Fitness Seller

Depressieve mensen ...

CursedTalon

...
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Ken jij er 1 in je omgeving?

Een vriend van me is sinds kort extreem depressief geworden, zit nu dus ook zijn leven te vergooien(geen opleiding, geen sport, alleen slapen en bij de appie werken).

Wordt wel gek van dat depressieve gedoe, heb zoiets van ... verman je gast, maargoed, zal wel moeilijk voor hem zijn ofzo. (hij is depressief geworden nadat de meid die hij een jaar leuk vind een nieuwe vriend heeft).

Voel me net een wijf nu :o

Maargoed, meer mensen die dit herkennen? Wat doe je ermee? Helpen of laten stikken?

Laatst bewerkt:
Ik, maar dat komt meer omdat ik nu niet van mn reet af kan komen met mn leuke been dus verveel me dood de hele dag.
Kan nergens heen, zit heel de dag thuis.

Leuk.

Laatst bewerkt:
Een MAAT van je laten stikken? No way.... Ook al vind je zijn probleem helemaal niet boeiend, daar kan jij niet over oordelen. Gewoon mee sleuren als je met zn alle uit gaat en hem duidelijk maken dat er genoeg andere meids op de wereld rond lopen :D

Laatst bewerkt:
een maat van je laten stikken? No way.... Ook al vind je zijn probleem helemaal niet boeiend, daar kan jij niet over oordelen. Gewoon mee sleuren als je met zn alle uit gaat en hem duidelijk maken dat er genoeg andere meids op de wereld rond lopen :d

+1

Heb er wel een paar gekend, die inmiddels uit de put zijn geklommen. Waren allemaal fulltime blowers... Van blowen word je gewoon een lamme doelloze hond.

• Like
Waarderingen: SynQ
vriend van me was al sinds groep 7 deprisief
ging steeds slechter, alleen nog maar gamenniet met mensen in contact willen komen,
nu begint ie alles weer op de rails te krijgen. maar heeft nog geen diplomas niets..

Een vriend van me is sinds kort extreem depressief geworden, zit nu dus ook zijn leven te vergooien(geen opleiding, geen sport, alleen slapen en bij de appie werken).

Wordt wel gek van dat depressieve gedoe, heb zoiets van ... verman je gast, maargoed, zal wel moeilijk voor hem zijn ofzo. (hij is depressief geworden nadat de meid die hij een jaar leuk vind een nieuwe vriend heeft).

Maargoed, meer mensen die dit herkennen? Wat doe je ermee? Helpen of laten stikken?

Helpen, een depressie is mentaal het zwaarste wat je als persoon door kan maken. Het is ook niet te begrijpen als je zelf nog nooit depressief bent geweest, maar ik zou toch proberen die kerel te helpen.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Heb er wel een paar gekend, die inmiddels uit de put zijn geklommen. Waren allemaal fulltime blowers... Van blowen word je gewoon een lamme doelloze hond.

Je hebt use en abuse.;)

Een MAAT van je laten stikken? No way.... Ook al vind je zijn probleem helemaal niet boeiend, daar kan jij niet over oordelen. Gewoon mee sleuren als je met zn alle uit gaat en hem duidelijk maken dat er genoeg andere meids op de wereld rond lopen :D
Inderdaad.

Gewoon stil laten, maar zeker niet laten vallen. Hij gaat nog steeds gaan werken.. Dat hij in z'n vrije tijd vooral wil slapen is z'n goed recht.

Normaal gesproken zeg ik: helpen, want depressiviteit is een ziekte. Toen las ik dat het kwam door een meid die hij een jaartje leuk vond. => Lekker laten gaan met zn zelfmedelijden.

Van blowen word je gewoon een lamme doelloze hond.

+ 1000
ben niet anti-blowen,want blow zelf om de 2 a 3 weken es een toeter..
maar een maatje van me blowt dagelijks 2 a 3 joints, in weekends zelfs 4,5 of 6 per dag en die gast is zo paranoia als iets, totaal mensenschuw en asociaal geworden,zit altijd in zn eentje thuis, komt nooit buiten,...

Hij vind al een jaar een meisje leuk, dan krijgt ze een vriend en wordt hij depressief? Heeft hij überhaupt ooit iets geprobeerd bij dat meisje? Heb echt het gevoel dat zij niet eens weet dat hij haar leuk vindt. Wel een beetje p*ssy van hem om hier al depri van te raken hoor, who gives a shit dat zij bezet is, had hij er maar werk van moeten maken en anders door naar de volgende. Genoeg vis in de zee

Hij vind al een jaar een meisje leuk, dan krijgt ze een vriend en wordt hij depressief? Heeft hij überhaupt ooit iets geprobeerd bij dat meisje? Heb echt het gevoel dat zij niet eens weet dat hij haar leuk vindt. Wel een beetje p*ssy van hem om hier al depri van te raken hoor, who gives a shit dat zij bezet is, had hij er maar werk van moeten maken en anders door naar de volgende. Genoeg vis in de zee
Waarschijnlijk was ze behoorlijk strak en kon ze goed met geslachtsdelen omgaan.

Een vriend van me heeft ook zo'n tijd gehad. Ik heb hem geholpen en ik was er voor hem om met hem te praten. Een jaar later zijn we dikke vrienden en kunnen we elkaar altijd bellen!

wat een k*t verhaal. Naja hier je antwoord. Ik ken ze niet, wil ze niet kennen en als ze depressief worden trap je ze aan de kant. Je hebt niks aan zo een depressieve emo hond. Hij helpt je alleen maar de t*ring in. Er zijn meer mensen als vrienden op de wereld dus waarom zou je hem helpen?
God, wat zijn mijn vrienden toch blij dat ze zo een goede vriend als mij hebben

Terug
Naar boven