XXL Nutrition

depressie

jehmarjeh zei:
als je iets ergs mee hebt gemaakt of prive problemen hebt is geen reden voor een depressie.

Iedereen maakt wel is iets ergs mee wat je door depressief te gaan lopen doen alleen maar erger maakt.

Zo denk ik erover.

'.... door depressief te gaan lopen .... " ??? ???
Daar kies je niet voor man, net zoals je niet kiest om er grieperig bij te lopen. Als je depressief bent, dan is dat gewoon zo. Het gaat ook meestal niet vanzelf over. Professionele hulp is meestal de uitweg. Van 'depressief zijn' kun je dus wel genezen.

Voor alle mensen die nog op mijn reactie willen reageren, lees aub alle voorgaande posten even en bespaar je de moeite om voor de duizendste keer hetzelfde te zeggen want alle opmerkingen zijn al gerectificeerd.

iemand nog een doosje prozac in voorraad?

jehmarjeh zei:
Voor alle mensen die nog op mijn reactie willen reageren, lees aub alle voorgaande posten even en bespaar je de moeite om voor de duizendste keer hetzelfde te zeggen want alle opmerkingen zijn al gerectificeerd.

Ja lullig is dat he? Om door 1 foute opmerking continu geconfronteerd te worden, zou ej bijn adepressief van worden........:eyebrow:

jehmarjeh zei:

Ik hoop echt dat je eens depri geraakt, zal ik je dan komen uitmaken voor mietje:rolleyes: :rolleyes: maar ja, om depri te geraken heb je hersens nodig en jij hebt dat blijkbaar niet.

grtz

zal ik je dan komen uitmaken voor mietje maar ja, om depri te geraken heb je hersens nodig en jij hebt dat blijkbaar niet.

Dat is nou is slimme opmerking. Het is trouwens drs. Jehmarjeh en depri zal ik nooit worden... wimmeke!! hehe

And have fun vanavond met jezelf lekker in slaap te huilen ;-)

:bawling: :bawling: :sob: :sob: :bawling: :bawling: :who:
jehmarjeh zei:
Dat is nou is slimme opmerking. Het is trouwens drs. Jehmarjeh en depri zal ik nooit worden... wimmeke!! hehe

jehmarjeh zei:
Het is trouwens drs. Jehmarjeh en depri zal ik nooit worden... wimmeke!! hehe

oef, hebben iemand in ons midden met een academische titel:eek:

mzzl:D

jehmarjeh zei:

whoehahahaha, het niveau daalt met de minuut! hoe kun je nu in godsnaam weten dat je nooit depri zult worden en dat laatste doet toch blijken dat je nog een puber bent! man man man wat een zever hier!
ze zouden beter dit onderwerp sluiten of een minimum leeftijd in voege brengen om te reageren op dergelijke onderwerpen! lach me rot gewoon!

Er zou idd. op zulke onzin wel een slotje mogen...

Mister happy gaat NOOIT depri worden..hahaha...en ik blijf eeuwig leven zonder een griepje.

hoe kun je nu in godsnaam weten dat je nooit depri zult worden

Depri zijn was toch voor mietjes... toch?? ;-)

Maar jongens hierbij mijn laatste opmerking hierover.

Het was me een groot genoegen om met jullie over dit onderwerp te discussieren.

De groeten

Terug
Naar boven