Fitness Seller

Derek Ogilvie ontmaskerd?

Gaat Mark Rutte nu een persconferentie houden?

Je kunt er ook wel eens af en toe naast zitten als zeer medium.
Derek is echt een baas. Gewoon redelijk veel geld binnenhalen met sprookjes vertellen, dat is toch een kunst. Dat zeg natuurlijk wel wat over het huidige niveau van NL als hij dit land een goede uitvalsbasis wint.
Hier heeft hij zelfs seizoenen lang een eigen TVshow:roflol:. Dat is onze eigen Jomanda nooit gelukt.

Of is hij in nog veel andere landen zo actief?

Je kunt er ook wel eens af en toe naast zitten als zeer medium.
Derek is echt een baas. Gewoon redelijk veel geld binnenhalen met sprookjes vertellen, dat is toch een kunst. Dat zeg natuurlijk wel wat over het huidige niveau van NL als hij dit land een goede uitvalsbasis wint.
Hier heeft hij zelfs seizoenen lang een eigen TVshow:roflol:. Dat is onze eigen Jomanda nooit gelukt.

Of is hij in nog veel andere landen zo actief?

Engelsen kennen m niet. Heb k wel s met mn lamme kop aan toeristen gevraagd. :o

Derek is echt een baas. Gewoon redelijk veel geld binnenhalen met sprookjes vertellen, dat is toch een kunst.
Akkoord in het geval van goochelaars. Daar weet je dat je naar een truc kijkt. Deze man is gewoon een oplichter, die maakt misbruikt van bepaalde mensen, die er namelijk door het een of ander gevoelig voor zijn. Dat is niet baas imo.

Revolutionaire ontwikkeling. Derek blijkt onzin te verkopen. Je zou bijna denken dat die programmamakers ook retarded zijn.

Waarom is dit pas in 2012 gebeurd, en niet 25 jaar geleden? De 'truuk' van de RamBam lijkt me toch niet heel moeilijk te bedenken. Waren we veel eerder van die scam af geweest.

Is al 100 keer gebeurd.
Heb zelf ook n programma gezien waarin een random vrouw op tv voor helderziende solliciteerde. Ze was dus helemaal niet helderziend, en zei dat ook tijdens haar sollicitatie. Maar dat was helemaal geen probleem, je moest alleen vlot kunnen praten, niet spuuglelijk zijn en mensen aan het lijntje kunnen houden. Na een kort gesprek waarin er niet eens over haar ' helderziendheid ' gepraat werd mocht ze dan ook beginnen op tv en kreeg ze een advertentie in de krant. Zo zie je maar

Dereck Ogilvie de kwalzalver! Net als Uri Geller! James Randi is de man, hoop dat hij nog lang mag leven.

http://www.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo

@ 10.40 :roflol:, precies hoe het gaat.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 19:39 ----------

Akkoord in het geval van goochelaars. Daar weet je dat je naar een truc kijkt. Deze man is gewoon een oplichter, die maakt misbruikt van bepaalde mensen, die er namelijk door het een of ander gevoelig voor zijn. Dat is niet baas imo.

Heb je helemaal gelijk in was ook trol drolletje van mij:D.
Gewoon op de middeleeuwse pijnbank met Derek. Vroeg ging hij gewoon op de brandstapel, heel soms gingen ze er dus blijkbaar gewoon terecht op.

Iedereen is hier gewoon jaloers op de speciale gave van deze paragnosten!

Mensen die dit geloven hebben een beperkt verstandelijke vermogen.

net trouwens een discussie met mijn moeder hierover, haar argument: ja hij heeft wel veel mensen geholpen met hun kinderen
ik: ja maar dat is omdat ze denken dat ze geholpen zijn, er is geen bewijs dat hij dat dmv paranormale gave heeft gedaan
moeder:dat weet je nooit zeker
ik:nou blijkbaar wel want hij is nou al 2x ontmaskerd
zij: dat is jouw mening blablabla eet je bord leeg discussie gesloten blabla

Ik lol'de hard brah.:o

Loooool goeie shit, ben benieuwd naar zn reactie, zal wel iets doms zijn :D

"I really do, i'm not a liar" filmpje post 8.... ****ing amateur....beter stoppen ze dat geld in Griekenland.....blijft igg de euro bestaan, dan betalen voor crap. :p

Laatst bewerkt:
Ik kan me zo irriteren aan mensen binnen mijn familie die in deze retarded bullshit geloven. En als je dan zegt dat het onzin is ben je een botte boer omdat je je er niet voor openstelt.

Nee deze reply is lekker , dus jij gelooft ook niet in jezelf ?
Maar goed , kan me er wel iets bij voorstellen........

Ik weet je hoe mijn reactie opvat maar voor de duidelijkheid. Mensen die deze Schot geloven hebben een verstandelijke beperking.

Ach, laat die mensen toch met rust. Ze kunnen verder waarschijnlijk ook niks. En de mensen die erin geloven en hun vertrouwen daarin leggen. Verdienen het bedrogen te worden. Goede les.

Terug
Naar boven