Fitness Seller

Derek Ogilvie ontmaskerd?

Lol, m'n gf is onlangs bij zo'n 'reading' geweest helemaal enthousiast en snapte mijn scepsis niet.
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die erin trappen.

Ontmaskerd? Is die ooit geloofd dan?

Toch keken hele volksstammen aan halve tammen naar 'de nieuwe Uri Geller'. Had eigenlijk wel verwacht dat niemand meer interesse zou hebben in die charlatan.
God, net nadat die vieze smaak een beetje uit m'n mond is verdwenen moet je dat weer oproepen :roflol: Ongelofelijk dat zoveel mensen daar naar keken.

Mijn GF: Hij heeft vast contact gehad met haar levende opa

wow

Mijn GF: Hij heeft vast contact gehad met haar levende opa

wow
i-can-count-to-potato.jpg - 241828

Oprotten met al die Char-believers, bah.

Geld.
tja.

net trouwens een discussie met mijn moeder hierover, haar argument: ja hij heeft wel veel mensen geholpen met hun kinderen
ik: ja maar dat is omdat ze denken dat ze geholpen zijn, er is geen bewijs dat hij dat dmv paranormale gave heeft gedaan
moeder:dat weet je nooit zeker
ik:nou blijkbaar wel want hij is nou al 2x ontmaskerd
zij: dat is jouw mening blablabla eet je bord leeg discussie gesloten blabla

Ben je dom ofzo :roflol:

Gewoon 9u achter elkaar gooien. Je zal ongetwijfeld een keer 10x kop achter elkaar gooien. Hoe kleiner de kans, des te langer moeten ze gooien om het 1x in zoveel tijd te bereiken. Wanneer die ene keer wordt bereikt is random.

Jij moet of de OP goed doorlezen of de post van krakatoa of je bent zelf super dom (laatste sluit ik niet uit bij zo'n voorbarige reactie). Maar ik zal je de moeite besparen en het je even uitleggen vriendje.

De video waarop ik reageerde (10 x kop gooien) is gemaakt om te bewijzen dat die goocheltrucks / helderziendheid onzin of in ieder geval te verklaren is. Het is dus geen video waarin ze proberen te bewijzen dat ze dat zelf wel kunnen. Duidelijk?

net trouwens een discussie met mijn moeder hierover, haar argument: ja hij heeft wel veel mensen geholpen met hun kinderen
ik: ja maar dat is omdat ze denken dat ze geholpen zijn, er is geen bewijs dat hij dat dmv paranormale gave heeft gedaan

Laat je moeder nog maar eens beter kijken.

ze doen niks anders dan naar het gedrag kijken van die kinderen en daarop tips te geven, heeft helemaal niks met telepatie dingen te doen, gewoon een nieuwe versie van help mijn kind opvoeden ehbo of zoiets.

ik hou maar op met al die discussies met mijn domme ouders, gewoon zo'n k*targument zoals hun geven als ze iets van jouw afzeiken

Sowieso moet je niet argumenteren met vrouwen

Terug
Naar boven