Fitness Seller

Derde Kuur.

Koshad

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Yo,

Ben van plan mn derde cycle te beginnen (Learn Bulk) en dit is wat ik tot nu toe in gedachte heb:

1-6 Dianabol 50mg ED
1-10 Deca 400mg EW
1-12 Mast 200mg EW
1-12 Test E 500mg EW
1-14 hCG 2x 500ui EW
14-16 Nolvadex 20mg ED

Paar zorgen die ik heb:
-Is de A:E ratio goed (Blijft mijn lul werken)
-Gyno gevoelige kuur?

M'n vet percentage is rond de 10%

Graag advies

Wat waren je vorige kuren?

Test deca en dbol stacken is voor gyno idd gevaarlijk als je er gevoelig voor bent.

Je kan ook kiezen voor winny kick?

A:E is nogal persoonlijk, ligt aan je eigen ideale A:E ratio en waar je basis ligt. Wat voor de 1 goed werkt kan voor jou totaal verkeerd uitpakken op dit gebied. 200 mast is naast alle andere middelen wel te weinig om je oestrogeen te counteren, dat is wel een ding wat zeker is.

• Topic Starter Topic Starter
Wat waren je vorige kuren?

Test deca en dbol stacken is voor gyno idd gevaarlijk als je er gevoelig voor bent.

Week 1-6 Winstrol (tabs) 50mg/d
Week 1-12 Testosteron (enanthaat) 500mg/w
Week 14-17 Nolvadex 20mg/d

Week: 1-10 Trenbolone (Enanthate) 600 mg Elke Week
Week: 1-12 Testosteron (Enanthaat) 250 mg Elke week
Week: 1-14 Humaan choriongonadotrofine (hCG) 500ui Elke Week
Week: 14-18 Nolvadex 20mg Elke dag

Kreeg hier al een beetje last van gyno (Nu al weg) Daarom dat ik er over twijfelde.

Je kan ook kiezen voor winny kick?

De vorige keer viel winny tegen. Heb liever Dianabol.

A:E is nogal persoonlijk, ligt aan je eigen ideale A:E ratio en waar je basis ligt. Wat voor de 1 goed werkt kan voor jou totaal verkeerd uitpakken op dit gebied. 200 mast is naast alle andere middelen wel te weinig om je oestrogeen te counteren, dat is wel een ding wat zeker is.

Zou het beter zijn om de Mast te verdubbelen en de deca 8 weken ipv 10 te laten meelopen?

Lastig om daar advies over te geven, ik kan alleen maar vanuit mijn eigen ervaring aangeven wat wel en wat niet werkt bij mij;

Niet: 500 sust 200 mast
Niet: 500 sust 400 mast
Wel: 500 sust 600 mast
Wel: 1000 sust 600 mast

Zo zie je maar dat er geen pijl op te trekken is. Ik moet zelf ook vaak zoeken naar de juiste verhoudingen, waarin ik me goed voel, niet teveel oestrogeen en niet teveel androgeen in mijn lijf heb zitten. Als je wat jaartjes kuurt, dan herken je de symptomen die bij elk horen vrij snel en kun je goed sturen.

Lastig om daar advies over te geven, ik kan alleen maar vanuit mijn eigen ervaring aangeven wat wel en wat niet werkt bij mij;

Niet: 500 sust 200 mast
Niet: 500 sust 400 mast
Wel: 500 sust 600 mast
Wel: 1000 sust 600 mast

Zo zie je maar dat er geen pijl op te trekken is. Ik moet zelf ook vaak zoeken naar de juiste verhoudingen, waarin ik me goed voel, niet teveel oestrogeen en niet teveel androgeen in mijn lijf heb zitten. Als je wat jaartjes kuurt, dan herken je de symptomen die bij elk horen vrij snel en kun je goed sturen.

1-8 Deca 400mg EW
1-12 Mast 400mg EW

IPV

1-10 Deca 400mg EW
1-12 Mast 200mg EW

Zou dit wel beter zijn voor de algemene A:E?

Test 500, deca 400 en mast 400 kan je proberen maar zoals Punjab zegt is het persoonlijk.

Dbol ben ik geen fan van dus zou ik er uit laten.

Op papier zeker...

Dit is wat ik tot nu toe heb

1-6 Dianabol 50mg ED
1-8 Deca 400mg EW
1-12 Mast 400mg EW
1-12 Test E 500mg EW
1-14 hCG 2x 500ui EW
14-16 Nolvadex 20mg ED

Zou het beter zijn om dit te veranderen aangezien het een clean bulk kuur is? Of is dit goed genoeg?

Zal persoonlijk zijn. Ik heb een hekel aan winny en ben gek op dbol.. Ligt maar net aan je doelen ;)

Idd ook deels persoonlijk. Ik heb bij orals snel last van haaruitval.

Anavar is een uitzondering en gebruik ik dus wel regelmatig :) meestal op het eind van een blast. Niet als kickstart.

Zou het beter zijn om dit te veranderen aangezien het een clean bulk kuur is? Of is dit goed genoeg?

Dieet + training zal de kwaliteit van je gains bepalen. Als je wat vocht zou vasthouden dan verdwijnt dat snel na je kuur dus daar moet je niet over piekeren.

Kerel ga gewoon beginnen en stuur eventueel later bij, hou een AI en/of Nolva bij de hand mocht je Gyno ontwikkelen en vind gewoon uit wat voor jou werkt.

Kerel ga gewoon beginnen en stuur eventueel later bij, hou een AI en/of Nolva bij de hand mocht je Gyno ontwikkelen en vind gewoon uit wat voor jou werkt.

Ik heb het al besteld, maar ik wilde gewoon weten of het optimaal was en of ik de risico's kon verminderen. Dit is logischer dan beginnen en dan kijken wat je kan doen.

Ik heb het al besteld, maar ik wilde gewoon weten of het optimaal was en of ik de risico's kon verminderen. Dit is logischer dan beginnen en dan kijken wat je kan doen.

Snap ik en dat doe je zeker goed, maar zoveel mensen zoveel wensen, ik bedoel meningen. Iedereen heeft een eigen voorkeur en elk lichaam werkt anders. De basis is nu toch duidelijk, dan kun je van daaruit starten en bijsturen.

Snap ik en dat doe je zeker goed, maar zoveel mensen zoveel wensen, ik bedoel meningen. Iedereen heeft een eigen voorkeur en elk lichaam werkt anders. De basis is nu toch duidelijk, dan kun je van daaruit starten en bijsturen.

Yup ik begin volgende week of de week daarop. Hoop dat ik geen last van gyno en een niet werkende lul krijg.

Terug
Naar boven