mss verplicht de pro's te aanbidden voor hun fysiek? Of NEE, ik MOET dat een zalige fysiek vinden of ik ben niet normaal!Niet dat ik geen respect heb voor wat ze doen, alleen vind ik die fysiek niet "ubervet". Dat is mijn mening en leer ze respecteren. Hier zit het vol egocentrische mannekes die ni beter weten dan afgeven op diegéne die anders denken. Ze reageren als een 10jarig jongetje die de capaciteiten nog niet heeft tot redeneren dat niet iedereen in deze wereld hetzelfde denkt.
Enfin, kan je het niet verdragen dat iemand uitkomt voor zijn mening? Bol het dan af en ga bij de nazi's spasten.
wil je er mss over praten? 
b**kes dicht achterlijk hollanderke.
Hoe the **** weet jij dat die vrouw op hem viel? Heeft hij mss gebeld naar u voor te zeggen da hij ze gehit heeft? Als morgen alle bodybuilders met een roze slip gaan slapen ligt binnen het halfjaar half dbb.com met een roze slip in hun beddeke te wanken. Bende losgeslagen fanboys.
En al dat gezeik hier altijd he, ni te geloven, haha. Als je nog maar een beetje iets zegt over een pro-bodybuilder wat negatief kan zijn, gaan ze als een bende schoolkinderen je de verdoemenis in wensen, beledigen, neerbuigend doen, you name it.
Volgens mij is er wel wat meer aan bodybuilding dan een massa beest worden en ieders heeft zijn mening daarover. Ben ik mss verplicht de pro's te aanbidden voor hun fysiek? Of nee, ik moet dat een zalige fysiek vinden of ik ben niet normaal!Niet dat ik geen respect heb voor wat ze doen, alleen vind ik die fysiek niet "ubervet". Dat is mijn mening en leer ze respecteren. Hier zit het vol egocentrische mannekes die ni beter weten dan afgeven op diegéne die anders denken. Ze reageren als een 10jarig jongetje die de capaciteiten nog niet heeft tot redeneren dat niet iedereen in deze wereld hetzelfde denkt.
Enfin, kan je het niet verdragen dat iemand uitkomt voor zijn mening? Bol het dan af en ga bij de nazi's spasten.
Hoe THE **** weet jij dat die vrouw op hem viel? Heeft hij mss gebeld naar u voor te zeggen da hij ze gehit heeft? Als morgen alle bodybuilders met een roze slip gaan slapen ligt binnen het halfjaar half DBB.com met een roze slip in hun beddeke te wanken. Bende losgeslagen fanboys.
En al dat gezeik hier altijd he, ni te geloven, haha. Als je nog maar een beetje iets zegt over een Pro-bodybuilder wat negatief kan zijn, gaan ze als een bende schoolkinderen je de verdoemenis in wensen, beledigen, neerbuigend doen, you name it.
Volgens mij is er wel wat meer aan bodybuilding dan een massa beest worden en ieders heeft zijn mening daarover. Ben ik mss verplicht de pro's te aanbidden voor hun fysiek? Of NEE, ik MOET dat een zalige fysiek vinden of ik ben niet normaal!Niet dat ik geen respect heb voor wat ze doen, alleen vind ik die fysiek niet "ubervet". Dat is mijn mening en leer ze respecteren. Hier zit het vol egocentrische mannekes die ni beter weten dan afgeven op diegéne die anders denken. Ze reageren als een 10jarig jongetje die de capaciteiten nog niet heeft tot redeneren dat niet iedereen in deze wereld hetzelfde denkt.

toch hoor je hem denken:
"ja lach jij maar meisje, jou eet ik als ontbijt"

ze zegt Can I suggest a good spraytan?" cause i know a good one mss doelt ze hierbij dat zij hem wil insmeren met tanningsolie