- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I fapped to this.
Lol, m'n gf is onlangs bij zo'n 'reading' geweest helemaal enthousiast en snapte mijn scepsis niet.
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die erin trappen.
God, net nadat die vieze smaak een beetje uit m'n mond is verdwenen moet je dat weer oproepenToch keken hele volksstammen aan halve tammen naar 'de nieuwe Uri Geller'. Had eigenlijk wel verwacht dat niemand meer interesse zou hebben in die charlatan.
Ongelofelijk dat zoveel mensen daar naar keken.Mijn GF: Hij heeft vast contact gehad met haar levende opa
wow

Mijn GF: Hij heeft vast contact gehad met haar levende opa
wow
amen.
Ben je dom ofzo![]()
Gewoon 9u achter elkaar gooien. Je zal ongetwijfeld een keer 10x kop achter elkaar gooien. Hoe kleiner de kans, des te langer moeten ze gooien om het 1x in zoveel tijd te bereiken. Wanneer die ene keer wordt bereikt is random.
net trouwens een discussie met mijn moeder hierover, haar argument: ja hij heeft wel veel mensen geholpen met hun kinderen
ik: ja maar dat is omdat ze denken dat ze geholpen zijn, er is geen bewijs dat hij dat dmv paranormale gave heeft gedaan
moeder:dat weet je nooit zeker
ik:nou blijkbaar wel want hij is nou al 2x ontmaskerd
zij: dat is jouw mening blablabla eet je bord leeg discussie gesloten blabla
net trouwens een discussie met mijn moeder hierover, haar argument: ja hij heeft wel veel mensen geholpen met hun kinderen
ik: ja maar dat is omdat ze denken dat ze geholpen zijn, er is geen bewijs dat hij dat dmv paranormale gave heeft gedaan
moeder:dat weet je nooit zeker
ik:nou blijkbaar wel want hij is nou al 2x ontmaskerd
zij: dat is jouw mening blablabla eet je bord leeg discussie gesloten blabla