MuscleMeat

Depressieve mensen ...

wat een k*t verhaal. Naja hier je antwoord. Ik ken ze niet, wil ze niet kennen en als ze depressief worden trap je ze aan de kant. Je hebt niks aan zo een depressieve emo hond. Hij helpt je alleen maar de t*ring in. Er zijn meer mensen als vrienden op de wereld dus waarom zou je hem helpen?
God, wat zijn mijn vrienden toch blij dat ze zo een goede vriend als mij hebben

hopelijk word jij nooit depressief :)

ja, ken er 1tje in mijn omgeving aardige gast maarja altijd beetje weird. wil niks zit het liefst 24/7 thuis. gaat nooit ergens heen. maar dat is ie al sinds zn 8e ongeveer. al die mensen plegen zelfmoord no offence. hij heeft het ook al 2 x geprobeerd vroeger

Als het depri is gewoon naar de dokter ermee en ssri's nemen.
Als het door een vrouw is een stomp in zn ballen.

oeioei stomp in men ballen dus :p
heb er ook ffe onderdoor gezeten na breuk van men vriendin maar ben alles terug aant oppakken van me intresses :)
nu vollebak trainen

oeioei stomp in men ballen dus :p
heb er ook ffe onderdoor gezeten na breuk van men vriendin maar ben alles terug aant oppakken van me intresses :)
nu vollebak trainen

ik ook, maakt iedereen in het leven wel een keer mee. Gewoon doorpakken idd, is wel relaxed als je een paar maten hebt dat je er een beetje over kan praten helpt stukken beter, dan alles op te kroppen bijvoorbeeld.

ik ook, maakt iedereen in het leven wel een keer mee. Gewoon doorpakken idd, is wel relaxed als je een paar maten hebt dat je er een beetje over kan praten helpt stukken beter, dan alles op te kroppen bijvoorbeeld.

ja, ik weet het want de momenten dat ik alleen ben krijg ik het altijd moeilijk omdat ik dan te hard nadenke over de goeie tijden die er zijn geweest enz.
ik weet niet wat er met me aan de hand is want normaal trek ik mij meestal van niks iets aan maar nu heb ik het er echt lastig mee om haar te vergeten.

Haha, die shit over blowers, komt me zo bekend voor, ik ken er ook een aantal en ik irriteer me er kapot aan, ze liggen alleen maar op de bank, gaan nooit ergens naartoe, en verschuilen zich alleen maar achter het feit dat ze wel gewoon een baan hebben, maar dat is puur omdat het moet.

Over de TS, ben ik het helemaal eens met Moraalridder, zelfmedelijden noemen ze zoiets, waait wel weer over. Waarschijnlijk is die vriend van je nog jong?

Wat jij noemt is wellicht eerder een mix van liefdesverdriet en zoeken naar een identiteit.
Als sombere gedachten aanhouden en men geen lichtpuntjes meer ziet dan is het wel tijd professionele hulp te zoeken. Depressie kan veel oorzaken hebben. Overigens de lichte depressies gaan vanuit zichzelf na een aantal weken tot maanden vaak weer over.

GYM is de oplossing.

ja, ken er 1tje in mijn omgeving aardige gast maarja altijd beetje weird. wil niks zit het liefst 24/7 thuis. gaat nooit ergens heen. maar dat is ie al sinds zn 8e ongeveer. al die mensen plegen zelfmoord no offence. hij heeft het ook al 2 x geprobeerd vroeger

Vraag me altijd af hoe dat werkt proberen zelfmoord te plegen.. Als je het echt wilt lukt het je altijd. Mensen die het 'proberen' willen meestal alleen aandacht.

Vraag me altijd af hoe dat werkt proberen zelfmoord te plegen.. Als je het echt wilt lukt het je altijd. Mensen die het 'proberen' willen meestal alleen aandacht.

Denk dat het meer zo is dat je je bedenkt op het moment van bijna sterven. Heb het zelf ook wel is geprobeerd, maar op het laatste moment gaat er gewoon ****ed up veel door je heen. Daardoor begin je toch te twijfelen, ondanks dat je eerst zo zeker was dat je dood wou. (no emo)

Er zijn ook mensen die denken dat ze zelfmoord plegen door een strip paracetamol in 1x op te eten. Wanneer ze niet dood gaan maar in het ziekenhuis belanden hebben ze het toch "geprobeerd".

Denk dat het meer zo is dat je je bedenkt op het moment van bijna sterven. Heb het zelf ook wel is geprobeerd, maar op het laatste moment gaat er gewoon ****ed up veel door je heen. Daardoor begin je toch te twijfelen, ondanks dat je eerst zo zeker was dat je dood wou. (no emo)

hoe ging je het doen ?

en niet meer doen he :p

no emo zegt ie.. pff:rolleyes:

Ik heb elk jaar last van een Winterdepressie, klachten zijn: lusteloos, moe, snel geagiteerd, geen zin in mensen, hekel aan mensen, hekel aan mezelf.

Zodra de lente aanbreekt zijn de klachten meteen weg.

Echter slik ik ter voorkoming van de klachten een antidepressivum, welke zeer goed helpen :). En tegen de lente stop ik daar weer mee :).

Ik zal je maat vooral blijven ondersteunen, maar zeker niet teveel, want depressieve mensen kunnen vaak erg bot overkomen zonder dat zij dat willen en dat jou op verkeerde gedachten brengen en je zou kunnen denken dat hij jou alleen maar irritant vind... gewoon met rust laten, en af en toe iets laten weten totdat hij weer hersteld is.

Ik heb zelf al meerdere malen met ernstige depressies gezeten. Je moet zo'n mensen helpen, maar het belangrijkste is gewoon interesse tonen, maar je er ook niet al te veel van aan trekken, maar wel laten zien dat het je interesseert. Want als je zelf depressief bent, echt depressief, dan kunnen weinig mensen daar iets aan doen. dus als hij wat ligt te klagen en te zagen gewoon instemmen en af en toe eens iets positiefs opbrengen. Maar zeker niet laten vallen, want dat maakt het net erger. Depressieve mensen hebben vaak al het gevoel dat niemand hun nog graag heeft ed..

Ben het al jaren, hoe leef je e er mee verder?
veel :ds:
en
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alcohol verslecht het alleen maar , jij bent mss lichtjes depressief ofzo

denk niet dat je het lang uithoudt als je echt zwaar depressief bent en aan de alcohol zit.

Terug
Naar boven