Fitness Seller

Derde wereldoorlog

bascross

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
2.879
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Bush waarschuwt voor Derde Wereldoorlog
Uitgegeven: 17 oktober 2007 17:49

WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft voor een Derde Wereldoorlog gewaarschuwd als Iran kernwapens krijgt.

Hij riep de leiders van de wereld op te voorkomen dat Teheran dergelijke wapens in handen krijgt, als zij een Derde Wereldoorlog willen vermijden.

Bush uitte zijn waarschuwing op een persconferentie woensdag in het Witte Huis in Washington. Hij noemde een nucleair bewapend Iran een zeer ernstige bedreiging voor de wereldvrede, en vooral ook voor Israël.

(c) ANP

nu.nl/algemeen | Bush waarschuwt voor Derde Wereldoorlog

:orly:

Zeker als die randdebiel daar aan de macht blijft zijn we zeker van WO3

zal me niets verbazen dat hij voordat hij af zal treden nog een geintje in zn kop haalt om nog een oorlog te beginnen. En dat zijn opvolger de tyfuszooi op mag ruimen.

:roflol:

Hij voelde zich buitengesloten door putin en achmedinejad, daarom zijn reactie haha.

laten we hopen van niet...

Snel moslim worden dan maar. Hoef ik niet te branden. :D

Beter snel de 3e wereld nuken om te voorkomen dat de pl**ris uitbreekt!

Be afraidd... Be verryy afraid... :rolleyes:

Die houston kan er wat van :D

geen nuttige bijdrage.

Laatst bewerkt:
Maar laten we wel reeël zijn, landen als Iran en Pakistan vormen een serieuze dreiging voor de westerse wereld.

Ik ben tenminste bang voor die lui, zeker als ze over kernwapens beschikken...

Reken maar dat de haat jegens de westerse wereld groot is in die landen, ze schuwen er niet voor om homo's 7000 zweepslagen te geven en weet ik wat allemaal niet nog meer, een kernbom op de VS is zeker niet ondenkelijk, ik weet zeker dat veel Iranezen of Pakistanen al een harde derde been bij de gedachte krijgen.

Daar heb je idd wel een punt. Anderzijds denk ik niet dat ze ooit de ballen hebben om een raket af te vuren. want dat is dan meteen het einde voor hen.

als nederland zich er maar bezig houdt met hun padvinders.

padvinders de vriendelijkeberen.

Daar heb je idd wel een punt. Anderzijds denk ik niet dat ze ooit de ballen hebben om een raket af te vuren. want dat is dan meteen het einde voor hen.

Het is wel zelfmoord plegen ja.

En als ze met z'n allen tegelijk dood gaan, dan zijn er niet genoeg maagden voor ze allemaal, en dat willen ze niet.

Allah Oh Akbar!

bush die waarschuwt voor oorlog :roflol:

Hij waarschuwd waarschijnlijk om later te kunnen verklaren waarom hij Iran naar de kloten heeft geschoten.
Ik denk dat hij en israel de enigen zijn die op het moment de agressors zijn.
Amerika wil israel beschermen, en zal tot alles bereid zijn om dat te doen, terwijl als israel weg is, zijn de spanningen ook weg.

Nog 1 jaar.........Bij de volgende verkiezingen, in 2008, hoop ik dan dat die siegmongool er eindelijk mee op houdt.

Kan er niet om malen, als het komt dan komt het
Dag des Oordeels nadert dan iig een stuk sneller, hoop alleen op de genade van Allah tegen die tijd. Dit leven is niet veel waard lijkt het soms, dan is de djehannam toch wel een mooi vooruitzicht:D

Kan er niet om malen, als het komt dan komt het
Dag des Oordeels nadert dan iig een stuk sneller, hoop alleen op de genade van Allah tegen die tijd. Dit leven is niet veel waard lijkt het soms, dan is de djehannam toch wel een mooi vooruitzicht:D

jou ga ik niet als nieuwe president kiezen met deze super rare instelling :cool:

Terug
Naar boven