MuscleMeat

Depressieve mensen ...

Als je lekker verheen bent vergeet je wel waarom je je k*t voelt mits de sfeer goed is.
Anders ga je als een klein kind janken
been there done that :P

Als je lekker verheen bent vergeet je wel waarom je je k*t voelt mits de sfeer goed is.
Anders ga je als een klein kind janken
been there done that :P

bezoek eens een psycholoog ofzo , dat kan nooit kwaad

en zoek een hobby:p

versterkt alcohol de gevoelens niet ? dus als je je k*t voelt , heb je toch ook een grote kans om je nog k*tter te voelen ?

Ach depressies, 't lijkt een beetje op ADHD. Iedereen heeft het, niemand is normaal. Vindt het vooral makkelijk te gebruiken als excuus of om aandacht mee te vragen. Natuurlijk is een "echte" depressie erg, maar het wordt nogal makkelijk misbruikt.

Laatst begon een random persoon in de trein me te vertellen over z'n zelfmoordpogingen, moet niet gekker worden... ??? Ga trainen gast, jow.

Hij vind al een jaar een meisje leuk, dan krijgt ze een vriend en wordt hij depressief? Heeft hij überhaupt ooit iets geprobeerd bij dat meisje? Heb echt het gevoel dat zij niet eens weet dat hij haar leuk vindt. Wel een beetje p*ssy van hem om hier al depri van te raken hoor, who gives a shit dat zij bezet is, had hij er maar werk van moeten maken en anders door naar de volgende. Genoeg vis in de zee

Tja het is erg moeilijk om je in een ander te verplaatsen natuurlijk. Jij bent wss erg anders dan de vriend van de topicstarter. Maar hoe je je voeld, wat voor emoties je hebt daar kan je zelf vaak heel moeilijk wat aan doen zelfs als je nuchter na denkt en objectief.

wat een k*t verhaal. Naja hier je antwoord. Ik ken ze niet, wil ze niet kennen en als ze depressief worden trap je ze aan de kant. Je hebt niks aan zo een depressieve emo hond. Hij helpt je alleen maar de t*ring in. Er zijn meer mensen als vrienden op de wereld dus waarom zou je hem helpen?
God, wat zijn mijn vrienden toch blij dat ze zo een goede vriend als mij hebben

Ik weet niet of dit echt is maar anders ben je een erg slechte vriend.

versterkt alcohol de gevoelens niet ? dus als je je k*t voelt , heb je toch ook een grote kans om je nog k*tter te voelen ?

Jup, kans zit er dus in dat je je nog k*tter gaat voelen. En in het geval van de maat van de topicstarter...als die veel gat zuipen gaat hij dat meisje mss nog meer missen.

Laatst begon een random persoon in de trein me te vertellen over z'n zelfmoordpogingen, moet niet gekker worden... ??? Ga trainen gast, jow.

Haha herkenbaar. Scheelt duidelijk iets met je als je zomaar tegen een wildvreemde persoon je levensverhaal uit de doeken begint te doen.

Yup ben het ook af en toe, gewoon lekker knallen in de gym en het gaat langzaam weg ;)

Weet je dat als je boos kijkt veeel meer spieren gebruikt dan als je lacht !?

Dus als je bulkt Blijven lachen en cutten constant boos kijken ! :D:D:D:D:D:D

En OT : Help hem hij heeft je hulp harder dan ooit nodig

Mensen die iemand kennen die depressief is; het beste remedie is op je aan te melden op DBB, en topics in deze catagorie te gaan lezen.

Ik ben bijna een jaar lang depressief geweest, niet meer sporten, alleen maar uitgaan en bier drinken, niks intresseerde me, vaak ziek gemeld van me werk, nergens zin in. Alleen maaar gezondheids klachten, slaap tekort, kop vol met puisten waar ik nu littekens van heb en etc.... Sinds 1 tot 2 maanden begin ik me beter te voelen.

Je moet niet teveel bemoeien met iemand die depressief is, ik vond het super storend dat iedereen met me bemoeide, mensen riepen hé je hebt erge acne, hé je begint dikker te worden, hé je bent vaak ziek....... Je wordt er alleen maar slechter van.

Ik heb het zelf uitgezocht, hoe ik uit dat dal moest komen, het heeft tijd nodig. Maar op een geve moment ging altans bij mij dan de knop weer om.

Wat je wel moet doen, is hem in de gaten houden, maar nogmaals niet er veel mee bemoeien!!

Terug
Naar boven