Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je lekker verheen bent vergeet je wel waarom je je k*t voelt mits de sfeer goed is.
Anders ga je als een klein kind janken
been there done that
bezoek eens een psycholoog ofzo , dat kan nooit kwaad
en zoek een hobby![]()
versterkt alcohol de gevoelens niet ? dus als je je k*t voelt , heb je toch ook een grote kans om je nog k*tter te voelen ?
Ga trainen gast, jow.Hij vind al een jaar een meisje leuk, dan krijgt ze een vriend en wordt hij depressief? Heeft hij überhaupt ooit iets geprobeerd bij dat meisje? Heb echt het gevoel dat zij niet eens weet dat hij haar leuk vindt. Wel een beetje p*ssy van hem om hier al depri van te raken hoor, who gives a shit dat zij bezet is, had hij er maar werk van moeten maken en anders door naar de volgende. Genoeg vis in de zee
wat een k*t verhaal. Naja hier je antwoord. Ik ken ze niet, wil ze niet kennen en als ze depressief worden trap je ze aan de kant. Je hebt niks aan zo een depressieve emo hond. Hij helpt je alleen maar de t*ring in. Er zijn meer mensen als vrienden op de wereld dus waarom zou je hem helpen?
God, wat zijn mijn vrienden toch blij dat ze zo een goede vriend als mij hebben
versterkt alcohol de gevoelens niet ? dus als je je k*t voelt , heb je toch ook een grote kans om je nog k*tter te voelen ?
Laatst begon een random persoon in de trein me te vertellen over z'n zelfmoordpogingen, moet niet gekker worden...Ga trainen gast, jow.
Ik zou 'm proberen opvrolijken 'You're doing it wrong' 'Hoezo?' ' Je moet er niet IN gaan zitten maar VOOR'Laatst begon een random persoon in de trein me te vertellen over z'n zelfmoordpogingen, moet niet gekker worden...Ga trainen gast, jow.

Ik zou 'm proberen opvrolijken 'You're doing it wrong' 'Hoezo?' ' Je moet er niet IN gaan zitten maar VOOR'![]()

Ik zou 'm proberen opvrolijken 'You're doing it wrong' 'Hoezo?' ' Je moet er niet IN gaan zitten maar VOOR'![]()
Vind het ook niet kunnen, heb hem daarom ook een waarschuwing gegeven.

Heb er wel een paar gekend, die inmiddels uit de put zijn geklommen. Waren allemaal fulltime blowers... Van blowen word je gewoon een lamme doelloze hond.